hahahahaahaha, lz lig dubbel op de bank en me vent ook inmiddels!!!! geeft ie jou de schuld lekker dan!! maar snap wel wat je bedoelt hoor, en als je het hebt zou ik het ook gewoon uitgeven dan wordt het niet 50 euro per week maar gerust 80 of 90 maar ja wat je niet hebt kan je niet uitgeven, geniet er gewoon lekker van had ik ook gedaan als ik het geld had!!
Jaaa Nonnie bedankt!! haha, maar ik denk dat het bij mij ook niet gaat werken hoor.. Komt ook wel omdat mijn vader echt een bourgondier is.. Als hij boodschappen doet haalt hij ook vooral allemaal verse producten en zal niet snel uit een pakje of een zakje koken.. En na het boodschappen doen loopt hij nog even naar de slijterij om te vragen welke wijn het beste bij zijn avondeten past haha.. Mijn vader zegt altijd tegen me Chlo, je mag nooooooit bezuinigen op eten Dus als mijn geld op is geef ik gewoon hem de schuld
@ boodschappenbudget: Ach, als ik niet zuinig hoefde te doen deed ik het ook niet hoor. Maar ja, het moet nu even wel...
Ach ja.... mannen... Ik zal wat beter de aanbiedingen in de gaten gaan houden en anders moet mn vriend ook maar op zondag gaan werken whahahahahahaha Of zoals die raclame van vroeger: dan verkopen we toch gewoon de boot
Mijn achterdeur zit op slot, en het hek van mijn tuin ook, dus achter komt er echt niemand in.. Maar mijn voordeur doe ik nooit op slot, alleen doe ik sinds twee overvallen hier in het dorp in de afgelopen weken, de deur s'avonds niet meer open
hahahahahaaha, en DAT is precies wat wij gedaan hebben met onze 6 pers speedboot!!! dat ding vrat gewoon geld als je hem aankeek dan ging die bek al open hahahahahahhahahaa
ssssssssst, dat ga ik hier niet hard op zeggen, heb nl liever dat ie dan eerts die K motor verkoopt8)
Ja kou ook! Dat zegt mn vriend ook altijd.. En dan zeg ik, weet je wat het beste helpt tegen kou? Kleding! Dus alweer een goede reden om te shoppen Hij trapt er alleen nooit in8)
Hahaha ja en dan straks zit je bij dat achterlijke programma 'een dubbeltje op zn kant' ja maar hij wil zijn motor niet verkopen, nee maar zij wil de boot niet verkopen! hahahaha nee en nu moeten we bijna ons huis verkopen
Wij hebben dus (nog) geen hek bij de ingang van de achtertuin. De voordeur doen wij 's nachts en als we overdag weggaan wel op slot. Maar wij hebben ook zo'n deur met een haakje zeg maar, die je dus met een beetje hengelwerk heel makkelijk open kan krijgen.
Zullen we dan geloofwaardig overkomen??8) Maar daar zie ik af en toe mensen die niet geholpen willen worden. Als je weet dat je in 10 jaar tig duizenden euro's schuld opbouwt, dan doe je toch alles om er vanaf te komen....... Een vriendin van me werkt in de schukdsanering, man wat zij tegenkomt.....