Goedemiddag @Kris hoe is het nu met Sanne? Zijn alle tandjes ondertussen doorgekomen? Gefeliciteerd op je streefgewicht! Hier nog 4,5 te gaan Mooie foto zeg van Sanne echt een plaatje is ze @Ka fijn dat je niet meer zo misselijk bent hopelijjk blijft het zo @Cm leuk een stacaravan in Frankrijk hoe lang gaan jullie? @mermaid wat leuk dat je de baby hebt gevoeld! @Lautjuh wat zielig voor de poes zeg! @Ikheid morgen NOD spannend @Eylem wat goed zeg dat ze zelf kan gaan zitten dat is wel handiger dan hoef jij niet steeds te helpen Luiers hier ook nog maat 3 @Ingrid wat goed zeg waarschijnlijk heeft hij het nu door en zal het wel vaker doen. @Surf yeah in april aan klus en in amsterdam wonen wat wil je nog meer! Gisteren een autostoel voor NOëlle gekocht een maxi cosi tobi black reflection. Ben er helemaal blij mee. Ik wacht nog even met gebruiken want NOëlle weegt nog lang geen 9 kilo maar gaat wel al naar de bovenkant van de maxi cosi. Noëlle loopt nu helemaal zelfstandig achter de loopkar en als die te snel gaat kan ze zelf corrigeren. Als ze van de bank naar de box wil pakt ze nu de loopkar en gaat er zelf heen haha echt zo schattig om te zien ik vind het net een rollator
ook snel dus... wie weet als het 3 maanden duurt en bij ons in 1x, zitten we weer in dezelfde maand hihi... (hoop wel dat jullie eerder zijn hoor!)
@smile: o super dat ze al zo goed loopt! kasper hier ook sinds vorig weekend! en wat is je meisje nog een lichtgewichtje joh! kasper is bijna 11 kilo... zolang ze dan nog in de MC past is het beter... MC tobi is een mooi stoeltje!
surf o ons maakt het echt niet uit! al is het over 3 maanden is het ook goed is mssn ook wel leuk weer in de zelfde maand
@Surf ja het is echt een slanke dame en niet zo'n geweldige eter al moet ik zeggen dat het de laatste tijd veel beter gaat ze vibd vast voedsel fruit/groente boterham gewoon veel lekkerder dan melk. Ik hoop ook weer ergens in april/mei te beginnen nu nog even man overtuigen
zo even 2 tellen nog voor me zelf noa is aan het knutselen en thobias is sinds maanden weer lekker in de box aan het spelen ik merk dat hij nu echt weer lekker in zijn vel zit dus ik denk dat hij wel langer last heeft gehad van zijn oortje
Wauw smile wat is ze snel zeg.. ! Goed hoor. Hier het kruipen nog niet eens onder knie. Ze schuift wat achteruit op haar buik. Vandaag wel 1 vanuit buiklig naar zit. En 2x op knietjes en handen als een konijntje wiebelen. Ik las al eerder dat dat de voorbode van kruipen is.. dus we wachten geduldig af... Ze is vandaag voor het eerst ( klop af klop af.. ) ook niet meer zo jengelig. Eigenlijk weer gewoon in normale doen. Maar er zitten nog 2 tandjes niet helemaal door, dus ik ga ervan uit dat we er nog niet zijn..
trouwens nu me spiraal eruit is merk ik aan mezelf dat ik niet meer z'n kort lontje heb! ben echt nu aan het genieten nu me kindjes zichzelf zo aan het vermaken zijn merk dat noa ook merkt dat ik weer lekkerder in me vel zit
@TM: dat is fijn om te merken joh! heerlijk, weer meer jezelf! die hormonen zijn echt niet ideaal hoor!!
Smile wat gaat ze snel!!! Kasper ook al aan de wandel, jeetje zeg wat goed!!! Surf, april beginnen dat is nog maar 2 maandjes en een paar dagen!!! Ga duimen dat het dan weer zo snel raak is! TM, wat fijn dat je weer lekker in je velletje zit!!
Roeland heeft vanaf 1 februari weer werk!!!!!!! Meteen kdv opgebeld met de vraag of ze toch konden blijven vanaf 1 februari en dat kon gewoon dus dat is ook weer geregeld!! Nu snel de proeftijd door en dan op zoek naar een huis!!!!!
Dank jullie wel!!!!! Ben zoooo blij! Nu hopen dat we ondanks dat hij een half jaar contract heeft toch een goede hypotheek kunnen krijgen en het huis kunnen kopen wat we nu al een tijdje op het oog hebben.
@ Ingrid, fijn dat Roeland weer een baan heeft! @ Surf, leuk dat jullie toch voor de derde gaan (nou ja, leuk voor jullie dan, ik moet er niet aan denken! ) @ Chilleke, werkse! @ TM, Tsja, als jij dat gevoel hebt, zul je dat wel blijven houden. En je zult nooit weten hoe het was geweest als je niet had gerookt. Dus bij de volgende maar gewoon helemaal niet meer roken, dan hoef je je nooit af te vragen "wat als..." Maar ik heb dat ook wel met BV. Ik heb me zo vaak afgevraagd of Lukas geen astma zou hebben (of minder last) als ik langer BV had gegeven. Maar ik weet ook dat het van beide kanten niet meer ging en het dus eigenlijk geen keus was, maar toch knaagt het af en toe. @ Hier, ik ben afgedraaid. Heb nu al een paar nachten slecht geslapen (de kids niet, maar puur ikzelf). En vandaag superdruk gehad. Had vanmiddag twee vriendjes van Lukas hier en merkte gewoon dat ik het eigenlijk even niet meer kon hebben, die drukte. Daar komt bij dat Noa een beetje uit d'r doen is. Kan niet zeggen dat ze echt heel vervelend is, maar gewoon wat jengeliger en meer aandacht vragen als normaal. Pfff, zal blij zijn als de kids op bed liggen en ik op de bank kan storten. Gelukkig heb ik vanmorgen al heel veel strijk weggewerkt, dus hoef ik me niet zo schuldig te voelen als ik er vanavond niet aan toe kom.