APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

shoot, daar gaat me plan om een boekje te lezen hoor net een tut vallen boven, ga der zo maar halen dan!! klinkt altijd zo leuk, gaat ze echt als een bajesklant die tut langs de tralies rausen van links naar rechts van halloooo ik ben wakker!!! reageer je niet dan laat ze hem donderen en schrik ik me de pleuris!!!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hier manlief is aan het gamen en laetitia aan het spelen en ik zit aan de hamkaas chippies tv staat aan en zit op zp. effe relaxen :)

3. lautjuhhh

@nonnie haha die alyssa, laetitia gaat kletsen en lopen bonken met haar ledikant, dan sta je rap naast haar hoor! hahahaha

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

voor diegene die niks te doen hebben ik heb een filmpje van noa op me hyves gezet zooo lief al zeg ik het zelf:p

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie, alyssa doet toch al goed babbelen? ben er echt van overtuigd dat ze 1 ding tegelijkertijd leren. gijs babbelt helemaal nog niet veel. maar is juist actief met zijn lichaam bezig.

6. nonnie26

@lau, ja dat geloof ik wel

@TM< ga zo kijken eerst even de kleine uit bed halen

@mermaid, heb je antwoord gegeven op je vraag in het stomme topic van de lounge ;)

7. lautjuhhh

@tm ahhh wat lief !

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Hahaha, ja iemand zei dat ze haar kindje wel een slokje zou geven als hij/zij erom vroeg omdat het kindje het dan gewoon wilde :(. Nou ja zeg, nou vraag ik je...laat je je kind ook een hele slagroomtaart opeten omdat hij/zij dat zo graag wil. Vreemde redenatie als je het mij vraagt. Maar goed, wie ben ik...zoveel mensen zoveel meningen. Ik ga er maar geen energie meer in steken....

Ik heb zojuist Ayla's knuffels maar eens uit bed gehaald. Ik had haar nog niet neergelegd en ze lag al half omgedraaid om er 1 te pakken. Bedje = slapen moet denk ik iets beter afgebakend worden op het moment.

Net aan tafel hebben we trouwens zo gelachen. Arco had vanmiddag vrij genomen en at ook mee, Ayla zat weer zo te gillen, dus Arco kijkt haar aan en zegt streng "klaar nu". En ik zweer het...Ayla zei "klaar!". Natuurlijk alleen maar een klank die ze nabootst, maar ze zei het wel. Hilarisch en eigenlijk ook best freaky zo'n kleintje die je "klaar!" hoort zeggen.

9. Trotsemama1

mermaid hahah leuk zeg die ayla
    ik heb het ook een keer gehad hier !
    ik gaf thobias de laatste fles en toen zei ik op een vragende toon en nu gaan we lekker slapen he
    waarop meneer ja zei precies het zelfde als bij jou alleen een klank die ze nabootsen maar ik stond ook echt van huh zei je dat nou?!??!?!

10. lautjuhhh

@mermaid hierslaapt ze ook zonder knuffels!! wij hadden eerst er ook knuffels in maar dan ging ze meer spelen dan slapen :p
    Wat schattig! dan kun je ook niet meer boos zijn he.. heeft laetitia hier ook :) dan doe je alsof je een beetje boos bent dan doen ze wat en dan smelt je weer:)

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, maar ik woon heel dicht bij school als ik uit het zolderraam kijk, zie ik het dak van de school.;)

12. Trotsemama1

owhahaha dat is dan handig ja

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb er één van Alecto. Hij gaat best ver in ieder geval. Met Lukas had ik ook Philips, maar die deed op een gegeven moment zo raar!

14. smile17

smile17 Niet meer actief

@Nonnie hmm toastjes klinkt wel lekker! (maar ik ben aan de lijn dus alles klinkt overheerlijk)
    Foto van de schommel heb ik helaas niet want het fototoestel was leeg helaas net toen ze het uitgierde op de schommel zal van de week ene leuke foto van de kinderboederij plaatsen

@Surf ben ooit in Zweden geweest was erg mooi weer en erg mooi land.
    Kapser dus achter de blokkenkar leuk he! Noëlle heeft zo'n babywalker en dat gaat ook heel goed alleen is dat ding best wel licht dus soms gaat ie te snel voor haar

@Mermaid tja dan kun je niet meer boos blijven als ze zoiets doen.

15. lautjuhhh

zo net lekker laetitia in bad gedaan die heeft net een flesje sp op en dan zometeen een potje, wij eten vanavond aardappels doppertjes en worteltjes en verse worstt.. mjammm... misschien dat ik laetitia wel met ons mee laat eten dat kan prima :) nu ja f kijken hoe hongerig ze word..

16. nonnie26

@mermaid, hahahaha, zo werd ik bestempeld als panische moeder waarvan mijn kind nooit een makkelijke eter zou worden omdat ik moeilijk doe over koffie en cola drinken bij 9 mnd!!, wat leuk zeg van ayla, hier ook wel eens klanken die nagebootst worden net als wat TM zegt hier ook als ze niet wil slapen zeg ik nu slaapjes doen en dan hoor je ook JA hahahahaha.. hier overigens 1 knuffel in bed maar daar kijkt ze niet naar om..

@Smile, ben benieuwd naar de foto!!

@de rest weet ik niet meer oh ja chilleke, klopt alyss brabbelt best veel maar op het moment is het meer schreeuwen en gillen hahahaha

@hier, heb gezondigd net naar de AH geweest: 2 repen chocola met nootjes, pakje tucs, m en m's, harde schuimblokken, lu cracottes koekjes en heel gezond een maaltijdsalade voor morgenavond, toch wel slecht hoor als er geen vent is die je teghoud maar goed ik vind dat ik het wel kan hebben hhahahahahha

17. Trotsemama1

hier heeft thobias 1 knuffel in bed heeft hij die niet slaapt hij echt niet!

18. lautjuhhh

@nonnie ja slecht he maar wel verschrikkelijk lekker:p

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha grappig
    hier ook bijna geen knuffels in bed.

cm das makkelijk zo dicht bij school :D

tm schattig filmpje!

lau, klinkt lekker hoor! hier pasta :)

nonnie :$:$:$ ben jaloers!!!

oh moet de kattenbrokjes weer redden ;) zucht...
    Zo ga ik lekker koken :D en ondertussen wassen.... ;)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Hahaha, nu heb jij allemaal net zulke lekkere dingen gehaald als ik vrijdag gedaan had. Waar ik nu overigens al weer spijt van heb, want het gros heb ik in mijn eentje op lopen bunkeren en ja, dan kan ik het net zo goed rechtstreeks op mijn heupen en kont plakken. Ik zie ze met de dag groeien. Het lijkt wel of ik in zwangere staat alles wat ik eet terug zie op mijn heupen ;).

Deel Deze Pagina