APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    *breekt in vanaf mijn werk*

ben wel bijgelezen, maar kan nu niet op iedereen reageren :p zal mijn baas niet bij mee zijn...Maar was wel even benieuwd: Ikheid; bijna je NOD: heb je er zelf al een gevoel bij? Gaat je pendel uitkomen?

*breekt weer uit*

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik zou het echt niet weten, ben er ook totaal nie mee bezig. Druk met werk, huishouden, Jayden, drukke weekenden.. Dus we wachten braaf af. Kans is er zeker wel! Genoeg ons best gedaan ;)

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik had mijn ei trouwens erg laat.. Normaal rond dag 15, nu pas deze week..

4. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Zoooo héhé even zpen! haha..

Maar moet wel heel veel bijlezen, dus spring vanaf hier weer in oké? ;)
    Of zijn er nog belangrijke dingen die ik gemist heb??

X

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hier zo laetitia ligt vanaf kwart over 4 te slapen als ze wakker word een lekker potje. huishouden is gedaan dus gaat goed!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden heeft 2 uurtjes geslapen, hij zit nu in zijn loopwagen en kijkt soms naar de dvd van Bumba..

Ik ben voor het eten zorgen!

Later xxxxx

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zo de kittige zwarte pumps zijn binnen!!

8. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Zwaai zwaai!
    Ik verwaarloos jullie enorm meiden, maar heb simpelweg gewoon geen energie over om nog dingen te doen naast het gewone dagelijkse leven...
    Heb getracht wat bij te lezen, maar herinner me vooral het bosje bloemen met verkeerde kaartje OEPS, wat genant!
    En King Louie...heerlijk merk, maar eigenlijk vind ik het altijd een beetje duur voor soms erg slechte stofjes... Maar ik heb 1 model rokje waarvan ik alle printje wel zou willen hebben, die valt gewoon super! Daartegenover heb ik ook jurkjes, die eigenlijk erg slecht van model zijn...
    Maar hmmm, de site staat dus wel open nu...

Ka, misselijk dus, bagger he?!

Franka, alles goed met de buik?

Lady, showen die pumps en niet wegwaaien in Madurodam! (brr koud lijkt me wel!)

Janne, leuk dat Eva staat, dat geeft echt zo'n trots gevoel he?! Heerlijk! Fiene klimt overal tegenaan nu en loopt langs spijlen, tafeltjes, klimt al bijna zelf op haar hobbelpaard, haha, maar ligt dan vervolgens op haar buik erop en kan dan geen kant meer op... Anyway, niks is meer veilig!

TM, lieve foto!

Meeting; ik kan er helaas toch niet bij zijn , omdat precies die ochtend mijn school ineens een open dag heeft gepland... waar ik dus op mijn vrije zaterdag open lessen moet gaan geven voor belangstellende ouders...bah! Echt jammer! Hoewel ik jullie natuurlijk gigantisch verwaarloos momenteel, maar had stiekem toch wel zin...

9. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    wow, zie ineens staan dat ik alweer 12 weken en 4 dagen ver ben... ik hou de tel niet meer bij, zo anders dan de eerste!

10. lautjuhhh

even ego hoor, ik zit er echt ff helemaal doorheen..

Ik ben vandaag ongi geworden laetitia is de hele dag al niet te genieten ja heel eventjes en daarna is het weer mis, verder die kat die op hoogspanning loopt.arggggggg kan wel janken vandaag. bah

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ahh lau, kut hé zulke dagen! knuffel!

Ladyz, leuk!! ik hou van zwarte pumps! Hele hoge hak, of valt t wel mee?

Ikheid, spannend bijna nod! Fijn dat jullie veel geklust hebben :p haha ik ben benieuwd!!!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hey meiden, heb niet bijgelezen, maar moet even wat kwijt: Ik vertelde pas toch over de dochter van Arco's collega waar het zo slecht mee ging. Nou, Arco vertelde net dat ze gisteren is overleden. De artsen hadden aangegeven verder niks voor haar te kunnen doen, toen hebben ze alle toeters en bellen af- en uit gezet en is ze overleden :(. Ik vind het zo vreselijk, zo verschrikkelijk oneerlijk. Wat een nachtmerrie. Ik zit hier gewoon te huilen achter de laptop. BAH! Wat een klote dingen gebeuren er soms toch. Ik moet zo nog even boodschappen doen in het winkelcentrum, dus dan kijk ik gelijk even voor een kaartje voor haar en haar vriend.

