Ik heb dat probleem ook wel eens. Heel lastig idd, heel het schema loopt dan in de soep! Meestal sla ik dan ook het fruithapje over en dan prak ik een stuk banaan voor op de boterham en geef ik de rest als toetje na de maaltijd.
@ Mirjam: Ach gossie, die arme Justin. Hopen dat hij snel van alle misère af is. Ayla krijgt 's morgens eigenlijk brood omdat ze geen pap wil en alleen melk leek me niet echt voldoende voeden qua ontbijt. Eerst kreeg ze alleen tarwebrood, maar inmiddels ook lichtvolkoren. Ze krijgt trouwens gewoon een boterham, mét korst sinds een paar dagen.
Ach, het zal ook wel goed komen, alleen wel jammer dat het zaaltje al bezet was. Dat was echt ideaal! En als er andere gasten zijn, denk ik dat die snel genoeg weggejaagd zijn met 17 babies en een paar peuters/kleuters die daar rond kruipen/tijgeren/rennen!
Oh ja, ik kan natuurlijk ook wat banaan op brood prakken. Nog niet aan gedacht. Ga ik binnenkort ook eens doen. Ik houd zelf helemaal niet van fruit op/door mijn eten, dus zulke dingen bedenk ik dan niet hè .
Ja, was idd jammer dat dat zaaltje al bezet was. Ook wel een beetje mijn schuld, want ik had veel eerder willen bellen, maar in de winter zijn ze alleen open op vrijdagavond en zaterdag en dan vergat ik het elke keer .
Joh, als er gasten binnenkomen, dan leggen we Noa gewoon even op haar rug, begint ze gelijk te krijsen en zijn ze zo weer weg!
@ Mirjam, hopelijk is Donald Duck snel weer gewoon Justin! Demi heeft trouwens haar tekening hier laten liggen en Lukas wil nu elke keer "even langsrijden" bij jullie om hem terug te geven. Hahaha, heb gezegd dat jullie nou ik weer niet zo dichtbij wonen en dat hij de tekening dus maar even moet bewaren tot we jullie over drie weken zien! @ Mermaid, schattig he, die geluidjes!
@mermaid, hier ook die soort van zinnen is idd schattig!! @mirjam, hier in de ochtend een sneetje bruin brood met boter en in de middag een sneetje bruinboter met boter en beleg.. @hier, fruithap zit erin dus wij zijn wandelen groetjes!!!
Morgen! Hier een beetje terug in het land der levenden. Mirjam: ik geef hier rond half 2 een boterham met een flesje 150. Jammer van het zaaltje, maar we hebben altijd nog Noa hahahaha Iedereen alvast een fijne dag!
heey meiden even egoo ik moet straks om half 2 met thobias naar de hap meneer doet niks anders dan huilen en heeft 39.3 graden koorts ik verwacht dat hij ergens pijn heeft update volgt vanmiddag wel!
@LZ, weer aan de betere hand?? @Tm, succes we horen het wel!!' @hier, ben alweer terug van wandelen, verstapte me eigen toen we de dijk opliepen, pijn in me kuit en me enkel is dik dus nu zit ik met me poot omhoog hoop dat de pijn snel minder word want manlief moet volgende week naar duitsland en dan moet ik het toch echt alleen doen!!
@tm: Veel succes bij hap! @nonnie: Das niet zo slim! HOpelijk is de zwelling en pijn snel weer weg! Wij gaan zo wandelen met vrienden en hun kleine! Onderweg even koffie drinken......even lekker uitwaaien. Met man gaat het beter....dus zal ons allemaal even goed doen!!
@TM succes we horen het wel! @ Lz mooi dat je je beter voelt! is toch mooi klote als je ziek bent! @ Nonnie oei, hopen dat de zwelling weg trekt en het minder pijn gaat doen! @ quschke veel plezier en uitwaaise!! @ hier laetitia is net wakker sliep vanaf 11 uur :O ze zal het wel nodig hebben! zit nu lekker aan een broodje en een flesje melk.. En manlief is douchen daarna gaan ook wij even wandelen! Is wel lekker effe een frisse neus halen! net samen met manlief even de badkamer schoongemaakt, vaatwasser uitgeruimd en de was uitgehangen, dus huishouden is weer gedaan.. en dat terwijl ik zij dat ik niks ging doen vandaag
ik heb wel bijgelezen maar niet heel veel puf te reageren. @lz: beterschap!! @mirjam: hier nog steeds gewoon een flesje als ontbijt. @mermaid: veel plezier bij je nichtje @nonnie: balen dat je dan steeds niks meer hoort van je so fam. @tm: suc6 bij de hap! @sorry de rest ben ik al weer kwijt. @hier: Lotte is gelukkig weer helemaal op geknapt. en smelt smelt. ze kan ineens zo veel. ze trekt zich zelf op tot staan. in de box en op de grond aan de tafel. en ze zegt "mama" en "papa" wel een beetje brabbelen natuurlijk maar het je hoort wel duidelijk mama en papa
@quscke, veel plezier het is echt lekker uitwaaiweer!! @lau, nee je zou idd niets doen @pams, leuk is dat he! hier nog niet optrekken of wat dan ook maar we hebben wel een duidelijke papa en mama hier das dan wel weer leuk alles goed verder?? @hier, ondanks de pijn gaat het al een stuk beter dus denk gewoon een klein misstapje, net de keuken schoongemaakt en vaatwasser in en uitgeruimd wasje gedraaid en opgehangen, wasje opgevouwen, tafle opgeruimd zooi weggedonderd en nu even 2 tellen ZP en dan ga ik weer verder wil volgende week als ben in duitsland zit even grondig schoonmaken, wil de kasten leegruiemn en opruimen en de kledingkasten weer herorganiseren genoeg te doen dus als me vent weg is..
heey meiden net terug thobias heeft aan zijn rechter oor een ooronsteking(klopte mijn moedergevoel toch) en we mogen zijn ventolin pufje van 2 x per dag naar 6 x per dag 1 pufje want de dokter vond niet echt dat het helpte(ik zelf ook niet maar ja je gaat niet zomaar meer geven)
@nonnie zoo goed bezig, @ Tm gelukkig hebben we een moederinstinct! Hopen dat het nu gaat helpen de ventolin! @ pamsie ja leuk is dat he als ze meer gaan doen :d @ hier zo net terug van een flinke wandeling, we hebben lekker anderhalf uur gelopen laetitia heeft net een warme fles op en ligt op bed maar of ze wil slapenweet ik nog niet, ze waswel erg moe verder is manlief nu een quiche aan het maken mjaammmm en zit ik uitgeput op de bank
iedereen aan de wandel lees ik het is ook wel erg verleidelijk wij zijn niet zo van het wandelen en wil nu ook met thobias binnen blijven die heeft z'n pijn hij ligt nu lekker te slapen moet om 17.99 even medicijnen voor hem halen