APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hij vertelde trouwens dat het werk in paramaribo staat gepland voor eind februari en het werk in de arabische eminenten ofzoiets staat gepland voor eind juli.. gelukkig is dat maar 1 dag vliegen 1 dag werken en 1 dag terug vliegen maar het is toch een stuk verder dan duitsland!!!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Wat ongezellig dat hij zoveel weg moet. Wat doet hij voor werk?
    Leuk shoppen! Ik moet ook echt wat kleertjes maat 74 hebben voor Ayla, want heb ook echt bijna niks. Gelukkig nu wat van mijn stiefmoeder gehad van Bakkaboe (zo'n leuk merk is dat!), nog een bestelling ophalen bij de Hema en nog even naar de Sailor deze week.

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie balen dat hij zo vaak weg is, maar goed voor de centjes, extra genieten dus als hij er is!

@mermaid zoo jij gaat een flinke slag slaan :phier voorlopig weer genoeg kleertjes.

4. nonnie26

mermaid ik quote mezelf even voor je om het hele verhaal nu weer te typen hahahaha, ik denk dat je aan het werk was toen ik het vertelde hahahahhaaa

en ja ik heb geen centjes maar mama stelde het voor dus ik zei nog heel eerlijk dat ik er nu geen geld voor had en toen zei ze dat zij wel centjes had hahahahaha, en idd bakkaboe is echt leuk niet alles maar het meeste is wel mijn stijl vind de wat stoerdere meidenkleding erg leuk!!!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Hij moet dus best vaak naar het buitenland. Een vriend van ons ook. Die werkt bij een bedrijf die machines maken voor de industriële bakkerij en hij is daar sinds kort verkoper. Voorheen werkte hij op een andere afdeling als leidinggevende en moest hij ook regelmatig naar het buitenland: Japan, China, Polen, VS, Israël, Iran, Turkije.
    Is je man ook verkoper van het 1 of ander?

6. lautjuhhh

@mermaid, jeetje 16 weken alweer wat gaat dat hard zeg!!! al een babykamer op het oog of gaan jullie wat van ayla hergebruiken? hoe gaat het met je duizeligheid?

7. nonnie26

mermaid, hij is monteur in de buitendienst van die ombouwkasten en ze zijn maar met zijn tweetjes in de buitendienst dus hij moet wel het is zijn werk, op de zaak in moerkapelle ( bij gouda ) maken ze de kasten en ombouw en vervolgens gaat hij en zijn collega die ombouw en kasten plaatsen ze hebben nu dus een hele grote klus in duitsland waar normaal wel een week of 6 voor staat maar ze hebben nu 5 man mee van de zaak dus hopelijk zijn ze dan volgende week woensdag klaar!! enige nadeel voor hem is dat het heel zwaar werk is hij sjouwt samen met zijn collega gewoon panelen van 400 kilo :$ is echt not done volgens arbo maar ja wat doe je er aan? er moet toch geld in het laatje komen!! en hij heeft altijd zijn eigen bedrijf gehad in het leggen van traditioneel parket en laminaat maar met zijn knie houd hij dat gewoon niet meer vol anders was ie al lang weer voor zichzelf begonnen want ik kan de boekhouding doen want heb ervoor geleerd net als dat ik ook de papieren heb voor een eigen bedrijf maar we hebben gewoon de middelen niet helaas!!!

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Lautjuh: Ayla houdt gewoon haar eigen meubeltjes, voor de nieuwe baby gaan we weer voor meubeltjes van de Ikea (heeft Ayla ook). We hebben alleen een ledikantje, commode en wandplank nodig, in het kamertje zit een inbouwkast.
    Ik ben gelukkig niet meer duizelig geweest.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, da's idd zwaar, hallo hé! En ja, vloeren leggen is idd zwaar als je het fulltime doet en eigenlijk niet goed te doen als je last van een knie hebt.

10. nonnie26

mermaid quote mezelf nog een keer in wat die nou precies doet hahahahahaha

11. nonnie26

ja is ook zwaar hij heeft soms na een week in buitenland echt een weekend nodig om bij te komen van het sjouwen en je ziet dan ook echt dat zijn spieren volledig gespannen zijn in zijn armen terwijl die niets doet en op de bank zit!!

en nee zijn knie is gewoon naar zijn k*te door het vroegere kick boksen en vloeren leggen waarbij je constant op je knietjes zit dus het gaat gewoon echt niet meer, als ie veel heeft moeten sjouwen in een week dan is zijn knie gewoon helemaal dik maar ze kunnen er niets aan doen in het ziekenhuis zit gewoon vocht in en zijn miniscus is naar zijn gortje maar niet ver genoeg gescheurd om te verwijderen dus hij blijft nog maar 3 jaar met pijn lopen tot die ballies vinden dat ie wel ver genoeg gescheurd is :x

12. lautjuhhh

DAmes ik duik mijn bedje in!! Tot morgen!

