Het lijkt mij vooral erg handig om te gebruiken voor het brengen/halen van Lukas naar school. Dan hoef ik niet telkens de kinderwagen te gebruiken. Nu staat dat ding de godganse dag in ons ienimini halletje. Dit is zo'n licht ding wat je zo naar de schuur getild hebt. Maar ik kijk nog wel even verder. Mijn SM is nogal van het fietsen geven voor verjaardagen, dus misschien vind zij het wel leuk om haar eerste fietsje te geven.
Oh ja, dan is het wel handig idd. Voor mij juist niet zo denk ik aangezien ik straks natuurlijk ook nog een baby mee moet nemen als ik naar buiten ga.
Die is ook erg gaaf! Wij hebben deze nog van Lukas, alleen dan niet roze, maar gewoon naturel kleur. Loopfiets Kat Scratch bestellen en gratis laten bezorgen
En deze heeft hij gekregen...dan wel natuurlijk met z'n eigen naam Dus loop dingen genoeg........nu zit hij hier thuis al in zo'n loop auto met stang...die je steeds kan veranderen naarmate hij ouder word.
Jeetje! Hebben jullie soms een extra schuur aan laten bouwen voor al die voertuigen! Hij is wel gaaf. Hier hebben wij ook een schuur vol. Eén mamafiets voor mij, één gewone fiets van mijn man, één oude fiets voor het stappen, een fiets van Lukas, een driewieler/loopfiets van Lukas, een aanhangfiets, een fietskar en een skelter. Eigenlijk te erg gewoon!
@huisvrouwen, hier boodschappen gedaan voor 34,08 hele week eten tot en met zondag incl drinken brood beleg fruit @quscke, wat heeft ie een leuke dingen zeg die justin!! @1e verjaardag ik weet het nog niet ze heeft al best veel loopfietsje van w&p, hobbelding maar heeft mijn sv zelf gemaakt afgrijselijk:x, poppenhuis, heeft sv zelf gemaakt ook afgrijselijk en idioot groot kan hem beter op zolder zetten want in haar slaapkamer past het niet, speelgoed zat ik eigenlijk aan te denken en dan iets van little people ofzo.. maar ja heb niet voor niets een vent die gek is van auto's dus ik wil eigenlijk voor max.. 50 euro klaar zijn want vind het niet nodig om er zoveel aan uit te geven ze snapt het toch niet maar me vent wil "even" 150 eurie's uitgeven aan dit: heb meer het idee dat ie het zelf leuk vind Knalroze met echt werkende koplampen en een claxon. Het is dan wel geen echte Audi, maar hij lijkt er wel op. Ooit wel eens van een accu kinder auto met afstandsbediening gehoord? Met de bijgeleverde afstandsbediening kunt u als ouder deze auto ook op afstand besturen terwijl uw dochter achter het stuur zit. afstandsbediening voor ouders + veiligheidsgordel claxon + muziekjes + echt werkende koplampen snelheid 3 km/uur maar manlief wil 12 volt dus dat wordt 6 km per uur????? mafkees!! verkrijgbaar in de kleuren wit, rood, zwart en roze afmeting 118 x 66 x 52cm, gewicht 16kg geschikt voor 1 meisje van 1 tot 7 jaar geleverd met accu en acculader help hoe zorg ik ervoor dat ie het niet koopt??????
Zo..even snel de foto weg klikken anders krijgt manlief hier ook een ingeveingIk vind hem wel super hoor! Justin krijgt er ook zo een als hij wat ouder is maar dan een hummer Mijn ouders hebben mei 2009 gezegd dat degene die voor het eerste kleinkind zorgt, zo'n auto krijgt. ( we zagen hem toen ergens op een show staan waar we waren) wisten zij veel dat wij er toen al mee bezig waren En ze vinden echt dat ze zich aan hun afspraak moeten houden..dus die hummer komt er
hij is ook wel leuk, maar vind het allemaal zo overdreven duur, ik bedoel ze snapt toch nog geen hol van die euro's en als je haar het papier met de doos gefft waar die inzit is ze veel blijer, en als klap op de vuurpijl wil die nog een aanhangertje maken voor wat boodschapjes ja hoor zie mezelf al gaan in de AH *edit* ben niet gierig hoor maar vind dit wel wat aan de zotte kant zeg maar er zit zelfs een mp4 speler in
Ik snap sowieso de lol van gemotoriseerd speelgoed voor die hele kleintjes niet....laat ze lekker zelf lopen/trappen, dan slapen ze tenminste goed 's avonds en volgens mij vinden ze dat veel leuker dan een beetje rondjes rijden. Denk ik hoor
zo denk ik er dus ook over maar ja het blijft een vent he!!!! hij vind het zelf volgens mij ook veels te leuk!!
Ik denk dat dat ook het probleem is! Justin heeft ook al een racebaan met afstandsbediening (voor kinderen vanaf 6 jaar)...maar papa is er nu continu mee aan het spelen