hahahahahaa, ik heb ook origami les gevolgd bij haar moeder ja klopt haar moeder heeft daar een winkel geopend zij woont tegenwoordig in culemborg heeft net een jongetje gekregen die is nu 4 wk oud, en ze heeft al een dochtertje van 3... ons durp is klein he
Zo, Tomas ligt op bed; ga ik zo lekker frietjes bakken voor mezelf. Mijn man is een nacht weg ivm conferentie voor zijn werk...Mag ik morgenochtend de ochtenddienst alleen draaien
@franka, fijn dat je mocht stoppen met de ventolin nu hopen dat het goed blijft gaan!!! @hier, alyss heeft lol met papa en een lege cola fles ben gaat zo douchen dus gooi alyss er ook even bij, is ze maar schoon hahahahaa, ik ga vanavond wel als ze op bed ligt... het is wel weer rustig hoor vanavond!!!
@hier laetitia ligt op bed! heeft lekker gegeten, wij overigens ook hachee met patat :d mjam.. vanaaf lekker pirater of the carribean kijken.. ZOoo er tuigen even 2 katten het huis af whahahaha zijn aan het spelen..
Hier net weer thuis, bij mijn moeder gegeten. Irem is nog aan het rondkruipen maar al erg moe (van de hele dag zeuren natuurlijk nou ja het ging wel, maar leuk was anders) dus die gaat zo naar bed als ze uitgespeeld is. Voor vanavond geen plannen, lekker even bijkomen (hoop ik!)
@lautjuhh: hier alles goed; voel me weer een stuk beter: mijn neus zit nog vol, maar daar is wel mee te leven
kwaaltjes vallen nog mee; ben wat eerder moe, maar das gelukkig nog alles. vorige x barste alles in week 7 los, dus geniet nog even van het ontbreken van kwaaltjes.Hopen dat het me bespaart blijft deze x
Nou inderdaad hopelijk blijven de kwaaltjes weg Franka! Heb Irem met een paracetamolletje op bed gelegd en ze was binnen een minuut stil dus hopelijk kan ze nu even lekker een paar uurtjes slapen.
Fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt Franka !! Elyem hopelijk helpt de pcm-zetpil en slaapt ze lekker.. Hier Sanne is in bad geweest ( ik ook... ) en ligt in bed en wij hebben lekker gegeten. Vriendjelief is nu aan het opruimen ( tja ik heb gekookt he .. ) Zo op de bank denk ik.. Morgen gaat om 06u mijn wekker weer.. heb een vroege dienst.. BAH
Ik val even met de deur in huis..... Noa heeft een tandje!!!!! Zomaar opeens zat hij er vanochtend. Ik is blij! Zo, ben gelijk weer weg, misschien morgen weer ff meekletsen! x
@ Franka: Fijn dat Tomas longen zoveel beter klinken. Leuk dat Tomas zo geniet van het fietsen. @ Eylem: Gezellig bij je moeder gegeten. Moest je man werken? En heerlijk toch een avondje niks doen. @ Caro: JEUJ! Gefeliciteerd met Noas eerste tandje . Tjonge, ik ben slecht bezig geweest vandaag. Vanmiddag met een collega een patatje wezen eten tussen de middag en met boodschappen doen ben ik me te buiten gegaan aan lekker dingen: Chocolade, drop, bokkepootjes, appeltaartje, chips en kaasstengels .
We hadden vanavond trouwens snijbonen met gebakken krieltjes gegeten en Ayla heeft er weer heerlijk van meegegeten. Nadat we klaar waren heb ik haar nog een paar stukken snijboon gegeven en ze heeft ze allemaal opgegeten. Als ze dan zo lekker zit te eten en het allemaal zelf in haar mond stopt voel ik me toch wel trots hoor... Hm, over die kleine draak gesproken, ik hoor haar jengelen, dus ga haar eens even streng toespreken .