Ik heb ook nog niet veel gedaan...maar ook neit echt de tijd gehad. Morgen weer een nieuwe dag Justin heeft vandaag ook met ons mee gegeten.....pasta met zalm en witlof. Volgens mij vond hij het wel lekker.... Nu ligt hij op bed...hij is een beetje een potje aan het maken met slapen overdag.
@quschke oe klinkt lekker alleen ben ik allergisch voor vis.. @ hier zo laetitia ligt lekker op bed.. nu dus lekker avond een bak koffie staat voor mn neus mjamm.,
Franka, het huis staat leeg. Aanvaarding is maximaal 1 mei. Eerder kan altijd in overleg. Vandaag keukens wezen kijken en wel wat moois gezien! TM goed dat je nog steeds niet rookt! Waaaah! Noa's haren! Wat zonde zeg! Heeft ze er een groot stuk vanaf geknipt? Surf hier geen vakantieplannen. Zit dan met een dikke buik en een nieuw huis haha. Wat knap dat hij al achter de loopkar loopt! Wat heftig zeg, wat er gebeurd op die weg! Enge weg... Mermaid wat lachen dat Ayla klaar zei! Knap van haar! Balen van de auto. Vind dat altijd zo zonde van het geld. Succes met de boodschappen bij de C1000. Ben wel benieuwd wat je kwijt bent. Als wij gaan verhuizen dan is de C1000 ook de meest dichtsbijzijnde winkel. Vind het wel knap hoor voor 35 euro alle boodschappen! Heb je dan echt voor 7 dagen warm eten, brood, beleg, drinken? Ook voor Ayla? Wij doen boodschappen van rond de 50 euro en hebben dan ook echt alles (ontbijt, lunch, avondeten, wat lekkers en eten/drinken voor Elisa), maar wij eten beiden ook vaak op het werk. Denk dat ik gemiddeld 3 dagen op mijn werk eet en mijn vriend 4. Dat scheelt al een week eten voor 1 persoon. @ Knuffels, Elisa heeft 2 knuffels in bed waar ze mee slaapt en verder ligt er niks in. Dat zijn van die popjes met een hoofd en van die flappen. Die wrijft ze in haar gezicht en dan valt ze in slaap. CM wat een actie in de badkamer haha! Dat moet een grote bende zijn geweest. @ Sprongetje Elisa is ook ineens wakker van 21 tot 23 en dan alleen maar huilen en niks is goed. Alleen wanneer je met haar op de arm blijft lopen. Nou dat kan ze dus wel vergeten dat ik dat 2 uur achter elkaar ga doen, maar gezellig is anders. Chilleke knap hoor dat je het zo goed vol houdt met de punten! Ohhh LZ pannenkoeken.... Daar heb ik wel zin in! Wat een gave schoenen! Janne hoe was het op school? Viel je klas mee? Eylem hoe was het bij de kinderarts? Ik lees het al, stelde niet zoveel voor. Irem een beetje scheel? Valt me echt niet op als ik haar op foto's zie. Hoe heb je trouwens turks leren koken? Smile wat een geweldige foto! Wat heeft ze al lang haar zeg. Hier echt een heel klein beetje. Begint net wat te komen. Nonnie goed bezig van het broekje! Lachen is dat hè wanneer je iets veel goedkoper krijgt. Kris lekker een rustig dagje gehad? Haha die Sanne houdt je mooi voor de gek. Elisa doet dat ook. Op een brullen zetten als ze iets niet hoeft en dan leg ik het voor haar neer en dan eet ze het zelf op. Quschke jammer dat het zwemmen niet door ging! Ik ga ook weleens alleen met Elisa zwemmen en dan neem ik de maxicosi mee. Doe mijn bikini thuis al aan. Even snel mijn kleren uit en dan Elisa uit en aankleden. Dan zwemmen en dan droog ik haar af en zet ik haar in de maxicosi en kan ik mezelf afdrogen en aankleden. Kan haar nu ook op de grond zetten met wat speelgoed en dan speelt ze. Ik vergeet altijd dat Elisa veel meer al mee mag eten dan dat ik denk. Ik geef haar bijna altijd nog een potje/zelf gemaakt potje. Toch nog maar eens opzoeken wat ze wel en niet mag.
Ik blijf de hele dag door misselijk. Heel irritant. Vanmorgen gezellig meerdere malen met de wcpot op mijn werk kunnen knuffelen. Niet heel handig als je aan het werk bent en jongeren hebt rond lopen, maar goed. Bij Elisa was het met 8 weken precies over dus nog eventjes dan.
Ka wat balen zeg van je misselijkheid . Ik heb Turks leren koken door overal en nergens wat vandaan te plukken; heb veel dingen van mijn schoonzusje in Turkije geleerd, maar ook een aantal Turkse kookboeken en veel op internet gezocht....en het mislukt regelmatig hoor Qusche wat jammer dat het zwemmen niet doorgaat! Wij gaan morgen weer . Ik ga altijd samen met mijn moeder maar ik zou ook wel alleen kunnen gaan - neem Irem net als Ka altijd mee in de maxi cosi en bij ons kun je aan de rand van het zwembad de baby's aan- en uitkleden, dus dat is wel makkelijk. Nonnie hopelijk kan je papa de droger repareren! Hier geen droger, maar het is inderdaad wel lastig met dekbedovertrekken enzo. Lautjuh ik zag het net ook, mooie afdeling wel! Hier liggen zowel Irem als manlief te slapen . Zat net dus Ned. 1 - in het ziekenhuis te kijken, en als ik dan zo'n bevalling zie word ik echt weer helemaal emo als zo'n babietje geboren wordt vroeger kon ik er niet naar kijken maar nu vind ik het zo mooi!
