APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@quscke, das veel voor weinig ;)

@lau, ja ze laat wel op zich wachten he!!

@hier, broodje is op alyss speelt buikschuift nog wat rond en dan zometeen flesje en naar bed, kan ik even de ramen doen en wat mama tijd nu maar hopen dat die postbode niet langs komt want de buurman zei dat ie nog 3 pakjes verwachtte en dat de postbode ze helemaal niet bij mij mocht bezorgen, ik moest wel mijn handtekening zetten maar er zaten dus blijkbaar werkblousjes in van hem en hij is politieagent dus officieel mogen ze het niet afgeven bij mij..

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie oh ik word er zo gek van dit is echt het laatste nestje hier na maar rap wat naar de dierenarts met haar. haha het zekere voor het onzekere nemen!!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: ooo heerlijk vakantie geboekt! het kan maar beter vaststaan dat soort dingen hihi!

@lz: ieieieiew boekhouding, hou ik ook niet van! moet binnenkort 2010 eens gaan afsluiten voor de aangifte, maar helemaal geen zin in!

@smile: super hoor dat je ze nu kwijt bent, dan lukken die andere kilootjes vast ook!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo lekker terug van eendjes brood geven, heerlijk is het om buiten te zijn met dit weer!

even geluncht en de kindjes liggen er weer in.
    ga me zo maar even omkleden, zit nog in mn joggingbroek, want zo kan ik niet naar mn werk zo hihi

oooo ik heb zo'n zin in vakantie!
    VS gaat het niet worden, italie inderdaad ook al superduur smile! wij keken ook daar voor huisjes (ben ook gebonden aan de schoolvakanties...) en dan betaal je per week al snel 1200 euro, en wij willen 4 weken...
    dus nu kijken naar andere opties, mssn zweden, of kroatie, en anders toch maar italie...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja ik was zondag bezig met iets te bestellen bij de Hema, van sommige dingen had ik de laatste (was in de aanbieding), liep de pagina vast bij ideal betalen. lag niet aan onze internetverbinding want kon verder alles openen... toen ik terug wilde naar mijn bestelling kon het niet en opnieuw bestellen lukte dus ook niet omdat nu een aantal dingen niet meer leverbaar waren, ik balen en boos de computer weg gelegd. toen maandag maar weer met frisse moed opnieuw besteld, bleken heel veel dingen oa handdoeken niet meer in de aanbieding! ik wilde graag 8 nieuwe douchehanddoeken, en dat was zondag nog 30 euro en maandag 40! dus toen heb ik er maar 6 besteld, ik gunde ze niet dat tientje meer hihi. en ik heb een boze mail gestuurd dat door hun fout op de website, ik meer moet betalen. maar ik heb nog geen reactie gehad haha, ze weten mssn niet wat ze moeten antwoorden.
    ik wil gewoon korting op mijn volgende bestelling ofzo. moet namelijk ook nog luieremmercassettes bestellen want die waren ook niet leverbaar meer...

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @lautjuhh: ben benieuwd wanneer ze komen dan...

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@surf ik ook.. hahah k denk ondertussen al een week dat ze komen maar nu lijkt het echt niet lang meer te duren

8. nonnie26

@surf, oe balen zeg van de hema, ik ga zo ook even neuzen!! en ja het is heerlijk buiten!!

@hier, krijg net een vvv bon binnen van 15 euro had een tijdje terug meegedaan met een onderzoek en daar heb ik hem dus voor gekregen altijd leuk!!! nu dus even op hema site kijken of ze wat leuks hebben en dan vanmiddag maar even halen.. vind het ook zo wat om weer speelgoed voor alyss te halen want ze speelt tegenwoordig de hele dag met haar tandenborstel heb er zo eentje van jordan met bijtring stuk zeg maar en ze is dus echt de hele dag zoet met dat ding vind het helemaal niet erg want als ik nu aankom met haar goede tandenborstel dan gaat haar mondje gelijk open lekker makkelijk..

