APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey !!
    Ben ik er even is iedereen weg... maar ja gezien het tijdstip wel logisch. Hier morgen nog 1 dag werken en dan weekeinde. Dinsdag en woensdag lekker vrij ! Pff ben er aan toe.. lekkerlijk en figuurlijk een gekkenhuis op mijn werk. Af en toe vraag ik me echt af waarom ik dit doe.. maar gelukkig heb ik daar altijd vrij snel antwoord op. : " omdat ik het leuk vind en er stiekum best voldoening uit haal als aan het einde van de dag alles goed gekomen is iedereen zijn aandacht gehad heeft etc. Van het weekeinde een heel weekeinde bezig geweest met iemand waar het ECHT niet goed mee ging en uiteindelijk krijgt hij nu de zorg die nodig is... heb dan echt zo`n : " eind goed al goed gevoel"
    Nou ja... ik zit tegen mezelf te L*llen dus ... tot dinsdag w.s. !

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Lieve meiden!!

Sorry sorry, ik verwaarloos jullie echt!
    Ik kom het echt snel goedmaken, beloofd! Maar ben gewoon even heel druk ;) donderdag komt mn zusje ook voor anderhalve week logeren omdat mn papa en stiefmoeder op vakantie gaan, dus zal er sowieso wat minder zijn :( Maar k vergeet jullie niet hoor! haha, en 5 februari ben ik erbij.. Nou ik lees morgenavond wel weer bij na mn werk, maar wou toch even zwaaien hahaha ;)

dus zwaai zwaai!

Kus van hier!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kan ik me voorstellen, ben benieuwd of je gelijk geholpen word!
    chloe zwaai zwaai!

kris, stiekum is werken ook wel leuk jah, maar zou lekker zijn als je zelf kon bepalen wanneer he :p

de rest SLAAP LEKKER! morgen vroege dienst pffff...

truste!

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey chilleke, jij ook nog wakker en ook morgen een vroege dienst. Ik ook.. eigenlijk hoogste tijd dus..

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja joh, schandalig hè! Ga ik morgen spijt van krijgen hihi. ;)

Nu toch maar echt proberen te slapen ;) werkse hè!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    De laatste en de eerste!

Pfff Gijs is een aantal keer wakker geweest :( Pffff nu helemaal kapot:( (toch knap dames die dat iedere nacht hebben!!!)maar ja moet toch echt gaan werken :( gelukkig om half 11 klaar :)

Jullie goeie nacht gehad? Tot vanmiddag x

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning meiden, kom ik weer eens binnenvallen met een ego-bericht: Ik meld me vandaag ziek! Ik ben op het moment best even klaar met mijn werk en Ayla is vanaf 03.45 uur wakker geweest en ging om 05.40 pas weer slapen. Reden genoeg om me ziek te melden. Ik heb me dus echt nog nooit ziek gemeld terwijl ik het niet echt was, maar ik ben er gewoon even helemaal klaar mee, dus vandaar....

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goed zo Mermaid ! Even aan jezelf denken..

Ik moet / ga wel werken. Heb dan ook geslapen vannacht. pfff maar wel vroeg is het
    Ga madam eens uit haar bedje plukken, want die slaapt nog arm ding. Vind ik altijd zo vervelend als ik haar wakker moet maken omdat IK zo nodig moet werken....

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden

mermaid groot gelijk even aan je zelf denken !!

hier zowaar een goeie nacht gehad thobias slaapt nog
    brr haal gelijk weer allerlei rare dingen in me hoofd zo maar even om het hoekje spieken
    (ben raar :p, kan er niks aan doen komt allemaal na dat gebeuren met jayden)

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Even gauw gelezen, niet alle berichtjes gezien, maar wat ik heb gezien en nog weet:

Ka, wat lastig dat Elisa zo weinig drinkt joh, dat wist ik niet, is dat al lang?
    Balen van het spugen!

Mermaid, over die eet- en drinkmoemnten achter elkaar:
    ik probeer juist de maaltijden een beetje te integreren met het drinken; melk bíj het brood enzo. Nou ja, en het fruit wil ze ook echt in de ochtend, en rond 2100 een voeding was ik juist mee gestpot omdat dat in praktijk niet werkte (Eva werd gewoon niet wakker). Dus echt veel ruimte laat Eva er zelf niet tussen, dus ik vind het daarom ook raar dat ze die flessen neit goed drinkt.
    Ik geef al vit. D, sowieso deed ik dat altijd met bv en blijf ik gewoon doen.

Overigens ging het gister alweer wat beter, misschien is het gewoon wennen of is ze een beetje uit haar hum, weet ik veel.
    Lekker relaxt aandoen vandaag!

Eylem, wij blijven gewoon ons badje gebruiken, als ze groter is zetten we haar gewoon zittend erin, en dan zetten we dat bad op de grond in onze ieniemienie badkamer.
    Zo'n plastic stoeltje voor in de douche lijkt me ook handig.

Mirjam, ik geef Eva een bruine boterham na de fles bij het ontbijt, dat mag gewoon hoor. Volkoren nog beter even niet, maar wel tarwe of inmiddels mag fijn volkoren ook dacht ik.

