Kris Chester stofzuigt dus ook bij jullie, bij ons doet de hond dat ook Elisa vindt dat hoogst interessant. @ Toetjes, hier ook danoontjes of kwark met wat diksap. Mirjam sterkte met je sm!! Nonnie, Elisa had dat ook toen ze verkouden was, dus ik denk inderdaad snot wat ze doorslikken en er weer uit komt CM veel plezier en succes met Lukas zijn kinderfeestje! TM gecondoleerd en heel erg veel sterkte meid!! Kris Sanne goed gegroeid lees ik, fijn! Ben benieuwd of ze de fles kan missen. Nonnie wat een geweldige foto van Alyssa! Echt heel wijs! Franka gefeliciteerd!!
Ik ga vanavond naar de musical van Queen! Helemaal leuk! Mijn vader had een bedrijfsuitje, maar er waren 2 mensen ziek waardoor er 2 kaartjes over waren. Elisa gaat bij mijn so logeren. Wat een spul moet er mee zeg! Campingbedje, beddengoed, luiertas met luiers/kleding/eten/drinken/enz, boxkleed, speelgoed, kinderwagen... Het is maar goed dat we een bus hebben!
@ Franka: Wat leuk! GEFELICITEERD!!!! Ik klets verder trouwens niet bij de Juli-mama's want ik kon het niet bijhouden hoor, hier kletsen en in het andere topic.
@ Mermaid; dank je wel!! Ik heb net wel even mijn gezicht laten zien bij de juli mama's...Maar ik verwacht daar niet echt mee te gaan kletsen...Kost me al genoeg moeite om jullie bij te houden Kan me voorstellen dat 2 topics een beetje veel van het goede is... Ohh is allemaal nog zo onwerkelijk!! Gek hoe je gelijk weer in de ; zou het allemaal wel goed gaan' modus schiet Ben benieuwd hoe ik me ga voelen; hoop beter dan bij Tomas...Toen ben ik 38 weken kotsmisselijk geweest zucht...Fingers Crossed!!
@ Franka: Klopt je banner wel? Ik had 25 okt een posi test en ben nu 7w5d. Als jij vandaag een posi test had ben je toch geen 6w1d?
Ik ben 6 oktober voor het laatst ongesteld geweest; volgens de verloskundige en de banner was ik nu 6 weken...Ik had ook al even zitten rekenen nav jouw banner...misschien ligt het aan de lengte van onze cyclus?? Ik weet nl niet hoe lang mijn cyclus is geweest...
Ik had dus ook geen idee wanneer ik moest en kon testen...Ik zat ondertussen al op dag 45...vond het vreemd dat ik nog steeds niet ongesteld was....Vandaar een test gedaan...Maar goed 45 dagen zwanger is dan wel weer 6 weken...
Oh ja, dan klopt het wel, want ik had 26 september de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Maar dan heb je ook een lange cyclus zeg.
Ik ben na de bevalling van Tomas nog maar 2 x ongesteld geweest en daardoor dus nog maar 1 cyclus kunnen tellen en die zat op 36 dagen. Daarom had ik nu bij 36 dagen niet gelijk het gevoel dat er iets anders aan de hand kon zijn...Voor de zwnagerschap van Tomas heb ik 11 jaar de pil gebruikt en altijd doorgeslikt dus ik heb nooit geweten wat voor mij een 'normale' cyclus is...Maar 45 dagen vond ik wel wat lang worden...wilde de dokter al gaan bellen,maar dacht die zal toch eerst vragen of ik al een tast heb gedaan, dus vandaar dat ik dat vanochtend heb gedaan...
hier nog geen plannen... alhoewel ik vanochtend tegen mijn vriend zei dat ik toch de babykleertjes maar eens uit ging zoeken en sommige dingen maar gewoon weg ga doen, zegt ie " Ik denk dat we ze beter nog even kunnen bewaren allemaal... " Maar goed met een beetje pech/ geluk gaat het net als de vorige keer... blijven we om de beurt twijfelen .. ha ha we zien wel... voorlopig slik ik gewoon de pil alhoewel hij er van de week met mijn buikgriep mogelijk niet helemaal in blijven zitten is. En toen ik dat zei had mijn vriend ook zoiets van ; ach zo`n vaart zal het wel niet lopen hoor, we zien wel... tja zo ongeveer ben ik ook zwanger geraakt van Sanne dus... OK einde ego..
Ik wilde idd wel weer zwanger worden, maar we hebben er niet op gepland om het zo maar te zeggen. We hadden zoiets van op 1 januari gaan we er weer voor. Maar goed de natuur heeft nu anders besloten. We wilden de kindjes graag kort op elkaar dus daarom geen pil meer gebruikt na de bevalling. Maar ik had echt nooit verwacht dat het nu al raak zou zijn; zo actief zijn we helemaal niet geweest
ha ha, tja zoveel is er niet voor nodig soms zie je wel.. ! Nou lekker van genieten nu en hopelijk blijft de misselijkheid uit. Met hoeveel weken begon het de vorige keer ?