@ Franka: Hahahaha, wij zijn idd ook helemaal niet zo actief geweest en het was gelijk de 1e ronde raak. Ach ja, er hoeft maar 1 zaadje goed zijn best te doen hè .
Haha, nee dat blijkt wel...Had de verloskundige aan de lijn en die pakte mijn gegevens erbij en zei ook al; bevallen in april...mijn reactie; ja ik weet het; iets sneller dan gepland haha! Ik hoop inderdaad ook dat het uitblijft. Vorige x ben ik vanaf 7 weken non stop misselijk geweest....dus dat zou volgende week zijn Hou mijn hart vast!!
nou hopelijk is dat i.d. nu niet zo. Hoeft ook helemaal net he, iedere zwangerschap is weer anders.. !
TM: nogmaals gecondoleerd meis en veel sterkte de komende tijd! Kris: er zat geen bloed in zijn neus.. alleen eronder. Heel raar! Zo die Sanne, idd een lekker flink binkie! Nonnie: Alyssa aan het puzzelen geslagen, wat een lekker meisje zeg, bolle-wangen-hapsnoetje! Franka: wauw zeg! Gefeliciteerd meis! Wat gaaf! Oooh je man weet het nog niet? Spannend zeg! Ka: leuk naar de musical! Een hele volksverhuizing hè!?
Gotver! Heb ik van Chicco een speeltje besteld met zuignap voor op het kinderstoelblad, zuigt ie niet vast! Nondejuuuuu! Echt balen! Heb al plakplastic geprobeerd, maar ook dan zuig het niet vast.. Ik baal zo!
oh irritant is dat dan koop je iets verheug je je erop en dan werkt het niet... BAH.. werkt het ook niet als je het een beetje nat maakt ? Heb je vast al geprobeerd.. Nou ik ga mijn moed bij elkaar rapen en even een stukje rennen met Evy ..
thanx ikheid; nee mijn man weet het idd nog niet...vanochtend de test pas gedaan. hij was toen al werken. Ik zit me de hele dag al zo ontzettend op te vreten!! Ik wil het vertellen aan iemand! Ben blij dat ik in ieder geval mijn hart bij jullie kan luchten Dat scheelt al heel veel... Zit nu alleen te twijfelen of ik vanavond gelijk langs mijn ouders rij of dat ik nog even wacht...Vorige keer bij 5 weken verteld; ook direct op dag van testen. Ze zien me aankomen wahahaha
Balen ikheid van dat plakding...Ik wilde er ook nog wel zo een kopen...Eerst maar even kijken in de winkel dan of hij wil plakken Ren ze Kris!!
@kris, veel plezier met evy @ka, veel plezier bij queen laat je ons nog even weten hoe het was?? @ikheid, een bollen-wangen-hapsnoetje???????????? nooit van gehoord maar leuke benaming hihi, heb hier ook zo'n zuignap ding gekregen tijdens kraamweek hij zuigt wel maar als alyssa er 1x aan trekt ligt ie om @franka, laat je nog even weten wat manlief van het shirt vond???? @hier het eten staat al op fornuis alleen nog kwestie van aanzetten rond etenstijd, lekker andijvie met groentesaus en balletje gehakt (liefde van mijn man gaat door de maag met mijn gehaktballen) alyssa kan toch gewoon mee eten met de andijvie door de mixer?? zonder groentesaus uiteraard maar gewoon andijvie en aardappel??
Ja wil ik eigenlijk ook, maar misschien dat mijn man geen zin heeft...Denk dat ik daar even op wacht, wat hij wil...Aan de andere kant; hij heeft niets te willen Gaat maar gewoon mee haha!!
Nonnie: als je geen zout ofzo hebt gebruikt kan ze mee eten ja. Franka: hahaha, jouw wil is wet Bolle-wangen-hapsnoetje: zo noemde oma mij vroeger altijd..
hoi niet terug gelezen maar effe gauw een ego bericht!! IK BEN TANTE GEWORDEN!!!! OM 14.10 UUR he sorry moerst ik even melden!!
Pfff, ik zit me hier toch ff gruwelijk in te kakken op mijn werk. BLEGH! Ik heb geen zin meer. En ik moet nog ruim 2 uur....
Ikheid: Gelderland...mijn familie komt uit Nijmegen...dus zou wel brabantse invloeden kunnen hebben Gek he dat er uitdrukkingen zijn die anderen niet kennen of gebruiken. We hebben een tijdje in Deventer gewoond en daar moesten ze altijd erg om ons lachen: Ga eens op jezelf zitten! Zal ik wat te drinken inschudden? Heb je al ge-eten? Heb je het raam los gedaan?