@verf uit de kleren geen idee misschien biotex erop? @ nacht, hier 4x er uit geweest, dan weer honger dan een nare droom, toen een poepkont en nu dan gewoon voor de ochtend, dat was om 08.30 dus ben wel beetje gaar. voor de rest heeft mannetje ook 2 x gepakt dus das wel lekker, Vandaag komt er een vriendin met de kleine gezellie
@ Nonnie: Hebben ze stripers bij de Kruidvat? Nou, dan ga ik daar eens kijken. Voorheen maakte ik altijd zelf nailart met stripers, maar met de verhuizing (nu alweer bijna 4 jaar geleden), zijn die dingen volgens mij in de kliko beland, want ik kan ze nergens meer vinden. Ik kreeg net trouwens al een complimentje van een collega over mij nagels .
goedemorgen meiden, @kris: fijn dat je goed geslapen hebt. @nagels: leuk maar ik hou meer van kort. meer heb ik even niet onthouden want ik moet ff lotte om kleden en dan naar het werk. mssn dat ik op me werk nog even kan spieken en anders tot vanavond.
Zo.. HEERLIJK geslapen tot 9 uur. Jayden toen een fles gegeven en om 10 uur fruit en die ligt weer te pitten.. Wel had ie vanochtend bloed onder zijn neusje (??), snap niet waar dat vandaan komt en hoe hij eraan komt, aan zijn handen/nagels, in zijn neus en aan de speen zat geen bloed.. Raar toch!? Wel aan de mouwen van zijn pyjama. Nou ja, maar ff in de gaten houden. Ik ga nu ff hier beneden aan de gang.. Hebben we dat weer gehad! Later! x
heey meiden ik wou nog even mede delen dat ab zijn oma is overleden woensdag zijn we heel de dag daar geweest en savonds om half 10 gingen we naar huis en snachts om half 3 werden we gebeld dat ze was overleden vanaf dat moment geen minuut meer geslapen en zijn we bij haar geweest we hebben vannacht bij ab zijn oma in huis geslapen ook omdat ze opgebaard ligt in haar eigen huis onze kindjes zijn bij mijn moeder en noa is best van slag en merkt dat er wat aan de hand is iedereen die al op hyves me sterkte heeft gewenst en iedereen die de afgelopen tijd al sterkte hebben gewenst dank jullie wel het gaf me heel veel steun! dikke (K)
yep, maar wel een beperkt aantal kleuren van essence, zwart, paars, zilver en wit, het is gewoon lak maar wel een striper kwastje en complimentjes teveel hier krijg juist altijd scheve gezichten als ik zeg dat het mijn echte nagels zijn dan krijg je echt te horen van jaja dat zal wel *zucht* soms word ik dan zo moe omdat mensen het weer niet geloven maar keek net weer naar mijn trouwfoto's en ja ze waren ook wel ECHT NEP look al like toch maar wat korter doen vond het aan de ene kant ook zo erg dat ik ze moest knippen toen alyssa kwam want ze waren echt te lang! kijk nepnagels haal je eraf en over een poosje zet je ze er weer op maar dat gaat bij mij niet op afknippen betekent hier 3 mnd groeien
TM; had het al op hyves gezegd, maar heel veel sterkte voor de komende tijd ! Natuurlijk ook voor Ab Ikheid; heeft hij geen bloedneusje gehad in zijn slaap ofzo ? Hier; Mevrouw is 7,2,5 cm en 9200 gram..... binkie.. verder was alles goed. Zo een boterham met appelstroop en vanmiddag om 16 een halve fles, kijken of we die af kunnen gaan bouwen..
@ Nonnie: Nou, dan ga ik echt eens bij de Kruidvat kijken. En als ik meer kleuren wil weet ik nog een goede website waar ik ze ook kan bestellen. Ik heb mijn nagels er nog nooit afgehaald hoor, ook niet toen Ayla net geboren was. Alleen mijn pinknagel moest eraan geloven, want Ayla wilde geen speentje en wilde alleen op mijn pink zuigen . @ Kris: Zo, Sanne is goed gegroeid!
Ik voel me heel goed. Af en toe wat misselijk, maar eigenlijk te verwaarlozen. En ik ben wel redelijk moe, maar op woe en dond ga ik vaak 's middags nog even op de bank liggen als Ayla in bed ligt.
meiden, kon het niet laten om deze foto te plaatsen, wou uit de kast wat ander speelgoed pakken voor in de box maar alyssa moest en zal deze puzzel hebben
Dag lieve meiden! Ik dacht; vandaag vrije dag, laat ik er weer eens voor gaan zitten! Ik loop al dagen achter en heb geprobeerd alles bij te houden maar dat is niet helemaal gelukt... @marijn; ik schrok van je verhaal! Ik wil je even laten weten dat ik aan je denk en dat ik je alle sterkte toewens de komende tijd voor jou en je gezin! @TM: ik lees hierboven dat ik je mag condoleren...veel sterkte meis! Even een heel groot ego momentje: zie foto!! Ik ga met je meedoen, Mermaid!! Zoals het er nu uitziet ben ik ergens half juli uitgerekend
AAHHHHHH, STUITER AAAAHHH STUITER!! Vanochtend test gedaan en meteen naar de prenatal gesjeesd voor een grote broer trui voor Tomas. Doe ik die aan om straks aan mijn man te vertellen