13. nonnie26

truste liefjes!!!! tot morgen!!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoiiiiiiiiiiiiii!

Ik leef nog hoor ;)
    Druk met werken, huishouden en Jayden..
    Ik duik nu m'n bedje in. Werken is super en Jayden doet het ook supergoed!

Hier nog spannende dingen gebeurd (zoals nieuwe zwangere ;))?

Trusten lieffies! Woensdagavond heb ik weekend en kom dan snel meekletsen..

X

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi meiden,

wat vliegt de dag toch snel voorbij! vanmorgen een deel gestreken van Gijs genoten :D en daarna gewerkt.
    net alles bijgelezen maar geen puf om te reageren. oh ja boodschappen, het liefst ga ik naar de AH (wat een fijne winkel is dat toch) maar voor de kosten ga ik altijd naar de agrimarkt (die kent vast niemand:p ) haha maar die is heel fijn, heb persoonlijk echt een hekel aan de aldi en liddl enzo, omdat ik het vreselijk vind om naar 2 winkels te moeten om alles te halen.;)
    en smile wat een mooie foto!
    sorry meiden, maar ga nog effe snel reltopic bekijken en naar bed!

truste!

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen,

De laatste en de eerste ;)

Gijs is alweer wakker en ik dus ook, die heeft net een bordje pap op.

Vandaag, ga ik en Gijs dus ook naar een vriendin :) leuk

jullie nog plannen?

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen...Justin was voor zijn doen ook al vroeg wakker om 7.15.
    Vandaag niet echt plannen.....wat in het huishouden doen en stuk wandelen als het weer dat toe laat.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning meiden, ook hier helaas al weer wakker na een draak van een nacht. Toen ik rond 00.00 uur naar bed wilde gaan werd Ayla huilend wakker. Ik ernaar toe, getroost en weer weggegaan. Ging ze weer huilen, dus ik dacht ik check even of ze een vieze luier heeft. Nou dat was dus echt een foute keuze, want toen was ze zo wakker dat ze niet meer wilde slapen. Lag ze daar te gillen in bed om 00.10 uur 's nachts ;). Ik nog geduldig een paar keer ernaar toe, maar madame had echt geen zin. Tot ik genoeg had van dat ge-etter en op strenge toon tegen haar zei "Ayla ben je gek geworden. Klaar nu. Slapen!", haar een kusje gaf en wegging. En zowaar...het bleef stil, dus om 00.30 uur kon ik lekker gaan slapen. Werd ze om 01.00 uur wéér wakker, wéér huilen, ik wéér getroost, daarna moest ik er nog 1x uit en heeft ze geslapen tot...jawel....03.00 uur. Toen wéér huilen. Elke 20 minuten leek ze een soort wakker te worden en bang te zijn ofzo, want elke keer ging ze na 20 minuten ineens huilen. Zo zielig (ook voor mama, want die moest er elke keer uit :p). Om 05.20 is ze eindelijk weer gaan slapen tot 08.00 uur. En zelfs om 08.00 uur was ze aan het huilen. Ik weet niet wat er aan scheelt hoor, maar vervelend is het wel. Nou zag ik toen ik haar luier ging verschonen dat ze gepoept had én knalrode billen, echt nog net niet kapot (was gister nog niks van te zien), dus nu vraag ik me af of ze daar misschien ook last van heeft gehad. Nou ja, anyway....ik ben gaar ;).

Ik houd denk ik nog maar een rustig dagje. Jullie verder nog plannen? En hopelijk betere nachten gehad dan Ayla en ik.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Good morning,

oei Mermaid dat zijn de mindere fijne nachten! Balen zeg! zul je inderdaad wel redelijk gaar zijn.

Chilleke leuk naar een vriendin veel plezier!

Hier ook een aantal keer eruit geweest (weet eerlijk gezegd niet meer hoe vaak haha :) ) maar het ging wel redelijk goed, Irem heeft maar 2 keer gedronken dus dat is alweer fijn. Helaas werd ze vanochtend om 6.00 uur wakker, nog een uurtje bij mij geslapen maar toen was het ook echt over.

Ik heb er alweer een uitje opzitten haha want we hadden geen brood meer. Meteen om 8.00 uur maar even naar de bakker gelopen, echt superlekker van dat verse brood....hmmm...ook maar weer eens krentenbollen meegenomen.

Nu kruipt Irem hier rond en mijn moeder komt over een half uurtje en dan gaan we lekker naar babyzwemmen :D

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wat een brak nacht!! Hopelijk slaapt ze overdag even lekker...kun jij even mee doen;)

Deel Deze Pagina