APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh ja, nog ff snel. Manlief is toch nog wat anders aan het kijken, dus de film staat even in de wacht.

Vanmiddag waren vrienden langs geweest met een dochtertje één dag jonger dan Noa. Zo leuk, die twee samen te zien. Zij is echt wel veel groter en steviger dan Noa. Ze heeft ook al vijf tandjes en kruipt echt op handen en knieën. En ze trekt zich al op aan de bank en tafel. Maar Noa praat dan weer veel meer. En zat echt heel de tijd heel lief te lachen, dus dat vonden zij dan weer schattig. Ben hierdoor toch wel weer heel erg benieuwd geworden naar jullie kids, dus kijk nu echt wel uit naar de meeting!

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

jaaaa ik ben ook enorm benieuwd naar al jullie lieve kindjes!! :)

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Chloe, ik vind jouw onderschrift erg mooi. Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt. Elke keer als ik een berichtje van jou zie, dat valt mijn ook erop. Had je dat ook op je kaartje staan?

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh ja, bijna vergeten:
    @ Pamsie, leuk, naar de kapper! We willen eigenlijk wel even een fotootje zien hoor!

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Truste en heel veel plezier morgen!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nu ben ik echt weg!

Kus!

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dank je wel! Ja die stond ook op ons kaartje! ;)

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Die van mij kan nog vrij weinig8)... ja eten, dat kan die goed:D

Chloe: gelukkig slaapt ie, maar leuk is het niet....

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Eten is ook een kwaliteit! ;) haha

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Als ie dat maar niet van zn vader heeft, want ipv dat ik minder ben gaan werken, kan ik straks anders een baantje erbij gaan zoeken8)

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @chloe: fijn dat Yestin nog relatief snel sliep.

@cm: leuk nog vriendje van noa. heerlijk twee van die brabbelen de baby's lijkt me. veel plezier met de film. en het zwemmen morgen.
    ik ben ook zeker benieuwd naar de meeting.

meiden, ik zal morgen een foto van me haar maken. daar is het nu te donker voor ;)

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jij koopt geen lampen, ja dan snap ik dat het je lukt voor 100 euro. Whahahahahahaha :p:p

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

hahaha:p

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@LZ en boodschappen, hier ook gewoon netjes 50 euro per week of soms zelfs minder en ook ik heb een GROTE eter lz, hier ook met gemak in zijn upje een kilo shoarma en 6 broodjes hamburger maar toch krijg ik het voor elkaar met 40 euro ofzo en dan ook nog luiers en etc voor alyss.. weet niet wat ik anders doe dan jou maar voor de volgende keer veel succes!!! oh ja en als extra tip voor weeketen, koop een grootverpakking desnoods met extra korting omdat ie nog een dag houdbaar is deel het op in porties en gooi het in de vriezer scheelt je ook een hoop geld!! en bezuinigen op eten doen we wel maar niet overdreven veel zo zijn hier oin huis nog steeds zakken chips van lay's en groente van hak...

@eylem, lief van je tip van de spijkerbroekjes maar zocht een spijkerbroek voor mezelf :)

@chloe, gezellig gehad dus met je sv 8)

@Cm, ben ook benieuwd naar alle kindjes!

@LZ, hier ook een kanjertje in eten en brabbelen en 6 tandjes maar verder doet onze dame ook nog niets!! njah buikschuiven dan maar dat stelt niet zoveel voor hahahahahaa

@hier, een of andere vage film aan het kijken op rtl 7 manlief volgt het en ik kijk soms even mee, morgen lekker relax dagje en er komen nog vrienden langs in de middag dus dat wordt wokken!!!

15. nonnie26

@pams, foto :p:D

16. nonnie26

@lau, balen van de poes! merk je nog wat aan der of is het al goed zo???

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nonnie: ik krijg vast geen boodschappendiploma...........

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @LZ: oefening baart kunst ;) en baby's ;)

19. nonnie26

@LZ, zoals pams al zegt oefening baart kunst weet je wat het is, als ik meer uitgeef dan heb ik geen eten aan het eind van de week en ja om te leven moet je toch eten, maak ik de keus om bijv morgen stoofvlees te eten dan ben je al snel een tientje kwijt maar voor dat tientje kan ik ook voor 4 dagen vlees halen snap je!!!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ok, het wordt nu wel een huisvrouwentopic, sorry, maar hoe haal je voor 10 euro voor 4 dagen vlees? Ik heb min. 3 stukjes per avond nodig. Die suffe hamburgers kosten al meer. Ik weet heus wel dat elke zondag danerolle croissants met jus d'orange de kosten niet drukken, maar 4 dagen vlees voor 10 euro..... chappeau

Deel Deze Pagina