Wat gaaf! Was het eerder als bij Ayla? Ik dacht bij Noa dat ik het eerder zou voelen als bij Lukas, maar dat was helemaal niet zo en daar baalde ik echt van!
@ Mermaid, wat naar dat dat kindje gestorven is. Wel een hele mooie tekst op dat kaartje. Sterkte! @ Marijn, oh nee! Kom je niet de 5e! Wat jammer zeg. Kunnen we je mooie meisje en je buikje niet bewonderen! @ smeerbare boter, dat gebruiken wij eigenlijk niet. Heb gewoon margarine voor Noa. @ LZ, geslaagd voor de pumps lees ik. Op naar Madurodam dus! Wanneer is dat? @ Ikheid, spannend, bijna je NOD. Ik duim voor jullie! @ Eylem, mijn man heeft er ook een handje van het laatste brood op te eten. Heel frustrerend. Meestal heb ik dan nog wel wat in de vriezer voor Noa en Lukas eet graag cornflakes, dus dan lossen we het ook wel weer op, maar leuk is anders! Terwijl hij een kantine heeft op zijn werk, dus hij kan altijd wat halen! @ kaartje bij bosje bloemen: Whahahahaha. Geweldig! @ Lautjuh, weer een beetje uit je dip meid? Veel plezier met je film. Hier geen sneeuw gezien, wel flink moeten krabben vanmorgen. Gister trouwens ook al, en toen was het stiekem ook flink glad, want ik gleed in de bocht bijna de berm in! Manlief is nu bezig de plinten te leggen in de woonkamer. Jawel, we hebben maar drie maanden zonder plinten gezeten. Vorige keer duurde het drie jaar! Een hele verbetering dus!
@caromama ja ben er wel weer een beetje uit van 19.00 tot 20.00 op de bank tegen manlief aan geslapen toen ging het alweer wat beter lief dat je het vraagt jeej de plinten.. wij zijn nog aan het zoekenwelke we willen
Fijn dat het beter gaat! Daar zijn mannen toch wel goed voor he! Bedoel je hoge of lage plinten? Of qua kleur? Wij hebben in oktober de vloer opnieuw laten schuren en olieën en toen moesten de plinten eraf. Dus bij ons komen gewoon dezelfde soort (lage) en dezelfde kleur.
kwa alles.. we weten nog niet goed wat we willen.. haha zijn in mei hier naar toe verhuisd en weten nog niet goed wat we willen.
Ach ja, in ons vorige huis hebben we het drie jaar zonder plinten gedaan, dus je hebt nog tijd zat!!! Hahaha
Mermaid, echt een prachtige tekst op het kaartje.. Krijg gewoon een brok in mn keel.. Super dat je je kindje hebt voelen schoppen!! Soms mis ik dat wel hoor Lz, Haha ja doe eens nee, ik ben echt gek op hoge hakken, dus was gewoon benieuwd of er een hoge hak onder zat, of een klein hakje Oh wat naar van waardevol.. krijg daar altijd zo'n naar gevoel van, dat soort dingen.. Caro, zoo dat is echt een verbetering hahaha van 3 jaar naar 3 maanden.. ach vooruitgang gaat altijd in kleine stapjes Nonnie, ik heb dat ook altijd! haha ik zie altijd vooral leuke dingen als ik er even het geld niet voor heb Het probleem is alleen dat het me nooit tegenhoudt haha.. veel plezier morgen! Hier zit ik lekker met een wijntje op de bank, kaarsjes aan, the voice kijken.. Heerlijk avondje dus, ondanks dat manlief aan het werk is
Zit hier nu toch maar Voice of Holland te kijken. Er is verder echt geen ruk op tv. Ja, top Gear, maar daar heb ik ook geen zin in en manlief is toch nog druk bezig met de plinten, dat hij het niet door heeft.
@mermaid, ja stom he en dan hoef ik nog niet eens zelluf te betalen want alles wat ik nodig heb krijg ik van mama echt super lief misschien mag ik ook nog wel iets uitzoeken voor mezelf hahahaahahahahahha... wat gaaf zeg dat je jullie babietje hebt kunnen voelen vandaag!! @CM, snelle vent heb jij hier gelukkig gelijk de plinten erop hij is officieel parketlegger dus ja dan moet het er gelijk pop he anders levert ie half werk maar andere dingen kunnen hier ook jaren duren hoor @waardevol, heb net ook maar een berichtje achtergelaten.. @hier, nog steeds the voice maar nu met chippies
Hihi, normaal hier ook hoor! Dus bof ik even vanavond! Maar ik kijk eigenlijk nooit naar The Voice, dus ik had graag gehad dat bijvoorbeeld Cold Case of Criminal Minds op tv was! Dan had ik er pas echt wat aan gehad!
@mermaid: Wat een geweldig gevoel moet dat zijn geweest!! Echt heerlijk!! @ waardevol: poh...kippenvel en tranen tegelijk....bah! @hier: Weer een hele dag gewerkt. Maar heb wel even ego berichtje: Eindelijk is het eerste tandje door!!!! Woensdag schreef ik hier al dat Justin vanuit het niets begon te huilen de hele dag door. Gisteren zag ik een wit richeltje met een puntje en vandaag is ie er dan eindelijk' Hij werd vanmorgen wel weer roggelend wakker....was gisteren nog niets van te merken. En hij heeft ook wat verhoging, maar ik hou het maar even op het tandje! Morgen ga ik lekker shoppen met mijn zusje. Heb er echt zin in! Ze heeft een financiele meevaller gehad (1 van haar paarden verkocht) en nu gaan we samen shoppen... Altijd slim om peettante van Justin mee te nemen......ze vond dat Justin's Nike's te klein aan het worden waren
Ja idd...zijn hier ook de favo series. Maar we hebben ook het hele commerciele belgische zender pakket en die zijn wat sneller met nieuwe series/seizoenen uitzenden
Ik ben ook echt van de crime serie's.. de law and order, en csi series kijk ik allemaal, en daarnaast ook criminal minds, white collar en cold case.. Ben dus maandag heeeeel benieuwd naar de nieuwste law and order: Los Angeles.. Ben sowieso gek op series.. Volg Grey's en desperate housewives online omdat ze in amerika verder zijn.. Erg verslavend al die series
@Quscke, jeeeyyy eerste tandje had je al gefeli op hyves en morgen ook al shoppen waar ga jij naartoe????
@ baby voelen: Ayla voelde ik voor het eerst met 18 weken. Dus nu een weekje eerder. Bij Ayla voelde het wel heel anders, meer een soort gasbelletjes die knapte. Dit voelt echt meer als een duw. Misschien komt dat ook wel omdat ik bij Ayla mijn placenta aan de voorkant had. @ klusjes in huis: Wij wonen hier dit jaar 4 jaar en hebben in de slaapkamers nog steeds geen plinten gelegd, de trap naar boven is nog niet volledig geschilderd (de zijkanten, de treden zelf wel), de trap naar zolder is nog helemaal niet gedaan en de zolder zelf ook niet. Nog genoeg te doen dus, maar ja, eerst even zin maken. @ tv: Ik zit nu Criminal Intent te kijken, met Vincent D'Onofrio. Love him! Alleen is ie wel een beetje vadsig geworden .
Oh, jaloers! Baal er echt van dat ze nu weer herhalingen van Criminal minds aan het uitzenden zijn. Ik kijk toch, want af en toe zit er één tussen die ik gemist heb, maar meestal kom ik van een koude kermis thuis en heb ik hem al gezien. Blegh!