Mooi! Niet helemaal mijn smaak, maar wel een echte prinsessenjurk! Je zult er vast prachtig uitzien!!! Moeten jullie nog veel regelen?
ja das waar maar vind deze toch leuker dan die standaard uggs want sorry als ik mensen aanval nu maar vind dat echt ondingen!!! heb in een schoenenwinkel gestaan maar werkelijkwaar op de nepuggs kan je niet rechtlopen met gigantische pijn aan de voeten tot gevolg is ect niet goed voor je, als ik sommige zie lopen zo scheef op die dingen dan ik oh oh wacht maar!!!
Hee meiden, wilde even n lekker avondje bijkletsen nu vriendjelief nog aan het werk is. Maar het lukt niet echt met Thijmen. We liggen nu samen in ons bed, ik weet t, slecht, maar hij wilde maar niet in z'n bed blijven liggen als ik wegging. Hij is stikverkouden en heeft koorts, dus vond dat het wel mocht tot vriendje er is. Maar het bijkletsen lukt dus niet zo goed, want met m'n telefoon gaat dat niet zo handig... Jammer!
hihi Ik wilde ook echt zo'n prinsessenjurk. We hebben al veel geregeld. De zaal,de dj,jurk,gemeente,ringen,kapsel,taart,uitnodigingen eten We moeten nog: pak voor michael,pakje voor mike,trouwschoenen een tiara,bloemen,receptieboek en bedankjes.
Ik ga ook maar wat proberen te slapen naast m'n wiebelkontje... Mooie jurk kleintje, en mooie ringen! Wordt vast de mooiste dag!
@ Nonnie: Nee, die nepUggs zijn echt dramatisch om op te lopen, ziet er niet uit als die meiden helemaal naast de zool lopen. Met die echte Uggs schijn je daar overigens geen last van te hebben. Zou ook wat zijn zeg voor dat geld , dan mogen ze wel fucking lekker lopen. @ Surf: Arm mannetje, ik geef je groot gelijk dat je hem bij je in bed neemt. @ Kleintje: Mooie ringen. Waar gaan jullie heen voor het pak van je a.s.? Want op de pakken zit vaak ook levertijd. Bij Arco's pak was dat iig wel, hebben we gekocht bij...uhm....nou kom op hoe heet het nou ook alweer.... Wacht ik zoek het even op. EDIT: We hebben Arco's pak bij Roka gekocht.
Hij gaat deze maand nog voor zijn pak kijken. waarschijnlijk in amsterdam en anders in de buurt van brabant, want hij gaat het pak samen met zijn vader halen.
ja zal vast dat je daar met die echte geen last van hebt maar sorry das voor mij 2 weken eten van dat geld heb het er echt niet voor over als ik het geld dan toch uit mag geven dan geef ik ht liever uit aan mijn meisje hihhihihiiii, hoe smaakte je laatste kransje eigenlijk???
Kleintje: wow mooie jurk !! Ben benieuwd naar de foto's van jullie trouwdag! Nonnie: ach op de vorige meeting hadden 14 baby's hetzelfde shirtje aan
surf sterkte vanavond!!! kleintje...ook niet echt mijn smaak, maar hij zal vast mooi staan! wat een leuke film toch, love actually
Ja, echt een leuke film. Wat een lul hè dat ie voor die sloerie die ketting koopt. Ik vond het zo zielig voor haar .
oke, zit hier night at the museum te kijken voor de 4e keer blijft ook grappig hahaha.. was al te laat met omzetten naar jullie film 8)