@mermaid wat een nacht! @ Chilleke Agrimarkt heb ik gewerkt heb in zeeland gewoond @ Eylem veel plezier met babyzwemmen! @ quschke justin ook vroeg wakker! @ hier laetitia was om 08.15 wakker. zit nu lekker bibaboerderij te kijken op rtl 8. Een goede nacht gehad hier! van daag huis houden en misschien weer effe wandelen..
Chilleke veel plezier bij je vriendin! Mermaid wat een nacht zeg... Hier ook 3 gehad achter elkaar en toen was het weer klaar ermee. Hopelijk kan je vandaag een beetje bijslapen. Eylem veel plezier met babyzwemmen! Leuk is dat hè!
morning girls!!! @eylem, lekker zeg vers brood, en veel plezier met babyzwemmen! @meramid, he gatsie balen van je nacht hopelijk gaat het aankomende nacht beter!! @quscke, justin ook al vroeg wakker.. @hier, heerlijk geslapen ( sorry dames ) alyss werd om 9.15 wakker dus die heeft net haar broodje en fles achter de kiezen zitten njah bij wijze van spreken dan hahahahaha, het puntje van haar kiesje is vandaag toch echt groter geworden joepie!! net al het bedje van alyss verschoond en het raam lekker open het is heerlijk weer hier zonnetje schijnt volop maar het is wel frisjes.. verder staat de badkamer op de lijst voor vandaag dus ben wel even zoet vanmiddag hahahaha... zometeen eerst even lekker een stuk wandelen in het zonnetje heerlijk!!!!!
Iedereen is al goed bezig op de vroege morgen! Hier ook: Woonkamer gezogen en gedweild....bedden allemaal verschoond....Als Justin dalijk wakker is dan ga ik zijn kamertje weer even poetsen.... en misschien nog de badkamer....Dan is mijn lijstje voor vandaag klaar!! Maar ben tussendoor ook aan het vijfde fotoboek van Justin begonnen.....Super leuk om te doen!!
@quscke, moet nog steeds beginnen aan de 1e heb wel alles uitgezocht maar maak hem toch digitaal dus als we wat centjes over houden dan kan ik hem gaan bestellen wil hem voor haar 1e verjaardag af hebben haahahaahahahaha wil hier ook ons bed verschonen maar zoals ik gister al zei heb geen droger op het moment en ik kan hem echt niet uithangen over het droogrekje ben even een stinkend draakje verschonen en gelijk haar kamertje soppen goed idee quscke
queske wandelse en schoonmaakse! mermaid sjee zeg wat een nacht eylem jij ook al zo fijne nacht veel plezier met babyzwemmen en vers brood is heeeeerlijk lautjuh oh echt, veel mensen kennen die winkel niet (zit maar in 3 plaatsen) maar ik ben fan, tis best goed koop jij ook schoonmaakse nonnie oooh lekker geslapen en al een kiesje zat van de week te lezen dat die normaal rond de 16(!) maanden kwamen! wandelse queske ja ik moet ook nog beginnen, foto's heb ik al nu de boeken nog haha! hier ik ben bezig met alle filmpjes die ik met me foon heb gemaakt achter elkaar te zetten. zodat ik er een dvd van kan maken. is allemaal geen super kwaliteit maar toch wel hele schattige en lieve filmpjes net heerlijk een half uur onder een hete douche gestaan en als Gijs wakker is, op weg naar mijn vriendin
Hier ook al gestofzuigd en de vaatwasser gedaan. Ook de wc moet nog, maar nu eerst even een kopje thee aan het drinken. Ik geloof dat Ayla nu eindelijk stil is. Ze ligt al sinds 10.00 uur in bed, dus het mag eindelijk ook wel een keer .
In de zomer gebrik ik de droger ook niet...omdat we een condens droger hebben die ontzettend veel warmte afgeeft. Dan hang ik de dekbedden over de deuren om te drogen....Moet wel eerlijk gzeggen dat het natuurlijk in de zomer wel een stuk sneller droogt. Ik heb nu een fotoboek van zwangerschap en geboorte en dan van ieder 2 maanden. Vanaf 1 januarie ga ik denk ik ieder half jaar een boek maken. Ik doe het ook digitaal en ben meestal rond 35 euro kwijt voor een boek met harde cover en 50 blz-en.