Ikke is ook jaloers haha! Hier valt nog niks te beginnen met het haar. Ze krijgt wel een beetje een matje in haar nek, maar bovenop aan de voorkant stelt het nog niks voor.
@ TM, oei, zonde van NOa d'r haartjes! Ik was vroeger slimmer, ik knipte het haar van mijn beste vriendinnetje af. Haar moeder was zeker not amused!!! @ Boodschappen, ik ga nu bijna altijd naar de Super de Boer en die is echt duur. Maar nu hebben we dus sinds een week een Jumbo in de wijk, dus wil ik daar wel vaker naar toe gaan. Soms ga ik naar de Lidl, maar ik vind het zo irri dat ik daar nooit voor alles kan slagen en dan alsnog naar de Super de Boer moet voor de rest. @ Janne, hopelijk is het meegevallen op school! @ Surf, bah, naar zo'n ongeluk! @ LZ, leuke schoentjes! Noa is helaas uit haar Puma's gegroeid, maar ze heeft ze maar 1 x aangehad. Zonde! Nu heeft ze voornamelijk slofsokjes aan van de Hema. Hier drukke dag gehad op het werk. De kids liggen nu op bed en manlief is op de bank gecrasht, dus ik denk dat ik er lekker bij ga liggen!
@caromama, oe lekker even op de bank kruipen @ghier vaatwasser draait, poes is tegen me aangekropen en ncis staat aan heerlijk.
@ Ka: Voor de zeg 35,-- boodschappen heb ik voor de hele week brood, beleg, fruit, melk, yoghurt, drinken etc. Ik haal op woensdag dan nog groente voor woe en dond, want anders vind ik dat het te lang in de koelkast ligt. En nee, er zit dan nog geen voeding en luiers voor Ayla bij. Maar ik ben alsnog een stuk goedkoper uit dan ik voorheen was, want dan ga ik rustig 60,-- uit en dan moest ik dus ook nog voor 2 dagen eten halen. Nu ben ik denk ik met 50,-- echt helemaal klaar, daar zitten dan ook eens per 2 weken dolce gusto cups en potjes voor Ayla bij. Die 2 dingen haal ik dus eens per 2 weken, maar heb ik nu dan even omgerekend naar wekelijks zeg maar. Hopen dat je misselijkheid snel over is. @ Caro: Ja, dat vind ik dus ook irri aan de Lidl. Dan ben ik daar geweest en dan moet ik voor de Dolce Gustos en de Olvarit-potjes nog naar een andere winkel.
@eylem, ik heb dat ook hoor eerst vond ik het maar niets om te zien en als ik het nu zie dan krijg ik zelfs kippenvel van een bevalling vond het zo bijzonder om mee te maken!! @lau, veel plezier met ncis @CM, lekker op de bank kruipen met je mannetje ( ik wil ook ) @hier, papa is weg droger doet het niet dus dat word geen schoon bedje voor mij morgen, want al me dekbedovertrekken zijn vies en dit is de laatste ligt er pas 2 dagen op maar goed hou van een fris gewassen bedje hhahahaha, maar goed dat alyss nog 5 sets heeft ofzo en die van haar passen gewoon op het droogrek maar die van mij zijn echt te groot en heb verder geen waslijn nog een beetje ZPen en effe hyves en dan op naar bed lekker slappjes doen ben moe terwijl alyss vandaag echt een goede dag had maar goed beetje bijtanken kan nooit kwaad!!!
@nonnie balen van je droger, en wat fijn dat alyssa een goede dag had vandaag! Je mannetje is snel weer thuis en hij zal vanavond nog wel bellen! of heef hij al gebeld? knuf
@ Bevalling: Ik vond het persoonlijk echt de meest bijzondere ervaring in mijn leven tot nu toe. Ik denk ook niet dat er iets is dat het kan overtreffen. Je hebt gewoon het leven gegeven aan een ander mens, daar kan toch niks tegen op. Ik word trouwens ook nog steeds emo als ik een bevalling op tv zie. @ Nonnie: Is je man voor het werk weg? Waarheen en wanneer komt ie weer terug?
@bevalling het is zo bijzonder om dat te mogen doen.. je geeft een leven aan iemand. ook ik word nog emo als ik een bevalling zie, toenstraks met alnatal op de tv en de verloskamers en een gyn die ik ook kende van toen.. toen prikte er ook tranen in mn ogen.. komt dan weer even zo dichtbij.. al die gevoelens terug prachtig..
@lau, hij heeft al gebeld en "gekletst" met zijn dochter via speaker hahahahahaahaa alyss vond het maar raar @mermaid, hij is idd voor zijn werk weer weg, duitsland dit keer en komt vrijdagavond weer thuis dan zaterdag klussen met mijn vader terwijl ik ( joepie ) met mijn moeder naar utrecht ga om te shoppen voor de kleine want die heeft geen kleren meer en dan zondag eindelijk weer een dagje family time en dan moet ie van maandag tot en met woensdag weer naar duitsland maar de centjes zijn wel lekker dat moet ik toegeven helft van zijn salaris komt er dan extra bij zeg maar...