APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Tegels ok, maar wie heeft toch die kansloze voegen bedacht??
    Die krijgt de koude douche:)

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

echt waar he, stomme k*te postbode, hebt tie een pakje voor de buren e normaal belt ie dan aan waardoor de honden even 2 keer blaffen maar dan is het klaar, nee wat doet de l*l gaat ie voor het raam staan en kloppen ( hij weet dat de honden laaiend woren ) dus ja hoor hond in de aanval met zijn lippen omhoog tanden bloot en slaat zo een vaas uit me vensterbank!!!!! echt grmmblbllbl PIEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik voor de dertigste keer tegen die vent prima als je een pakketje hebt maar bel dan gewoon aan hij zit er niet voor niets oelewapper!!!!!! ja sorry bla bla bla, goed alyss klaar wakker want he het zijn geen kleine blafjes van een mechelse herder die pisnijdig is!!!! goed ga der maar halen want de vaas is al opgeruimd!!

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zeker als je het als een gezegd hebt tegen de postbode vind ik het erg aso dat ie gewoon om het raam klopt!
    Vergoed hij ook de vaas???

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier lekker 2 uurtjes gewandeld...was alleen mijn gsm vergeten.
    Kom ik thuis heb ik sms van man dat zijn contract met een jaar verlengd is!:D
    HIj is er in oktober begonnen en had 4 maanden contract......nu dus een jaar contract erbij! Vind het echt super geweldig....want was me al een beetje zorgen aan het maken omdat hij 2 keer ziek is geweest en met zijn vorige werkgever zoveel ellende is geweest....ofja.....gewoon resepctloos was die.

Dat gaan we straks lekker vieren! Glaasje wijn erbij....mjammie.....Mag alleen niet uitlopen op klus werk....want een dezer dag is mijn eisprong.;)

Justin is vandaag een beetje uit zijn doen....toch wel vaak spontaan huilen. Maar dan ook echt huilen......met veel tranen en al......dit ben ik echt niet gewend van hem!

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

grrrr lekker irritant wel!

@hier laetitia heeft echt geen zin om te slapen whahaha ze gaat even liggen spelen en dan weer mamammam hahahaha..
    vanavond chilli con carne :d

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Quschke: gefelciteerd!!! Dat is een fijn gevoel!

Nonnie: lekker aso....grrrrrrrrrr

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nonnie jeeeeetje wat een eikel zeg!!

Qusche gefeliciteerd!

Hier net terug van een groot rondje boodschappen....gelukkig net voor de bui binnen!

8. lautjuhhh

@quschke gefeliciteerd!

@eylem gelukkig net voor de bui binnen hahahaha.. tis echt raar weer inderdaad

9. nonnie26

@quscke, wat fijn zeg zal wel een geweldig gevoel geven en idd niet klussen he ;) nee heb het niet gehad over de vaas want daar kwam ik pas achter toen die weg was en ik weer binnen was..

@eylem, ja was een beste bui gelukkig dat je op tijd binnen was!!

@lau, heeft ze eigenlijk uberhaupt wel geslapen vandaag ??? ahahahaha

@hier, net maar gelijk boven gebleven met alyss even onze kast opgeruimd en alles weer op de haakjes gedaan heb er altijd een handje van om na het wassen op te vouwen en dan zo de kast in terwijl 80% van onze kleding normaal gesproken hangt.. dus dat maar even gedaan en gelijk weer gereorganiseerd!! weer een klusje verder... nu even aan de stoofpeertjes van mama kijken of alyss het ook lekker vind als tussendoortje hahahaaha...

10. lautjuhhh

@nonnie ja vanmorgen een uurtje, en nu ligt ze weer op bed, en is stil dus denk toch dat ze moe was :p Oh en het lijkt erop dat de kat nog maar een paar dagen duurt :p maar ja dat zei ik een week geleden ook al:p

11. nonnie26

@lau, oh toch wel ik dacht dat ze helemaal niet geslapen had hahahaa, en succes met de kat duurt wel lang zeg!!

@hier, stoofpeertjes gingen er met smaak in, 6 partjes en dat voor een tussendoortje hahahahaha

12. lautjuhhh

@nonnie nou ja heb te vroeg gejuicht haha ze wil echt niet nja dan vanavond maar super goed slapen hoop ik :)
    jij ook genoeg gedaan. kast uitzoeken heb ik zo'n hekel aan..

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Kun je wat van die stoofpeertjes opsturen.....vinden we hier allemaal errug lekker, maa rheb geen flauw idee hoe ik die zelf moet maken.

14. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

cursus voor kleinschalig wonen

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo nu is het klaar hahah
    was echt wel leuk die cursus kom allemaal bekende tegen die hier ook in krimpen wonen
    die curus gaat van me werk uit
    en me werk heeft ook een locatie hier in krimpen
    en hoop dat ik in mei daar me uurtjes kan gaan draaien als oproeper

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Griese Wildeman peren kopen ( zeg even een kilo ) . Schillen. In een pan met een heeeeel klein laagje water, zodat ze net in het water staan. Kaneelstokje erbij, behoorlijk wat suiker en een zakje vanille suiker Flinke scheut rode wijn eroverheen aan de kook brengen en een uur of 5 laten sudderen op een heel erg laag vuurtje. Heerlijk !! ;) Oh ja en gedurende die 5 uur af en toe omscheppen natuurlijk anders worden ze niet gelijkmatig gaar. Ik maak altijd een hele berg en vries ze dan in porties in.

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Sanne haar koorts leek iets te dalen vanmiddag, maar net was het helaas weer 39.9 en het is echt een zielig ziek vogeltje, wil alleen maar tegen mij aanhangen.

18. lautjuhhh

@kris ach gos wat sneu...

@hier hahaha laetitia is niet moe hoor, staat ze tegen een stoel aan duimpje in dr mond legt ze haar hoofd op het kussen ahhhh. maar in bed slapen ho maar hahaha..

19. nonnie26

@Tm, leuk zeg wat houd het precies in??

@quscke, weet ook niet hoe je het maakt maar kris had al een recept, alleen mijn moeder doet het zonder suiker en wijn maar wel met kaneel zo kon alyss ook mee eten vond dat de suiker anders wat veel werd hahahaha..

@hier, weer een vieze luier dus ben er van tussen!! dadelijk eten maken en dan is het alweer avond meiden!!

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Thanx!!!:D:D Dat ga ik zeker eens proberen!!!!!

Deel Deze Pagina