OH ja, nog even update-je over het drinken van Eva, aangezien ik jullie daar advies om vroeg: nu drinkt Eva overdag keurig 3 flesjes 150+5, maar na haar avondeten wil ze al 2 avonden niks meer En zoveel krijgt ze echt niet, een half potje gaf ik haar vanavond en een paar hapjes appelmoes (ohhh, slecht). Nou ja, het zal wel hoor, zolang ze doorslaapt (en dat doet ze) vind ik het best. Moet me er maar niet druk om maken.
beetje jammer dat de website het niet doet :x misschien toch maar met pen en papier doen dan kijk wel hoelang ik het vol hou voor ik naar bed ga!!
:x :x :x ik ben net bijna 2 uur bezig geweest om Irem in slaap te krijgen ben zo gefrusteerd!! Elke keer als ik de kamer uitliep begon ze weer te krijsen en zich op te trekken aan bed en een heeeeeel drama. ARGH. Op een gegeven moment stond ik echt zowat mee te janken uit frustratie. Maar goed het is stil....voor zolang het duurt. IQ test: manlief heeft de tv ingepikt dus zit er niet in....ben er toch ook niet echt helder genoeg voor op t moment Eerste hapje: hier ook gewoon thuis, met mijn man en moeder en 1 fototoestel
@eylem, he bah zeg maar als je zo gefrustreerd bent helpt het dan niet om juist even afstand te nemen en het je man even laten doen of werkt dat niet???? hier ook niet hoor maar denk vraag het even @IQ test, te ingewikkeld hou het er maar op dat mijn IQ laag is hahahahahaha, na 7 vragen wist ik het al niet meer hahahahaha
@ Ego.. 40.4 graden koorts... NIET leuk vind ik het.. ze is zoo warm. Heb haar maar weer een pcm gegeven
@kris ahh arm meiske.. k zou het goed in de gaten houden en anders de hap bellen.. Wij gaan hier naar bed de iqtest kan me gestolen worde
Liefjes !! Ik kom ook weer eens kijken Kris: Jeetje wat zielig.. weet je wat ze heeft ?? IQ test: Wilde ook meedoen op m'n phone maar zat te twitteren Hoe is het verder hier ?? Ik nog 1 dagje werken en dan lekker weekend
Ah Kris, wat sneu zeg, zielig is dat he. Heeft Sanne er veel last van? IQ-test: vind ik nie zo boeiend Ha Mirjam, leef je ook nog! Ik ben klaar met studeren, dus ga de douche en mijn bedje opzoeken! Fijne avond nog!
Nu is het ineens 37.4... ??? ik vind die wisseling toch wel heel erg raar.. denk erover toch maar weer de HAP te bellen
IK zou even bellen hoor kris!!! vind het wel raar van 40,4 ineens naar 37,4???? succes meid!!! @hier, duik me bedje in truste en tot morgen!!!