APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: welke babyfoon hebben jullie? die van ons doet het niet eens in de tuin! (van philips)

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

muhhh ik heb zin in wat lekkers maar hebben niks in huis en ben te lui om naar de winkel te lopen :p

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, ikke ook!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ zomervakantie: Voor ons geen zomervakantie dit jaar. Volgend jaar weer.

@ Surf: Ja, ik had het bericht gelezen. Vreselijk. Maar hoe dom ben je als je een pan op het vuur laat staan als je weg bent. Mijn moeder laat haar honden wel eens even snel uit als Ayla ligt te slapen. Ze is dan ook hooguit 10 min weg, dus ik vind het prima.

Tjongejonge die Ayla is me toch al een paar dagen slecht aan het slapen overdag. Nu is ze alwéér wakker en ze heeft er echt max een uurtje in gelegen. En gillen dat ze doet, pfff, om horendol van te worden.

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@Tm, he bah wat naar zeg voor je vriendin, is jayden dan jong overleden??

@lau, je bent weer goed bezig geweest!!

@ka, tucs lekker!! Ben hier verslaafd aan de nieuwe smaak cream en sour volgens mij

@Cm, leuk op de fiets, ik wil ook maar moet eerst een nieuwe fiets kopen maar dan moeten we wel even wachten tot er wat meer centjes zijn, ben gek op fietsen!!

@smile, leuk noelle op de schommel hahah foto??

@ka, wow ziet er goed uit zeg lijkt heel groot allemaal heerlijk!! Hoop dat het door gaat voor jullie!!

@mermaid, lekker geslapen dus beetje bijgekomen??

@chilleke, en weer wakker of lig je nog te pitten hahahaha

@TM, kan van het stoppen zijn maar kan misschien ook wel zwanger zijn, wie weet!!

@surf, laat me kind echt niet alleen thuis of er nou wel of geen pannetje op het vuur staat! Wat stoer zeg kasper achter dat wagentje als ik dat hier doe valt ze op der snufferd want verder dan buikschuiven komt ze niet hahhaha

@eylem, druk bezig geweest dus!!

@surf, geen ervaring met zweden in de zomer maar wel ervaring met Noorwegen in de zomer GEWELDIG!!!!! Wat een mooi land en een frisse lucht daaro!!!

@hier, zo ben weer bijgelezen, boodschapjes gehaald, wasje erin zitten, vaatwasser staat aan, alles opgeruimd, alyss in bad en in bed maw mama tijd ahahhaahhahaaha, heb bij de etos gelijk het nieuwe mama en baby boek meegenomen dus die ga ik zo even lekker lezen en ondertussen beetje ZPen, heb onwijs trek in iets lekkers behalve een snee brood en de posts hier helpen ook niet echt mee over gebakken aardappeltjes en tucs maar had helaas geen tijd meer om naar de AH te lopen dus zou toch echt moeten wachten tot madam weer wakker word!!

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik zit beertjes te eten mmmm

7. Trotsemama1

nonnie jayden heeft MAAR 58 uur geleefd:(

8. nonnie26

oh ja vakantie voor ons ook niet dit jaar we zijn niet echt vakantiegangers maar willen juist het huis lekker opknappen dus als we de tijd hebben dan zijn we daarmee bezig..

@mermaid, balen zeg dat ze zo slecht slaapt de laatste tijd, misschien neemt ze wel een ander ritme aan ofzo??

9. nonnie26

he gatverdarrie, je ergste nachtmerrie, ongelooflijk lijkt me vreselijk!!

10. nonnie26

ik ben uit wanhoop toastjes met pate aan het eten want heb echt niets meer in huis :(

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als ik het Oei, ik groei! boek mag geloven zit ze midden in een sprongetje en zou dat alle "ellende" verklaren...

12. Trotsemama1

is het ook geloof me dit wil je echt niet meemaken
    ik heb het er vaak nog moeite mee
    ondanks dat het niet mijn eigen zoontje is!