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid wat een verschrikkelijk nieuws! Dat is toch je ergste nachtmerrie, je kind verliezen... Lief dat je ze een kaartje stuurt. Sterkte meid!

14. lautjuhhh

@mermaid gedver dat is verschrikkelijk!! denk dat ze het wel fijn vinden om een kaartje te krijgen!

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ah Mermaid, wat verschrikkelijk zeg, echt vreselijk. Moet er niet aan denken. Sterkte ermee, komt dichtbij he als het bekenden zijn...

Marijn, ik wou echt juist een berichtje plaatsen om eens te checken of iemand wist hoe het met je was, maar je leeft nog! Eet je ook al wat meer?
    Leuk dat Fiene ook al zo aan het lopen en klimmen is.

Ik ga weer verder, afwassen en een appeltaart bakken. Heb vorige week ontdekt dat ik daar best goed in ben :) en we krijgen komend weekend veel bezoek en we hebben veel appels, dus.....

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh meiden ik spring vanaf hier in. nu pas ;) tijd en zit nu effe op de bank. vanavond was vouwen en strijken ;) onder het genot van the voice :p haha

maar kwam ook effe meedelen dat ik er van het weekend weinig zal zijn. vanavond druk zat, morgen werken, 's avonds naar vrienden om te eten, en zondag ook weer werken. sorry alvast!

mermaid wat een ellende zeg...:( zo zielig!

17. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Lekker Janne! Appeltaart! Ik lust ook wel een stukje!
    Lief dat je je afvroeg waar ik was. Ik ben wel iets minder misselijk en probeer veel te eten, al blijft het nog niet heel erg zitten aan mijn lijf, maar dat zal vanzelf wel komen. Merk wel dat mijn energie er echt heel laag door is, heb het steeds koud, lood in de benen, duizelig, dat soort dingen. Maar de trek is terug en alles blijft sinds een week ook binnen, dus komt goed!
    Misschien dat ik ook een appeltaart ga bakken dit weekend, je brengt me op ideeën!
    Fijn weekend met je vrienden!

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Janne, lekker zeg appeltaart!

Chilleke succes met strijken en vouwen.

Ik ben vanmiddag naar een vriendin geweest met Elisa. Heeft ze de hele middag zonder slapen lief gespeeld met hun dochtertje van 2. Elisa vond het geweldig! Ik kwam om 17 uur thuis en ze was uitgeput dus ik denk ik leg haar even in bed en dan kan ze daarna eten. Ze slaapt echt nooit langer dan een uur. Nu slaapt ze gewoon nog steeds! Als ze wakker wordt maar een fles geven en weer naar bed...

19. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Oh, Mermaid! Wat een vreselijk droevig nieuws!
    Ik moest er afgelopen week nog aan denken. In mijn familie komt de hernia diafragmatica (zoals dat gaatje in het middenrif heet) veelvoudig voor en ik wordt er ook op gescreend. Vorige keer ook en is toch spannend! Wat vreselijk dat ze het niet gehaald heeft! Vaak is de aandoening wel goed operatief te behandelen, maar als alles in de verdrukking heeft gezeten, dan is het natuurlijk echt vergroeid en dan zijn de gevolgen verschrikkelijk.
    Sterkte jij ook , met dit nieuws!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hee meiden,

Even vanaf m'n iPhone. Thijmen kijkt Pingu op de laptop.

Hele dag gewerkt, net gegeten en Kasper op bed gedaan. M'n broertje komt zo om een nieuwe auto uit te zoekenmet m'n vriend samen, hoewel die ooknog thuis moet komen...

@Mermaid: bah wat een vreselijk bericht, tranen schieten in m'n ogen. Echt heel erg!!!

@janne: wat goed dat ze al stond! Helemaal uit zichzelf nog wel!

Ehm, Oja Ikheid, spannend, hopelijk is t raak!

Ongie geworden en Poes nog niet bevallen? Mooie zwarte pumps, koud naar madurodam, Harde roomboter ( hier die van AH eigen merk en goed smeerbaar...)

Deel Deze Pagina