zo meiden, ben weer bijgelezen maar geen puf om te reageren sorry! @surf, spannend!! @TM, balen van je zus maar denk dat je er weinig aan kunt veranderen.. @mermaid, k*tvent die E. maar je hebt namen omgedraaid in je eigen bericht over E. misschien moet je hem even snel nalezen en aanpassen is veiliger! @hier, dagje ikea dus was heeeeellll geslaagd en super gezellig! zelfs daar nog even naar de prenatal geweest en een hoop kunnen scoren terwijl ik zaterdag niets kon vinden in utrecht city vandaag een rokje, en 4 shirtjes dus we gaan de goede kant op!, verder gekleurde drinkbekers en eetbordjes voor alyss want ze drinkt met mijn hulp uit gewone bekers vind die tuitbekers maar niks als ze hem niet rechtgenoeg houd dan zuigt ze lucht en de rietjes beker werkt hier niet.. dus ja dan maar gewone bekers verder nog 3 mooie bestekinleglades maar we hadden wel de lengte opgemeten van 90 cm maar dom genoeg niet de diepte dus de lades passen niet in mijn bestekla
Kris ohhh dat eerste huis vind ik echt gaaf. Wat groot! En zo licht, daar hou ik wel van. Heel mooi. Ok die strepen iets minder . Mermaid ohhhhh ik zou ook zo boos zijn! Sterker nog, ik ben het zo vaak geweest want mijn baas was ook precies zo. Elke keer als er iemand binnenkwam keek ie op zijn horloge of het niet 8.31 was ofzo. Pfffff. En als je dan een keer stipt om 17.00 uur wegmoest dan kreeg je al een scheve blik van "zou je niet minimaal nog 10 minuten blijven zitten". Echt vreselijk! Werd er helemaal gestoord van! Dus ik leef met je mee! Lautjuh fijne avond! Caromama hier geen tripp trapp maar een gewone kinderstoel, maar daar moet ik Irem echt wel in vastzetten want anders wringt mevrouw zich eruit. Mijn man had haar bij het eten net niet vastgezet, nou toen had ze zo zitten wrikken dat ik haar onder het tafeltje door uit de stoel moest halen - nee dat was niet handig....
@ Nonnie, goed geslaagd dus (afgezien van de bestekbakken, maar dat zou ook een actie van mij kunnen zijn!) Heb je nou kleren van Alyssa gekocht of voor jezelf? Ik dacht namelijk dat je iets voor jezelf zocht, maar nu heb je het over Ikea en Prenatal, dus ik snap hem even niet meer!
@LZ, hahahahahaa leuke foto!!! was het verder wel geslaagd????? @CM, hier geen stokke maar echt wel een gordeltje/tuigje want anders ligt ze zo beneden!!
Hihi, ook al zo'n acrobaat! Ik ben het ook niet gewend, want Lukas bleef altijd keurig zitten in zijn kinderstoel! Maar Noa is echt zo'n friemelkont! Zit echt geen vijf seconden stil!
hahaha, nee klopt ik loop door elkaar heen sorry zaterdag naar utrecht city geweest voor mezelf en voor alyss maar alleen geslaagd voor alyss, vandaag naar ikea en de grote prenatal die daar zit voor alyss en ikea voor mezelf, morgen ga ik hier in de stad kijken voor een spijkerbroek voor mezelf dus wish me luck 8)
Het tuigje zit echt wel dusdanig strak dat ze niet meer op kan staan. Wij hebben 'm op het begin bij Ayla wel gebruikt, maar is dus niet nodig bij haar.
Oh dat. Ach, zal wel toeval zijn als iemand van mijn werk dat leest. Bovendien heeft toch iedereen een hekel aan hem, dus dat scheelt. LOL .
@ LZ, brrr, ziet er koud uit! Kan me voorstellen dat de combi hakken + gras niet denderend was! Hoewel ik wel even mijn respect moet uitspreken over het feit dat je uberhaupt op zulke hakken kunt lopen! Ik zou na twee stappen al onderuit gaan!
Nouuuuuuuuuuuuuu, vroeger kon ik echt de hele dag erop hobbelen, maar nu ben ik errug blij als ze uit kunnen8)