13. nonnie26

niet verkeerd oppakken ;)

ik heb het af en toe ook best moeilijk met de dochter van de collega van mijn man weet je nog die was doodgeboren en ik wist niet of ik wel of niet naar crematie zou gaan! ben uiteindelijk wel geweest hoor maar dat terzijde, het is vreselijk als je kindje doodgeboren word maar na 58 uur lijkt het me nog erger, dan heb je daadwerkelijk dat kleintje in je armen gehad etc...

14. nonnie26

ik heb het boek niet maar als ayla er midden in zit dan geld dat voor alyss misschien ook wel die is niet te haggelen in de ochtend en avond maar overdag is er niets aan de hand gek word ik ervan en schreeuwen alsof ze nooit aandacht krijgt en niet zachtjes ook hoor echt schaam me soms voor de buren 8)

15. Trotsemama1

heey meid tuurlijk vat ik het niet verkeerd op!
    en ik vind het alleen maar mooi dat je het nog niet vergeten bent (want heel veel vergeten het gewoon en gaan gewoon verder!)
    dit zullen hun ook alleen maar waarderen:) wat fijn dat je toch geweest bent !

het blijft altijd iets vreselijk
    ik zou liever dan nog een miskraam krijgen als zoiets
    miskraam is ook verschrikkelijk ! begrijp me niet verkeerd
    maar wat je al zegt als het geboren is heb je het al in je handen gehouden en heb je het echt gebaard!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, nou die draak van mij kan er ook wat van. Volgens mij kunnen ze haar aan de andere kant van de stad horen ;). Ik heb het Oei, ik groei! boek van een vriendin hier liggen, ik kijk er eigenlijk nooit in, maar nu is ze zo anders dan anders dat ik toch even keek en volgens het boek nu dus precies een sprongetje...

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie dan moet je inderdaad wachten tot muts wakker is :)

@ tm jeetje zeg wat erg.. erg hoor en inderdaad dan is een miskraam beter.. dat klinkt hard maar is inderdaad wel de waarheid..

@ hier, jeeej manlief heeft chippies mee genomen mjammmm

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh tm akelig allemaal zeg!
    surf wat goed achter de loopkar :)
    nonnie heb hier genoeg in huis, maar ga het niet pakken (zeg ik al 20 keer in mijn hoofd)
    eylem...oh jammer, had effe stille hoop :)
    kind alleen laten, ik zou het ook niet durven, zou hem zelfs meenemen als ik ga tanken (meestal doe ik dat als Gijs er niet bij is)
    mermaid, hier ook typisch sprongengedrag. hij is zo anders dan normaal pfff, maar volgens mij wel einde in zicht, omdat hij nieuwe dingen doet, althans pogingen tot.

heerlijk geslapen, tot een vriendin belde :p hahaha maar das niet erg, dan kan ik vanavond goed slapen. door al dat getyp over eten:( heb ik nu ook trek! aaaaah...

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh en vakantie plannen:
    wij willen graag naar een staancaravan in Frankrijk (vancanse soleit ofzoiets). we zijn het al eens over het gebied. ik wil graag naar de ardeche, kan me als kind herinneren dat het daar heel mooi en warm was :)

zweden geen ervaring mee trouwens, maar lijkt me heeel mooi:d

20. nonnie26

@mermaid, heb het boek wel in me handen gehad maar vond het te duur om over sprongetjes te lezen! ben benieuwd wat dat sprongetje hier gaat doen dan want tot nu toe gebeurt er nog steeds niets behalve rollen en buikschuiven, maak me soms toch een klein beetje druk omdat ze nog "niks" doet :)

@lau, lekker chippies!!

@chilleke, niet aan toe geven hoor je bent juist zo goed bezig met afvallen!!!

@Tm, ja klopt als je het eenmaal vast hebt lijkt me dat toch anders en ja dan klinkt het bruut maar een miskraam lijkt me dan minder erg dan dat je het 58 uur bij je hebt gehad in je armen!!

@hier, ben voldaan door de toastjes met pate hahaha, ga nu even poging doen om in het boekje te lezen..

Deel Deze Pagina