Daar ben ik idd ook tussendoor mee bezig...maar heb te veel filmpjes/zijn grote bestanden dus red het niet met 1 dvd. Ik zet er dan ook nog muziek achter.....top 40 muziek van de tijd dat het filmpje gemaakt is! Tis nu al een muziek liefhebber want zo gauw hij muziek hoort begint hij te dansen.....nouja....hij gaat dan hard heen en weer schommelen....hihi
@hier was afgehaald, straks was weer ophangen laetitia ligt op bed, woonkamer geveegd, zo de vaatwasser uitruimen als muts wakker is haar bedje verschonen.. oh ja en tandje nummer 7 is door jeeeeeeeej
Hey !! Mermaid; wat een rotnacht zeg.. En wat zijn jullie allemaal al actief geweest. Hier niet zo best. Sanne heeft hoge koorts 40+ al sinds gisteravond ondanks pcm. Maar volgens de huisarts mogen ze zo hoge koorts hebben zolang ze goed drinkt en alert blijft. Gisteravond onzettend klote-nieuws gehad over de vader van mijn vriend ( sorry iets te prive om hier neer te zetten.. ) maar het zet ons leven wel even op zijn kop eigenlijk. Vannacht dus amper geslapen omdat ik me zorgen maak om Sanne en vanwege dat bericht... dus hier is het even ontzettend Kl*te... Sorry voor mijn bewoording. Sanne wel alleen maar tegen me aanhangen wat zeer doet want ik heb een peesontsteking van het sjouwen met haar... ( wel ja... ook dat nog ) dus nu maar in de draagdoek is die mini-monkey die ik gewonnen heb toch nog ergens goed voor Ze lijkt nu te slapen... dus ik ga snel even puinruimen, want het is hier een bende en vanavond komen er wat mensen om over de situatie van Wes zijn vader te praten... Kan wel janken... maar goed.. Wat wel fijn is is dat ik voor morgen geregeld heb dat ik maar van 09u tot 12.30u moet werken en Wes zijn moeder oppast zodat ze Sanne lekker thuis kan blijven. Maar hopelijk is het niet nodig en is de koorts morgen weer minder... maar ik reken er maar niet op.. Excuses voor dit ego berichtje.
Zucht...ik word echt gek van die kleine draak! Nou ligt ze weer te gillen in bed. Irritant gedoe . Heb net haar luier al verschoond en haar billetjes nogmaals ingesmeerd, dus daar kan het niet aan liggen...
Wat een rot situatie!!! Probeer rustig aan te doen!! Het zit jullie echt niet mee he!! Sterkte lieverd!!!! Kus!!
pfff alles zit tegen he! hopelijk gaat het met Sanne snel beter, want dan heb je weer een zorg minder!
Haha....ze houd je wel bezig! Gelukkig heb ik met slapen echt nooit problemen om te slapen....die leg ik in bed en dan hoor ik hem niet meer. Of hij gaat spelen inbed en valt alsnog 10 minuten later in slaap! Als ik dat zo af en toe hier lees mag ik me daar gelukkig in prijzen!!! Justin had laatst trouwens ook van de een op de andere dag zijn billen helemaal kapot! Had hij nog nooit gehad. Na 1,5 dag goed smeren met vanalles was het ook weer weg....wat dat is geweest weet ik ook niet!
thanks schatten !! Ach ik kan gelukkig wel wat hebben ... maar soms moet ik echt even klagen hoor.. Mermaid; komt er niet een kiesje door ofzo ? Of denk je toch een sprongetje.. nou ja maakt eigenlijk niet eens zo veel uit waarom ze zo uit haar doen is het is zo.. ook een knuffel voor jou.. Ik probeer me hier nu vandaag maar in te stellen op een hele dag met haar in de weer zijn. Ga straks toch even wandelen met de hond ( ze mocht van de huisarts best een kwartiertje naar buiten ) en verder tegen mijn principes maar de tv aan en samen bank-hangen dat is het enige wat ze leuk vind op het moment. Kan je met Ayla ook niet zoiets gaan doen ? Of gewoon op pad gaan met haar, werkt bij Sanne vaak goed .. suc-6
Ayla doet dit normaal ook echt nooit. Ze gaat altijd gewoon lief slapen als ik haar in bed leg, maar de laatste paar dagen....mensenkinderen ik word echt gestoord van haar. Hopen dat het snel over is... Nou ja, ik ga haar denk ik maar even in bad doen, want zo te horen gaat die echt niet meer slapen :x.
Ik had gister al gevoeld of ik een tandje voelde, maar ik kon niks ontdekken. Maar nu ze van die kapotte billen heeft kan ik me niet voorstellen dat er géén tandje doorkomt. Ik ga haar nu even badderen en dan zien we wel hoe het verder gaat. We zijn er maar druk mee....