@CM, bah dat klinkt naar zeg van je vriendin krijg er gewoon de bibbers van!! Fijn dat het zwemmen een succes was! Waar heb je die nijntje band gekocht als ik vragen mag?? @kris, Sanne nog een beetje opgeknapt?? Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent meid! @lau, druk bezig geweest net als ons hahaha @mermaid, jeetje ayla ook al 9 mnd gaat idd erg hard met onze droppies!! @quscke, spannend, gaaf zeg veel succes alvast bij de hyp. Adviseur, voor zover ik kan zien ziet het er leuk uit!! OMG quscke, zie nu de andere fotos wat gaaf zeg daar kan je cht wel wat leuks van maken en die tuin jeetje zeg lekker hoor!! @TM, geen puf om bij te lezen? Ben je erg moe? Jee wat goed zeg van thobias hij gaat snel!! @ingrid, gezellig dat je weer terug bent, hebben je lang moeten missen hahahaha, fijn dat Milan het zo goed doet!!! @eylem, jeetje zeg wat gaat die irem hard van jou! Gecontroleerd zitten nadat ze zelf is gaan staan jeetje mina!!! @LZ en uien snijden, hier een handig apparaatje van de ikea, de ui in 4 stukken snijden dan erin en een druk op de knop kostte maar iets van 5 euro! @hier, dacht ik een hoop bij moest lezen maar het valt gelukkig mee, visite is net weg en we duiken lekker vroeg ons bedje in, manlief moet vanaf morgen weer naar Duitsland maar hij is woensdag avond gelukkig alweer terug, morgen met mama en mijn zusje naar de ikea heb der zin in!! Dinsdag even een spijkerbroek shoppen voor mezelf verder nog geen plannen!!
Ben hier bezig met een dvd aan het maken van alle filmpjes van Justin. Vanaf zwangerschap tot nu, met tussendoor foto's, muziek, tekst en dergelijke. Pfff....tranen staan in mijn ogen....ben nu net klaar met bevalling gedeelte.....heb er filmpjes van......pffff wat was dat zwaar maar oh zo mooi!!!!!!
Quschke ; ziet er leuk uit hoor !! Ben benieuwd.. spannend.. Mermaid; Kan ze niet toch nog even erin ? Ik zet Sanne ook nog wel eens in de wipstoel terwijl ze daar eigenlijk ookal te zwaar voor is.. @ Ingrid.. balen zeg Milan ziek op vakantie ! En jij zelf ook nog.. bah ! Leuk naar je schoonouders gaan vertellen ! @ Queschke; een filmpje van de bevalling... pff nou hier niet. 2 doto`s 1 van toen ik net aan alle meters aangesloten was en wes heeft er nog 1 met zijn iphone gemaakt toen ik onder de dekens lag te puffen... maar verder gelukkig niet... Ja van HET moment dat ze haar boven het operatiekleed uithouden na de keizersnede .. @ chilleke...wij zijn weer de nachtbrakers !
Gallery Gebruikersbeheer dit is trouwens 1 van de foto`s die die vriendin met de foto-studio van Sanne gemaakt heeft.. kreeg ze net doorgestuurd. VInd ze super leuk ( hoop dat de link werkt.. )
Mermaid, ben 2 augustus uitgerekend. Lag met de echo precies op schema dus is niks aangepast. Foto van sanne word gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord.... LZ, uiensnijden, doe ik dus ook nooit. Koop altijd heel lui de voorgesneden uienzakjes/bakjes. TP party, 1x geweest maar niks gekocht en me de hele avond af zitten vragen waarom ik me heb laten overhalen om te komen. Eylem, wat gaat ze snel!!!! Milan staat nog niet eens hahaha ben al blij met het kruipen en zelf gaan zitten. Vertellen was leuk, ze waren heel enthousiast en blij en begonnen meteen van ow dan moeten we maar weer aan een mand beginnen (10dagen mand voor na de bevalling) hahaha. Nu mijn ouders nog en denk dat die een stuk minder enthousiast gaan reageren maar ja is nu toch niks meer aan te doen dus ze kunnen maar beter blij zijn hahaha. Nu nog even wat rondneuzen op het internet en een watje in mijn oor stoppen (moet dinsdag worden uitgespoten) en dan lekker mijn eigen bedje in!!!
goedemorgen meiden ben een keer als 1ste nonnie ja was erg moe heb heel het weekend gewerkt en had hoofdpijn van hier tot gunter
@TM, balen meid, voel je je al wat beter of nog steeds hoofdpijn?? @hier kom zo weer terug maar heb eerst een soort van dringend vraagje want ga zo naar het kruidvat: kruidvat heeft 3+1 op de pampers, nu mijn vraag wat is wijsheid, 3x mt 4 en 1x mt 4+ of alle 4 in maat 4?? of 2 om 2?? wat zouden jullie doen? maat 4 past nog wel..
balen zeg kan het niet samenhangen met het verwijderen van je spiraal of kraam ik nou onzin uit?? dus 2 om 2 gaat het ineens zo hard dan??
Eh tsja Irem zit net 2 maanden in maat 3, dus ik zou zeker nog geen 4+ nemen.....vanaf hoeveel kilo is dat? En hoeveel kilo is Alyssa nu? zo zou ik het een beetje uitrekenen
ja irem heeft een kleine bips of alyss een grote hahahaha, ze was laatste keer 9 kilo dus denk nu 9,5 moet ma weer naar CB maar heb nu luiers nodig hahahaa
weet je wat het ook is als ze gaat kruipen verliest ze miss een beetje vet maar ja de vraag is stel ik doe 2 om 2 dan heb maar 2 pakken die ze echt past..
ik zou 4 pakken van 4 doen. Die zijn tot 16 kilo ofzo geloof ik. En het gaat zo snel met die luiers. Is zo op 4 pakken. ( ik ga ook halen van de week en haal ook 4 pakken van 4 en Sanne is een behoorlijk stevige baby .. ! ) Hier trouwens een super nacht ! Kom net mijn bedje uitgerold. FIJne week deze week. Alleen morgen een late dienst en donderdag 1 nachtje en dan zondag weer een late dienst. Lekker veel vrij tussendoor dus. Hmm je hebt een wachtwoord nodig. Eens kijken of ik de foto kan opslaan en hem dan hier kan plaatsen..
Ohhh wat een schattige foto Kris! Nonnie als die luiers tot 16 kilo gaan zou ik gewoon 4 pakken kopen joh 16 kilo is ze toch nog laaaaang niet. En zoveel zit er nou ook weer niet in die pakken. Hier: een goede nacht gehad, zowaar, ik ben er maar 1 keer uitgeweest! Ben de laatste week bezig om overdag wat langer tussen de voedingen te laten (5 uur ongeveer) in de hoop dat ze 's nachts ook wat minder vaak komt. Eergisteren ook eventjes wat langer dan normaal (10 minuutjes maar hoor) laten huilen en het lijkt erop dat dat toch effect heeft gehad....Vannacht kwam ze alleen maar om 3.45, en dat terwijl ze om 22.30 al de laatste voeding had gehad, tussen door heb ik om geloof 1.30 ofzo 1 keer een kreetje gehoord maar dat was zeker geen huilen. Dus echt super! Ik hoop dat het zo doorzet! Mevrouw was wel om 7.00 klaarwakker, maar goed, dat mag de pret niet drukken . Lekker halfslapend met haar liggen knuffelen, ze wil nu elke keer kusjes teruggeven zooo schattig, zo'n open kwijlmondje tegen je wang, haha