APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een rust hier zeg. Arco is hardlopen en Ayla ligt op bed, dus ik heb eens even mijn nagels gelakt en ze leuk versierd met nagelstickertjes. Nu alleen hopen dat Ayla voorlopig nog even blijft slapen, want mijn nagels moeten nog drogen 8).

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid gelukkig maar dat hij beter is :d

@ mermaid, hier ook rustig mannetje is er even een uurtje op uit gewoon effe weg van huis en laetitia ligt op bed te slapen, dus nu ff tijd voor mama maar helaas,vaatwasser moet nog gedaan worden en de was nog opgehangen hahaha, maar eerst KOFFIE en goede tijden :p

3. lautjuhhh

ahh laetitia is weer wakker nou dan gaat ze nog maar even spelen, moeten dr echt is wat op vinden, Laetitia gaat niet slapen als moeders of vaders er niet is, dus houden we haar dan maar uit bed, maar kan dat ook anders? iemand misschien tips?

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Nee helaas, van heir uit geen tips. Justin is echt voorbeeldig met slapen.

Ik ben goede tijden aan missen, heb ik nu pas in de gate. Maar die kop koffie, die staat heir ook klaar.

Mijn nichtje zal zo komen om mijn haartjes te knippen:D
    Ook even goed, wat afleiding. Mijn man is momenteel met zijn moeder aan het bellen....het gaat tot nu toe nog redelijk rustig en normaal er aan toe. Ben benieuwd hoe het eindigt.

5. lautjuhhh

@ quschke oh das mooi wat was er dan is de band met je schoonmoeder niet zo goed ofzo?

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ze hebben al geruime tijd 'ruzie'. En ze zijn nu aan het proberen om een fatsoendelijk gepsrek aan te gaan met elkaar om het een en ander te bespreken.

7. lautjuhhh

kijk das mooi hier is de opbouw met schoonouders ook weer begonnen ze begonnen in te zien dat ze fout bezig waren. vind het maar naar als er ruzie's in familie's zijn..

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik ook, maar dat was heir net een van de grootste problemen. Sm wil niet inzien dat ze fout bezig is (geweest) En dat zorgt voor behoorlijke frustraties.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Omeprazol staat zover ik weet niet echt bekend om de versuffende werking. Soms de eerste paar dagen, maar ik ken het er niet van ..

Kraamvisite was leuk ( wat een prulleke nog zeg.. ) nu lekker gegeten, Sanne in bed. Dit ons weekeinde.. vanavond en morgen..zaterdag moet ik WEER werken.. volgende week gelukkig veel vrij

10. lautjuhhh

@ quschke ik ken de frustraties hopen dat ze snel opgelost worden hier heeft het 4 jaar gebeurd en nog is het afwachten wat er gaat gebeuren?

11. lautjuhhh

wat een rust hier zeg!

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Nou moet zeggen: Ze hebben het redelijk goed uitgepraat. Ben benieuwd wat er in toekomst gaat gebeuren.

Ik ben weer helemaal blij: mijn haartjes zijn weer geknipt. Een flink stuk eraf:D
    ik ga nu ook lekker bankhangen, morgen weer van 8 tot 6 werken en dan weer een druk, maar gezellig weekend voor de boeg.

Fijne avond iedereen!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Balen dat je weer zoveel moet werken. Gelukkig volgende week veel vrij.

Mijn nageltjes waren net op tijd droog om Ayla uit bed te halen :D. Ik ga binnenkort maar eens wat nailart producten bestellen, want ik wil me wel weer eens lekker uitleven op mijn nagels.

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    nou Sanne ging huilen, ik maak een flesje en ga erheen ligt madam weer in diepe slaap. Zo diep dat ze even haar ogen open deed voor het licht om vervolgens weer in een diepe slaap te vallen... laat haar maar even liggen.

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Die Sanne..

Robinson is spannend!

Ik ben verder kijken. Jayden ligt er al in voor de nacht.

X

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nagels... heel af en toe lak ik ze.. maar verder heb ik er niet zo veel mee eerlijk gezegd. Vind het altijd wel mooi als ik het bij anderen zie

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Is Robinson afgelopen gaat manlief Fight Club kijken, SAAAAAAI !!!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, ik heb echt slecht gegeten deze week. Dinsdag pizza, gisteren zo'n opwarm-maaltijd macaroni, vandaag patat en morgen ga ik uit eten. Nou ja, volgende week dan maar weer gezond doen...

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ik wel, hahaha, ik heb ze het liefst zo hysterisch mogelijk, LOL :D. Maar ik moet dus even wat dingen aan gaan schaffen...

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik heb ernstige koopdrang... maar het lukt om niet te kopen.. heb al een mandje gevuld bij kleertjes.com bij esprit en bij lief, en heb ze allemaal weer leeggegooid..

Deel Deze Pagina