APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hahahahahaa, ik heb ook origami les gevolgd bij haar moeder :$

ja klopt haar moeder heeft daar een winkel geopend zij woont tegenwoordig in culemborg heeft net een jongetje gekregen die is nu 4 wk oud, en ze heeft al een dochtertje van 3...

ons durp is klein he ;)

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Zo, Tomas ligt op bed; ga ik zo lekker frietjes bakken voor mezelf. Mijn man is een nacht weg ivm conferentie voor zijn werk...Mag ik morgenochtend de ochtenddienst alleen draaien ;)

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@franka, fijn dat je mocht stoppen met de ventolin nu hopen dat het goed blijft gaan!!!

@hier, alyss heeft lol met papa en een lege cola fles :D ben gaat zo douchen dus gooi alyss er ook even bij, is ze maar schoon hahahahaa, ik ga vanavond wel als ze op bed ligt...

het is wel weer rustig hoor vanavond!!!

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Haha ja ik heb eens een avond tijd; en nu is er niemand :p Hebben meer mensen last van las ik al :D

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hier laetitia ligt op bed! heeft lekker gegeten, wij overigens ook hachee met patat :d mjam.. vanaaf lekker pirater of the carribean kijken.. ZOoo er tuigen even 2 katten het huis af whahahaha zijn aan het spelen..

6. lautjuhhh

@franka hoe is het jou?

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier net weer thuis, bij mijn moeder gegeten. Irem is nog aan het rondkruipen maar al erg moe (van de hele dag zeuren natuurlijk ;) nou ja het ging wel, maar leuk was anders) dus die gaat zo naar bed als ze uitgespeeld is. Voor vanavond geen plannen, lekker even bijkomen (hoop ik!)

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh en mijn ongesteldheid is eindelijk over na 2 maanden jiehoe ik ben blij!

grrr 13 sec
    6 :x

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @lautjuhh: hier alles goed; voel me weer een stuk beter: mijn neus zit nog vol, maar daar is wel mee te leven :D

10. lautjuhhh

@eylem fijn dat je ongesteld heid eindelijk weg is :D en hopen dat ze zo lekker gaat slapen..!!

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    eylem: fijn dat je ongesteldheid eindelijk over is jeeh!!

grr 6 sec~!

12. lautjuhhh

@franka ahh gelukkig, ziek zijn is ook niet alles. En met de kwaaltjes ?

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    kwaaltjes vallen nog mee; ben wat eerder moe, maar das gelukkig nog alles. vorige x barste alles in week 7 los, dus geniet nog even van het ontbreken van kwaaltjes.Hopen dat het me bespaart blijft deze x :D

14. lautjuhhh

hihi ja dat hoop ik ook voor je. dat zou wel lekker zijn :p

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou inderdaad hopelijk blijven de kwaaltjes weg Franka!

Heb Irem met een paracetamolletje op bed gelegd en ze was binnen een minuut stil dus hopelijk kan ze nu even lekker een paar uurtjes slapen.

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt Franka !!
    Elyem hopelijk helpt de pcm-zetpil en slaapt ze lekker..

Hier Sanne is in bad geweest ( ik ook... ) en ligt in bed en wij hebben lekker gegeten. Vriendjelief is nu aan het opruimen ( tja ik heb gekookt he .. ) Zo op de bank denk ik.. Morgen gaat om 06u mijn wekker weer.. heb een vroege dienst.. BAH

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik val even met de deur in huis..... Noa heeft een tandje!!!!! :D Zomaar opeens zat hij er vanochtend. Ik is blij! :p

Zo, ben gelijk weer weg, misschien morgen weer ff meekletsen!

x

18. lautjuhhh

@kris bankhangse!!

@caromama jeeej een tandje :D:D

@hier net gedoucht nu lekker bankhange en internetten!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Franka: Fijn dat Tomas’ longen zoveel beter klinken.
    Leuk dat Tomas zo geniet van het fietsen.

@ Eylem: Gezellig bij je moeder gegeten. Moest je man werken? En heerlijk toch een avondje niks doen.

@ Caro: JEUJ! Gefeliciteerd met Noa’s eerste tandje :D.

Tjonge, ik ben slecht bezig geweest vandaag. Vanmiddag met een collega een patatje wezen eten tussen de middag en met boodschappen doen ben ik me te buiten gegaan aan lekker dingen: Chocolade, drop, bokkepootjes, appeltaartje, chips en kaasstengels :).

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

We hadden vanavond trouwens snijbonen met gebakken krieltjes gegeten en Ayla heeft er weer heerlijk van meegegeten. Nadat we klaar waren heb ik haar nog een paar stukken snijboon gegeven en ze heeft ze allemaal opgegeten. Als ze dan zo lekker zit te eten en het allemaal zelf in haar mond stopt voel ik me toch wel trots hoor...

Hm, over die kleine draak gesproken, ik hoor haar jengelen, dus ga haar eens even streng toespreken ;).

Deel Deze Pagina