ha ha... hysterische nagels... als ik af en toe een nagel-lakje erop doe, van de zomer een keer wit, valt het al zo op.. omdat ik dat nooit heb. Heb trouwens ook zelden of nooit make-up op.
thanks thanks... Grrrrrr heb ruzie ... wil een nieuw fotootje zegmaar bovenaan, maar hij zegt steeds.. uploaden mislukt.. denk dat hij te groot is..
jaaaaaaaaaaaaaa hij doet het ! Was net van plan om het op te geven.. heb wel 7 verschillende foutmeldingen gehad..
ff kijken anders ga ik het niet onthouden, @kris: balen dat je maar 3 uur geslapen hebt. @quschke: leuk haren knippen. @blue band: ik heb ook zo'n bordje gehad. @lautjuh: wat goed van de kleine meid dat ze zich op kan trekken. @ikheid: fijn dat je je wat beter voelt, nu de rest nog. ff verder bijlezen ben op pagina 6
@ikheid: fijn dat Jayden ook opknapt @mermaid: gezellig een vriendin op bezoek! en wat een slaapkop is jou dochter toch! @napoleon: s'nachts eruit moet?? krijgt femke nog een nachtvoeding??
@koopdrang jeujjj toch niet gekocht haha ken het hoor @ nagels make up mm mn nagels maken me niet uit doe er weinig mee maar make up ja zo af en toe, @ hier laetitia is uiteindelijk tot 21.00uur wakker geweest ach ze was vrolijk dus altijd gezellig hebben een nieuwe kinderstoel gekregen van schoonfamilie :O haha wel erg lief maar onverwacht. dus morgen maar eens uit testen hier staat ghost rider op en daarna naar bedje
Iemand tips om verf uit je kleren te krijgen?? LZ misschien?? ik kom alleen even zwaaien!!! Verbouwing gaat goed, we hebben de vaart erin.. Oh ja, ik las over courgette koken? Is dat alleen wassen, snijden en koken?? En hoe lang?? Als ik vd week energie over heb ga ik ookmaar eens een voorraadje aanleggen ook al moet hij het niet, hij zal het toch een keer wel gaan eten?? en nog even verder ego-en.. M'n sm heeft leukemie, dat heeft ze al jaren maar nu is het na een rustige periode weer aan het opkomen en sinds gisteren een griepje erbij.... Ben erg bang dat zo'n simpel griepje te zwaar is voor haar, hoe fit ze ook nog is... Naja afwachten maar, en niet teveel zorgen maken ...... Proberen dan liefjes ik mis jullie wel maar kan het moeilijk bijbenen tot snel, slaap lekker !! Kris: gaaf je avatar !!!
@mirjam: fijn dat de verbouwing goed gaat. sorry geen tips om ver uit de kleding te krijgen. wat er voor je sm. maar idd niet te veel zorgen maken he! daar heeft niemand wat aan.
HEERLIJK geslapen... dat mag ook wel eens gezegd. Vannacht 1x wakker om 02u even tutje en aai over d`r bol en toen zei ik vanochtend tegen mijn vriend dat ik voor de zekerheid de wekker ging zetten.. hoe laat vroeg tie... ik zeg half 8 ofzo... Was het gewoon al 8 uur... ha ha.. Nu naar het Consternatieburo
morning meiden!!! @kris, leuke foto, en heerlijk geslapen zie ik @nagels en make up, ik kan niet zonder maar hou niet van nepnagels dus doe de nail art zelf met mijn eigen nagels @mermaid, bij de kruidvat verkopen ze van essence speciale "stripers" dun flesje nagelak voor ini minie streepjes of rondjes voor tijgerprint etc.. moet je wel net als ik een vaste hand hebben anders is het niet te doen... @hier, ook heerlijk geslapen alyssa slaapt mgewoon weer hele nachten door tot de wekker van manlief en dan gaat het tutje erin en gaat ze weer verder tot half 9 super meisje!! zo even naar de stad wandelen en window shoppen want de centjes komen dinsdag pas hoorde trouwens iets over woensdag sneeuw???????? gisteren uiteindelijk 5 poepbroeken gehad dus zo'n beetje na elk voedingsmoment.. de laatste na het avondeten was een soort pikkililly met slijm stukjes er tussen, zou dit door de verkoudheid komen dat snot zeg maar sorry voor de details maar heb nog nooit zulke poepbroeken gehad...
Morning! Kris: mooie avatar!! Mirjam: latex kan je eruit halen met warm water, mits je het gelijk doet. Gewone aflakverf krijg je niet uit je kleren sorry.. Sterkte met je sm... Make-up en nagels: hier ook! En heb mn favo kleurtje weer op mn nageltjes Nonnie: ik heb geen idee......
Goedemorgen meiden! Pfff, kan echt niet bijlezen sinds woensdag, want jullie hebben echt wel heeeel erg veel gekletst. Heb nu ook weinig tijd. Vanmiddag hebben we Lukas z'n kinderfeestje. Mijn SM heeft net Noa opgehaald. Ik moet zo nog even snel wat boodschapjes doen en dan gaan we de kids om 10 voor 12 van school halen (heel lief, we mogen 10 minuutjes eerder komen van de juf, zodat we op ons gemak de kids in hun pietenpakjes kunnen hijsen op de gang, voor de rest van de school uit is en het dus een grote chaos wordt op de gang). Dan gaan we met de kids naar McDonalds voor een happy meal. En daarna naar het SInterklaashuis. Ben benieuwd hoe ze het vinden! Het zal in ieder geval wel druk worden! Lukas liep vanochtend al het hele huis door te stuiteren en vannochtend in de klas zag ik dat het bij de andere kindjes die zijn uitgenodigd niet veel beter was! Ik ben blij dat ik ze niet thuis heb in ieder geval. Dan breken ze volgens mij de boel af! Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd woensdag en gisteren die ik gemist heb?