Nonnie en Eylem, da's niet al te ver weg, ik woon boven de Rijn, in Wageningen.

Wat een mooi weer gister he!

Jullie plannen voor vandaag?
    Ik moet vandaag studeren, werken, studeren, Eva is al op het kdv. De rest van de week heb ik lesdagen, maar donderdag hoef ik niet omdat ik die colleges al eerder heb gevolgd. Wel veel hoor, Eva 4 dagen bij oppas... ze gaat deze week 3 dagen naar kdv, donderdag thuis en vrijdag komt mijn schoonmoeder oppassen als het goed is. Nou ja, 't is nu even niet anders, volgende week weer beter en gelukkig is dit maar af en toe.

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    TM, beterschap voor Thobias en hartstikke goed van je dat je nog gestopt bent met roken!

12. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@kris en chilleke, werkse meiden!!!

@mermaid, goed zo aan jezlef denken een keertje spijbelen kan echt geen kwaad!!

@TM, hoe is het nu met thobias?? en wat bedoel je met wat er gebeurde met jayden?? heb ik iets gemist??

@janne, nee das idd niet ver bij ons vandaan, succes met je plannen vandaag!!

@hier, zo even kijken in de stad denk ik maar eerst alyss in bad doen die is weer vervelend aan het doen in de box terwijl ze pas net een half uur wakker is, zou het dan weer te maken hebbben met het feit dat papa weg is ;)

13. Trotsemama1

nonnie vorig jaar september is het zoontje van me vriendin overleden
    sindsdien ben ik vaak angstig dat er iets met me kids gebeurt
    dus als thobias ineens besluit uit te slapen moet ik bij hem kijken

o en thobias werd dus gewoon gezellig wakker
    en heeft net zijn antibiotica achter zijn kiezen zitten(haha hij heeft nog geen kiezen mm gaat om het gezegde:p)

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid lijkt me heel verstandig!! Heb me destijds ook een keer ziek gemeld omdat Irem 1000 keer wakker was geweest 's nachts (zo voelde het ;) ) en dat was wel even heel lekker toen.

Kris en Chilleke werkze!

TM beterschap!

Janne succes met de studie!

Nonnie wel grappig dat ze het lijkt te merken als papa weg is :) . Hier merk ik dat niet echt maar zodra Irem haar papa ziet is ze wel dolbij :D

Hier: redelijk goede nacht gehad, Irem werd om 5.30 wakker van de wekker van mijn man en heeft een half uur gespeeld in ons bed, maar ging gelukkig daarna weer gewoon slapen! Mag wel een klein wonder genoemd worden, haha. Meestal wil ze dan niet meer.

Verder baal ik want ik ben deze week maar 0,2 kilo afgevallen :x en ik heb echt niets raars gedaan, niets gesnoept op 1 mini kitkat na :x maar ja niet heel erg gezond gegeten, pizza, patat en gisteren dan mac. Laten we hopen dat het daardoor kwam....

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid, groot gelijk!!! lekker een dagje voor je zelf!

@nonnie balen dat alyssa zo vervelend is..

@tm gewoon gaan kijken als je het niet vertrouwd:)

@ hier laetitia was om half 9 wakker.. vandaag huisje weer een beetje fatsoeneren, en als het weer mee zit vanmiddag lekker met laetitia wandelen..

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Goedemorgen!

Janne ze dronk heel slecht nadat ze ongeveer 2 weken geleden ziek was geworden. Nu heeft ze gisteravond ineens weer een hele fles opgedronken, dus helemaal super!
    Succes met studeren! Drukke week zeg.

Kris jij ook een drukke dienst op je werk lees ik.

TM hoe is het nu met Thobias?

Chilleke werkse!

Mermaid goed dat je je ziek hebt gemeld.

Eylem hé een goede nacht! Balen van de kilo's...

Gatver zeg, hier weer misselijk. Word echt irritant. Moet nog 4 dagen werken en dan 3 dagen vrij. Hopelijk wordt het nog wat minder. Elisa gaat de hele woonkamer door dus die houdt me ook bezig. Daar wordt het ook niet veel beter van. Ga haar maar even op schoot nemen en wat spelen of een boekje kijken ofzo.

17. Trotsemama1

ka het gaat al weer iets beter met thobias
    hij kruipt hier lekker de woonkamer door

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ka, lekker dat ze de fles goed opdronk! En succes met je misselijkheid, vervelend joh!

Ok, ik moet bezig zijn, ben weer weg...

19. nonnie26

@ka, balen zeg dat je zo misselijk bent!

@eylem, ja ze mist hem volgens mij echt!

@hier, ze ligt nu knock out in de box maar de hele tijd een heel zielig huiltje tussendoor net alsof ze eng droomd in de avond.. wel schattig hoe ze erbij ligt maar vind het wel sneu voor der maar goed ze zal het toch een hele week met mammie moeten doen!!

20. nonnie26

@Tm, oh wat was er gebeurt dan met dat zoontje?? als je het niet wil vertellen snap ik dat hoor! ik dacht alleen dat je jayden van ikheid bedoelde dus daarom snapte ik het al niet ;)

Deel Deze Pagina