@chilleke, leuk dat je het naar je zin hebt gehad!!! hier staat de box al een tijdje laag maar optrekken ho maar hahahaha... *edit* kinderstoel in de auto gebruiken nu al een kleine maand maar moet zeggen dat als ze slaapt het wel makkelijker was met mc want nu maak ik haar wakker door de gordels af te doen is wel sneu @mermaid, heb hier nog 5 nieuwe pakjes liggen van de hema billendoekjes wil je ze overnemen of niet?? ik gebruik ze niet want kan er niet mee overweg heb 1 pakje geprobeerd maar helaas @hier, net even snel boodschapjes gehaald en zo hapje eten daarna lekker op de bank met chippies!!
@nonnie oe lekker chippies hebben we niet meer maandag maar weer halen nu geen zin meer @hier ik ben laetitia een potje geven!
@ Nonnie: Oh ja, die doekjes wil ik wel overnemen. Neem je ze anders mee naar de meeting? Ik vind ze wel fijn, ze ruiken lekker, zijn niet zo nat en idd zoals Chilleke zegt heerlijk goedkoop. I love goedkopie!
ik hou ook van goedkopie maar helaas vind ze ontzettend schuimen, zakjes scheuren kapot, doekjes trek ik er met 12 tegelijk uit etc.. voor mij werken ze minder prettig dan die van pampers dus ander alternatief zoeken dan hema doekjes... jullie nog suggesties behalve hema???? en ja hoor neem ze dan wel mee naar de meeting mag ik wel vast een tas apart leggen anders vergeet ik ze hahahaha... sorry chilleke, wist niet dat jij ze ook gebruikte anders had jij ze evt over mogen nemen..
nonnie wij gebruiken etos eigen merk goedkoop en ruiken lekker komen goed per stuk uit de verpakking!
ooh maakt mij niet uit hoor. heb er nog genoeg doe altijd grote bestelling bij de hema plaatsen hahaha
Meiden ik kom alleen even zwaaien. Ben ziek geworden gister, niet normaal..... Zal niet in details treden, maar ik vroeg me gisteravond toch meerdere keren af waarom een toilet maar 1 gat heeft8) Las iets over badderen. Wij hebben wel een bad, maar ik neem Gerodi meestal mee onder de douche. Heb zo'n plastic stoeltje en daar zit ie prinsheerlijk in. Echt ideaal.
@ nonnie ik vind ze zelf erg goed! zijn ook vaak in de aanbieding :d @ hier manlief is bezig met het avond eten, laetitia heeft lekker een potje op, en is een beetje aan het rondhobbelen in de woonkamer, en ondertussen een beetje mopperen.. maar klinkt wel lief, Vanavond een avondje baantjer ( als ik manlief uit de donald ducks krijg ) hihi
@hier, alyss knock out op bed na haar flesje dus die horen we als het goed is niet meer voor 9 uur morgenochtend!! zo beetje tv kijken alhoewel er geen bal op is en maar een beetje chippies eten
het is inderdaad rustig hier, @ hier er komt zo een vriendin hierheen, verder baantjer kijken en laetitia in slaap proberen te krijgen krijgt weer een tandje jeuuujj
vriendlief is naar een feest dus pas laat in de nacht thuis...dus zit hier alleen eindelijk niet zo leuk na gister/vandaag. maar goed, we doen het er maar mee. net indicent propasal gekeken, mooie film. nu cold case, ook leuk.
Tis inderdaad rustig hier! Doekjes: heb al vanalles gehad, gebruik nu Zwitsal waar ik een doos vol in de aanbieding bij de Kruidvat had gehaald. Heb hierna ook nog een aantal pakken Pampers doekjes die je gratis bij de luiers kreeg. Daarna maar weer even verder kijken. Ik vind de verzorgingsproducten van AH erg lekker ruiken dus wilde eigenlijk die doekjes weleens proberen. Chilleke klinkt als een lekker dagje/nachtje weg! Nu weer alleen, wel saai Nonnie geniet van je chippies! Hier ligt Irem inmiddels in bed en manlief ligt op de bank te snurken, heerlijk, even rust
@eylem, heb de snoetenpoetsers van de AH een keer meegenomen bevielen erg goed en ruiken erg lekker hahaha, heb de billendoekjes nog niet getest misschien maar 1 pakje meenemen van de AH en de etos kan ik kijken wat beter bevalt.. @chilleke, ja das minder dat je nu alleen bent maar ook wel lekker aan de ene kant toch? veel plezier met cold case is soms wel leuk idd.. @hier, nog geen chippie aangeraakt