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nonnie: ja handig is dat! hier speelt kasper ook altijd met zn tandenborstel, maar het mag pas als ik m gepoetst heb, en tot nu toe gaat dat heel goed.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nonnie oh dat is lekker zeg 15 euro!

Surf jeeetje 1200 euro voor 1 week huisje? wat duur zeg!! Wij gaan natuurlijk al jaren alleen nog maar naar Turkije en dat is ook wel duur in het hoogseizoen, maar bij lange na niet zo duur. Belachelijk eigenlijk.

Lautjuh oei wat spannend allemaal met je kat!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    snel gescreend... lees over vakantie.. HEERLIJK zeg !! Wij zijn ook aan het kijken, willen graag naar Toscane
    Verder kilo`s knap hoor. Ik ben ondertussen ook bijna op mijn streefgewicht. Nog een halve kilo, maar dat is al 2 weken zo dus die schiet niet erg op ha ha..
    Kat die op bevallen staat.. spannend.. !
    Mermaid met een draakje die niet wil slapen maar wel luistert naar een strenge mama ha ha..

NOu hier is het nog niet veel beter. Vannacht is ze nog 2 keer keihard schreeuwend wakker geworden om vervolgens vrij snel weer in slaap te vallen nadat ik haar ging troosten. Vanochtend wakker geworden met 39.9 en toen heb ik de huisarts gebeld dus daar " mogen" we vanmiddag 16u langskomen. Eigenlijk zou ze naar het kdv gaan vandaag, maar ja. MIjn schoonmoeder heeft de ochtend opgepast en ik heb overuren opgenomen en ben nu dus net thuis. Sanne in bed gelegd, maar die ligt volop te kletsen. Nou dat is al beter dan gisteren. maar hopelijk gaat ze zo ook nog even slapen..

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ojee kris, 39,9 is nog erg hoog... ben benieuwd wat de ha zegt. ze lijkt nu wel wat vrolijker dan gister... maar ze moet natuurlijk wel even slapen...

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja ze is nu gelukkig stil. Ben ook benieuwd wat de huisarts zegt. Dit is nu de 3e dag. En dat schreeuwend wakker worden doet me vermoeden dat ze pijn heeft. En het ontzettende wisselende van 40 naar 37.6 zoals gisteren vind ik ook erg vreemd

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja zeker vreemd! goed dat je even naar de ha gaat!

15. nonnie26

nee hier speelt ze er de hele dag mee is wel lekker voor der tandjes denk ik die doorkomen want ze zit er echt op te knauwen en van bijtringen moet ze niets weten heb dus ook maar gelijk 2 tandenborstels gekocht 1 om te spelen en 1 voor echie in de avond

16. nonnie26

kris, succes meis vanmiddag laat je het nog even weten???

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, tis meer een speeltje dan inderdaad dan een tandenborstel.

18. smile17

smile17 Niet meer actief

@Kris jeetje wat vervelend zeg dat die koorts niet zakt. Hopelijk kan de dokter iets geven of weet hij waar het vandaan komt.
    En wat goed nog maar een halve kilo!

@Surf ja echt niet normaal he. Vorig jaar waren we 3 weken naar Italie voor 900 maar wil nu iets vroeger omdat dat gezelliger is maar ben voor 3 weken 2800 kwijt maar ja het is ontzettend leuk daar dit weekend maar een knoop doorhakken

@Lautjuh ga je een kitten houden uit het nestje? En heb je voor de rest al een huisje gevonden?

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Fijn dat je bij de ha terecht kan vanmiddag.

Wie weet iets te eten voor vanavond waar Ayla ook aan mee kan eten? Geen aardappelen, vlees en groente en spaghetti hebben we van de week al gegeten. Ben een beetje inspiratieloos, dus dacht misschien hebben jullie goede ideeën.

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

waah meiden kom even binnen vliegen
    moet nu naar de dokter
    om me spiraal eruit te laten halen
    brrr

Deel Deze Pagina