Spannend zeg Ingrid!! Balen dat je niet zo lekker in je vel zit Caromama, hopelijk kun je vanavond even rustig aan doen! Die strijk loopt niet weg hoor! Surf aftellen naar april dus! Hehe vandaag best veel gedaan. Voorraadje voor Irem gekookt, net even de keuken gepoetst. Irem zit zowaar nog lekker te spelen in de box, en dat op dit tijdstip. Oh, ik geloof dat ze er nu genoeg van heeft....ga haar maar naar bed brengen
en nu ga ik even een uurtje verplicht bankhangen want roeland wil achter de laptop en ik heb geen zin om de andere erbij te pakken.
Ik denk ook dat ik niet veel ga doen vanavond. Morgen weer werken, maar dan extra vroeg. Normaal breng ik de kids 's morgens weg en begin ik dus wat later. Manlief haalt Lukas dan om kwart over 3 van school, dus dan stopt hij iets eerder. Dit keer hebben we het omgedraaid, omdat manlief een belangrijke bespreking heeft 's middags. Maar dan moet ik dus om 7 uur beginnen. Pfff, is wel vroeg! Dan ben ik daarentegen wel lekker om half 3 weg!
@ Kris: Hm, nee ik vind het echt een beetje eng om haar nog in de mc op de fiets te vervoeren. Die grens van 10 kilo is er vast niet voor niks. Wat een super schattige foto van Sanne. Dat mutsje is echt te cute! @ Ingrid: 2 augustus uitgerekend. Ik 1 juli, bijna precies een maandje eerder. Wat leuk dat je s.o. zo leuk reageerden. Waarom denk je dat je eigen ouders niet zo leuk zullen reageren? Wat goed dat Roeland een nieuwe baan heeft. Gefeliciteerd. Wat een leuk huis!!! En goedkoop, of nou ja, iig voor Woerdense begrippen. Dat 2e huis (Boomgaard) is ook leuk zeg. Jammer dat er geen fotos van de bovenverdieping op staan. Maar echt geen geld joh die huizen daar in Assen. Ooohh, en nog een 3e huis, ook leuk! En ook niet duur. Tering, ik kom ook naar Assen . @ Nonnie: Ik heb van Ayla altijd de maat 4 luiers en nu heeft ze 4+, want de 4 was op. Past prima. @ Eylem: Wat fijn dat je zo goed nacht hebt gehad. Hopen dat het nu doorzet. @ Chilleke: Ongezellig dat je een week alleen bent. Moet je maar vaak hier komen beppen . Wat leuk die blokken die je voor Gijs gekocht hebt! @ Caro: Gefeliciteerd met de dochter van jullie vrienden. @ luierprijzen: De pampers zijn wel vaak in de aanbieding, maar het is dan toch nog goedkoper om bijv. Kruidvatluiers te gebruiken, want daarvan zitten er meer in een pak, dus per luier betaal je dan minder. Heb ik pas helemaal staan uitrekening in de Kruidvat . @ TM: Hm, ja das minder dat je zus nog rookt. Ik ben er ook echt tegen, maar ja, je kan iemand niet dwingen om te stoppen @ Surf: JEUJ! Wat ontzettend leuk dat jullie in april voor een 3e gaan. @ Smile: Wat stoer dat Noëlle al achter de loopwagen loopt. Zo, weer een werkdagje achter de rug. Ik ga weer eens even klagen, want ik heb het nu zo ontzettend gehad met de paardenlul van een E. :x. Ik was gewoon netjes om 08.30 uur op kantoor en ik stond nog even met mijn collega Y. te kletsen. Om 08.45 uur kwam E. binnen en liep ik net bij Y. de kamer uit om koffie te halen en naar mijn kamer te gaan. Hoor ik later van Y. dat E. bij haar geweest was en had gezegd hoort Tosca niet om 08.30 uur te beginnen al tikkend op zijn horloge. Dus Y. had gezegd dat ik gewoon om 08.30 uur op kantoor was, maar dat we even stonden te praten. Oh, nou toen had ie een beetje schaapachtig gelachen zei ze. Mensenkinderen wat was ik kwaad toen ik dat hoorde. Waarom komt die eikel dan niet gewoon naar me toe om het rechtstreeks aan mij te vragen. En zo is er dus ook nog wat anders voorgevallen met een collega. Zij had niet tegen hem gezegd dat ze eerder naar huis ging (degene voor wie ze werkt wist het wel) en hij wilde weten waarom ze dat niet tegen hem had gezegd. Dus ze had gezegd nou als je het eerlijk wilt weten, ik krijg er gewoon buikpijn van als ik zulke dingen tegen jou moet zeggen, door de manier waarop je altijd reageert. En weet je wat hij zei?! Tja, dat recht heb ik, maw ik ben de baas, dus ik mag je een rotgevoel geven. Nou ja zeg, nou vraag ik je. Die man spoort toch niet. Echt hoor, ik zit die 4 maanden nog uit en dan ga ik mijn uiterste best om zsm ander werk te vinden. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Nou, einde klaagzang hoor .
