hey liefjes, kom vanavond weer even reageren op jullie ben nu druk druk druk alyssa ligt op bed manlief ligt op bed hond 1 ligt op de bank hond 2 ligt in zijn mand en ik sta te schilderen wat klopt er niet aan dit plaatje 8)
Dat manlief slaapt.. en JIJ alleen staat te schilderen. Hahah! Zo, cadeautjes zijn ingepakt! Kris: fijn dat de marathon meevalt.. Hopelijk knapt je vriend snel een beetje op!
@ Nonnie: LOL . Dat doe je niet goed zo. Nou, nou, de wonderen zijn nog steeds de wereld niet uit . Ik kan zowaar op tijd naar huis heb ik het vermoeden . De vrouw van E. heeft woensdag haar pols gebroken en nu moet hij boodschappen doen, omdat zij natuurlijk niks kan. Dus hij moet zo weg, want anders zijn alle winkels alweer dicht natuurlijk, en leeg....
jeuj mermaid optijd naar huis manlief is vanavond pas laat thuis hij moet weer iemand helpen die zijn glasroute nog niet af is zijn 15 pagina's aan bonnen en ze zitten pas op pagina 7 pff manlief mag dus andermans rotzooi gaan doen omdat diegene zijn auto kapot was gegaan en dus een dag achterloopt ik had dus het idee om lekker te gaan koken broccoli met ragout en ragout pasteitjes
hoi hoi, kom effe snel zeggen, da ik de hele dag al bezig ben, dus reageer vanavond hopelijk effe! Ik ga nu spullen pakken, kleren uitzoeken en op naar schoonfamilie (zooo geen zin in) HELE FIJNE DAGEN alvast x
Balen TM! Manlief is alweer op de terugweg! Jeuj! Hij gaat nu nog ff zijn medicijnen ophalen en hondenvoer. Dan hebben we alles in huis en hoef ik de deur niet meer uit.. Jaydens alles aan het verkennen in zijn loopauto.. Hmm.. ik werd onderbroken. Jayden ligt alweer op bed, maar is aan het draken.. Jammer!
Ik was lekker om 16.30 uur al thuis. Heerlijk! En mijn laarzen zijn binnen. Ze zijn leuk, lekker warm én ik kan er veilig mee over straat zonder uitglijd gevaar.
zoooo, moet nog meer bijlezen, maar dat komt wel... vannacht is uiteindelijk nog best goed gegaan. thijmen heeft bij mij in bed geslapen, was wel wat aan het draaien, paar keer bijna van het bed af, maar heeft wel geslapen tot kwart voor 8! kasper werd rond tweeen nog even wakker, dacht dat ie wilde drinken, dus aangelegd, maar na twee slokken stopte hij er gefrustreerd mee... ik denk dat ik ben opgedroogd haha. dus toen heb ik m maar weer in bed gelegd, en hij vond het prima, heeft ook tot kwart voor 8 geslapen. dus vannacht ga ik m niet eens meer proberen te voeden... dat betekent: afgelopen nacht was mijn laatste voeding voor mijn mannetje van mijzelf! oeoeoeoe, das een heel raar idee... maar goed, hij is ruim 10 kg geworden van mijn melk, en nu is het mooi geweest... (stiekem ook wel snik snik...) vandaag de kindjes weg gebracht naar de opvang en de laatste boodschapjes gedaan en nog een leuke broek en trui gekocht. kindjes opgehaald om half 4 en nu lekker thuis met zn allen!
Fijne kerst allemaal!!! Surf: fijn dat de nacht zo goed ging! Mermaid: fijn dat je boots je als gegoten zitten en dat ze leuk zijn! xxx
Fijne kerst!!!! Mermaid fijn dat je laarzen leuk waren! Chilleke succes bij je so Surf jeetje toch wel speciaal he de laatste voeding....Maar wow 10 kilo nou dan is het niets voor niets geweest Pff ik baal een beetje, net nadat manlief naar het werk was gegaan belde hij dat hij waarschijnlijk wel om 18.00 uur thuis zou zijn, dus ik ging ervan uit dat we samen zouden eten. Belt ie om 17.30 dat het toch pas ergens tussen 20.00 en 21.00 wordt. Blegh. Heb maar een tosti gemaakt, wat een feest op kerstavond :x maar goed. Irem was ook in een pesthumeur, ze wilde helemaal NIKS, vermoeiend! Na het eten knapte ze wel wat op gelukkig en nu slaapt ze net. Heb vanmiddag nog wel even geshopt superleuk jasje voor in de lente of zomer, grijs wijduitlopend met geborduurde bloemetjes, een rood shirtje met geborduurde bloemetjes, een setje voor kerstmis (grijze legging en donkergrijs tuniekje met stippen en een lintje langs de rand), een grijs haarbandje met zilveren sterren (eerste haaraccesoire voor Irem, haha) en een geel t-shirtje. Bij elkaar: 13 euro lang leve Zeeman! Daarna nog even naar de Lidl en het was hartstikke rustig, dat was erg prettig. Nou ik ga zo maar AYNIL aanzetten en wachten tot ik gezelschap krijg
eylem je bent niet de enige!! manlief is hier ook nog niet thuis hoor ik belde hem net hij is net op de zaak heb hem wel vriendelijk verzocht om daar niet te gaan bieren en lekker naar huis te komen
Liefjes !! Heb niks bijgelezen want de kids zijn allebei goed ziek.. Terwijl de 1 zich onderpoept moet de ander spugen.. Lekker druk dus maar ik wilde even iedereen een hele fijne kerst wensen !!! Wij blijven voorlopig lekker thuis met de kids! Veel plezier en eet smakelijk allemaal
Fijne feestdagen dames!! heb niet bij gelezen doe ik na het weekend of morgen even!! @ hier laetitia heeft bijna niet geslapen vandaag is dus nog steeds niet lekker! Hoop op een betere nacht @ zieke kindjes Succes en beterschap arme kleintjes!
Hier ook een gezellige kerstavond in mijn remi. Nou ja met Elisa dan, maar die ligt er al een uur in. Ze heeft vandaag bijna geen plasluier gehad. Heel raar want ze heeft 3 flessen gedronken, beker sap, fruit en groente gegeten. Wel 4 keer gepoept, misschien dat daar al het vocht bij zat. Vond het wel raar. Mirjam beterschap met de kids! Fijne kerstdagen allemaal!