Caromama JEEEH een tandje! Kris balen morgen een vroege dienst Mermaid ohhhhhhhhhhh ik kom vanavond even bij jou thee drinken geloof ik klinkt heerlijk! Ja mijn man heeft avonddienst, vanaf morgen moet ik helaas weer gaan koken, haha.
Nope hier niet!Heb het niet echt gevolgd. Man is weer top gear kijken....vrijdag avond he Heb weer een lange dag werken er opzitten....nu even lekker niets!
Die van mij is Voetbal International aan het kijken. Dat vind ik echt nog 1000x erger dan Top Gear, dat vind ik altijd wel een leuk programma.
alle 2 mijn progamma's niet haha manlief ging naar de film met ewen vriend maar hij zal zo wel thuis komen
Das idd nog erger als topgear. Gelukkig houd mijn man neit van voetbal....maar na alle topgear afleveringen al minstens 4 keer te hebben gezien, vind ik het wel genoeg
zo...ik heb me lekker geinstalleerd achter pc met lekker glaasje bubbeltjes wijn en een gebakje...even zondigen!!
mmm lekker! Ik vergeet altijd alles als ik eenmaal op de bank zit...Moet plassen en heb dorst...ZIn in wat lekkers heb ik vreemd genoeg nog niet...Geloof dat ik ook Tomas hoor; zo eens kijken of ik er nog wat vocht in kan krijgen
Justin begint hier eindelijk door te krijgen hoe hij zich omhoog kan trekken. Ik hoef alleen zijn handen vast te houden, en dan trekt hij zich zelf tot staand vanuit zit!
@quschke jeej wat goed!! @hier wij zijn pirates of the carribean 2 aan het kijken topgear kijkt manlief af en toe maar voetbal is hier uitgesloten ideaal!! na de film naar bedje want morgen komt nonnie met ben en alyssa.
Heel veel plezier morgen! Ik duik zo het bed in....even slaap inhalen na de korte nacht van gisteren!
meiden ik duik me bedje in thobias die wordt weer steeds wakker omdat hij het benauwd heeft dus dat belooft een lange nacht te worden weltrusten