Wauw, wat een mooi huis! En groot! Bij ons krijg je echt nooit zo'n groot huis voor zo'n bedrag! Hihi, die mensen houden wel van gekleurde strepen trouwens!
Die is wel mooi, maar dan vind ik die eerste toch leuker (op de foto's dan natuurlijk). Wel rustige omgeving zo te zien met al dat groen!
Nou ja zeg! Wat een L*L zeg! Inderdaad, lekker je tijd uitzitten en proberen je voor dit soort dingen af te sluiten en dan na je verlof met frisse moed ergens anders aan de slag!
@ingrid, wat fijn dat roeland weer een baan heeft! en hopen dat het lukt met het huisje over een poosje @Chilleke lekker gewerkt? @ Surf nog een paar maandjes geduld dus!! Leuk leuk @ TM ik snap je wel kwa roken, maar dat schuldig voelen heeft denk ik weinig zin. maar tegen je gevoel kan je bijna niet ingaan en mooi dat je wat beter voelt nu je spiraal eruit is! @ Caromama, he balen dat je er effe doorheen zit, hopen dat je vannacht beter slaapt dan voel je je morgen vast beter! knuffel! @ Smile wou noelle al achter de loopkar! Hier loopt ze alleen langs de bank en tafel en aan de hand van papa of mama @ Nonnie leuke middag gehad? @luiers hier zit ze in maat 5 vind ik mooier zitten dan maat 4.. @hier vanmiddag laetitia lekker in bad gedaan. ze lag hier trouwens op de stoel staand bijna te slapen zoo schattig..zal; kijken of ik de foto op de pc zet vanaaf.. laetitia ligt weer op bed sinds 19.00 de keuken is weer opgeruimd, was opgehangen, speelgoed weer bij elkaar geruimd.. en geveegd nu zo lekker gtst en daarna die hard! oftewel avond!!
@ loopkar, ik had Noa ook achter de loopkar gezet, want ze wil alleen maar staan de hele tijd. Maar die loopkar ging er mooi met haar vandoor! Was dus niet zo'n succes. Hebben dat ding dus maar weer even voor een tijdje weggezet! Wie heeft er trouwens nog meer een Tripp Trapp? Hebben jullie het voetenplankje op een hoogte dat de kleine er met de voetjes op kan? Dat hadden wij wel, maar dan klimt Noa bijna uit die stoel! Levensgevaarlijk. Ik zag ook ergens dat je van die tuigjes hebt voor in de Tripp Trapp, maar vraag me af of dat wel echt werkt.
Wij hebben ook de Tripp Trapp, maar Ayla blijft keurig zitten (moet ook wel met die spaghettibenen ). Ik heb wel zo'n tuigje, maar die hebben we voor haar dus niet nodig. Werkt wel denk ik, want ze kan dan niet meer opstaan en er sowieso niet uitvallen.
Meiden, ik val hier even in na mijn dagje lekker in de kou zonder jas, want dat staat zo leuk op de foto in Madurodam8) Heb foto in mn album, check mijn hakken en het grasveld ernaast zakte dus gewoon steeds 8cm het gras in... Caro: hier een tripp trapp, maar dat heeft Gerodi nog niet ontdekt.... Hij slaat de hele tijd met zn hakken op dat plankje
Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe strak dat tuigje dan zit in het zitje. Ik ben zo bang dat ze zich dan alsnog uit die stoel wurmt en dan half aan dat tuigje bungelt, zeg maar. We hebben nu het voetenplankje lager gezet, zodat ze daar niet bij kan. Voor nu werkt dat wel even, maar ze ontdekte net al dat er dan wel een ronde stang ter hoogte van haar voetjes zit, dus nu was ze al aan het proberen of ze daar op kon staan om zich dan alsnog uit die stoel te wurmen. Ik kan haar dus niet echt met een gerust hart even in die stoel laten zitten (doe ik natuurlijk niet uren ofzo, maar gewoon als je even naar de wc moet of zo.) Misschien toch maar eens voor zo'n tuigje kijken dan! Klein monstertje!