APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Truste meiden, ik ga ook zo naar bed

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier kijkt vriendlief al vanaf dag 1 naar zo'n speeltoestel voor in de tuin. Echt een toren met glijbaan etc. Hoe snel wil je zijn.......

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Haha.....ben ik toch blij dat we (nog) geen tuin hebben;)

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik ga ook richting mijn bed!
    Slaap lekker en sweet dreamssss!!!!!

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

noa heeft een oplaadbare roze scooter8)
    vond hem zelf helemaal geweldig
    vrienden van ons hadden z'n auto gekocht voor hun dochter dan alleen een gele

voor thobias zijn 2de verjaardag wil ik een mini skelter kopen
    ik had ze afgelopen zomer bij toys xl zien staan
    echt een mini formaat

voor 1ste verjaardag weet ik nog niet
    voor noa de 3de verjaardag gaan we een opvolgstoel kopen
    heb al een mooie gezien bij dijkgraaf hier 62.00 euries

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ingrid.. leuke huizen hoor. En een stuk goedkoper dan in onze omgeving !
    @ Caromama; wat goed van Lucas!! Wauw 20 euro !!
    @ Mermaid; ja daar heb je ook wel weer gelijk in..
    Dat mutsje heeft mijn zusje gebreid ! Ze is ermee begonnen toen ik vertelde dat ik zwanger was... lief he.. !
    Oe die baas van jou.. daar zou ik ook echt niet blij van worden !
    @ Lautjuhh... wat een bezig bijtje ben jij ook zeg.. !
    @ Caromama; hier i.d. voeten-plankje op voeten-hoogte, maar ze heeft nog geen poging gedaan eruit te klimmen, maar ik zal er zeker eens op gaan letten !
    @ LZ; in welk album kunnen we je foto bewonderen ? Ben wel nieuwsgierig.. oh lees al... wil je mij ook toevoegen ??
    @ Eylem.. ha ha.. wij gaan geen nieuw huis kopen hoor...
    @ 1e verjaardag.. wij dachten ook aan iets als een hobbeldier.. ha ha..
    @ Quscke... wat een hoop loopdingen al zeg.. hier nog niets. .
    Wel leuke allemaal !
    @ Noonie.. ha ha.. wat een gaaf ding.. maar ik zou het hier ook niet in huis willen..

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    zo... ons bedje maar eens opzoeken denk ik.. Morgen werken. Late dienst wel, maar toch. Sanne lag al vrij vroeg in bed ze was moe dus ze zal ook wel vroeg wakker zijn vrees ik

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Had je uiteindelijk nog wat besteld op die website met die jurkjes enzo?

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    cm, wat goed voor 20euro!!! Vandaag boodschappen gedaan bij de appie en was 80euro kwijt maar dat was eten, drinken, brood, beleg, wasmiddel, enz. voor de hele week en nog shag voor roeland. Daarna nog bij de etos luiers en doekjes opgehaald ook weer 30euro armer want had 2 babyzegel kaarten vol. Maar ja ik weet in de appie precies wat ik wel lekker vind en wat niet en bij een andere winkel doe ik dus nog wel eens een miskoop waardoor ik dan weer naar de appie ga om het goede op te halen en dan ben ik duurder uit.

Mermaid, wat een kloothommel zeg die E. Groot gelijk dat je ander werk gaat zoeken als je verlof hebt/is afgelopen!

1e verjaardag, Julian heeft de trike toen gekregen van mijn so en kan er nu net op fietsen hahahaha. Nu is hij ook gewoon een klein mannetje dus daar ligt het meer aan, gewone fiets heeft hij dit jaar gekregen en kan nog niet bij de trappers. Loopauto hebben we staan van Julian en eigenlijk hebben we dus alles al. Wil wel gewoon dat Milan zijn eigen dingen krijgt, dus een eigen loopauto, eigen fiets enz. alleen heb ik dan niet 1 nieuw huis nodig maar 2. 1 voor het speelgoed en 1 om in te wonen hahaha.

Ben al wel bezig met de uitnodigingen voor zijn verjaardag, de tekst vind ik het moeilijkst want wil wel wat anders als toen Julian 1 werd.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wel een ander iets waarmee ik hoop dat jullie me kunnen helpen of iig jullie mening over willen geven.

Ik ben dit keer uitgerekend op 2 augustus en Julian is 13 augustus jarig. Nu hoop ik dus dat dit kindje niet zo eigenwijs is en netjes op tijd (of iets eerder) de wereld wil komen verkennen maar dan krijg je natuurlijk allemaal kraamvisite wat heel leuk en gezellig is alleen willen wij dat iedereen die de baby wil zien dit heeft gedaan voor Julian zijn verjaardag zodat zijn verjaardag ook echt zijn verjaardag blijft en hij de aandacht krijgt die hij dan hoort te krijgen. Nu dachten we dan doen we een kraamfeest, ergens zaaltje huren met hapjes en drankjes en dan na 2 uurtjes iedereen weer naar huis. Wanneer doe je zoiets, hoe oud moet je baby dan zijn (niet dat daar een leeftijd voor is maar te vroeg zoveel mensen tegelijk lijkt me ook weer niet goed). Is natuurlijk moeilijk te plannen ook omdat je niet weet wanneer de kleine geboren wordt en hoe lang het dan nog duurt tot 13augustus maar wat zouden jullie doen???

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    surf
    7de tandje alweer :$
    en druk :p
    wat leuk dat jullie voor een derde gaan :)

smile
    wat gaat noelle snel! :)
    wij hebben ook de tobi, bevalt echt super! vooral die gordels, zo ideaal :D

tm
    fijn dat tobias zich beter voelt!
    en fijn dat jij je ook beter voelt!

Ingrid
    GEFELICITEERD!

cm
    pfff balen dat je zo moe bent! hopelijk nu weer goed uitgerust na vannacht!
    en wat super van Lucas :d (zag het op hyves)

eylem
    actief bezig geweest:D

ingrid
    1ste huis WOOOOW het is dat het in Assen is, anders had je concurrentie :p:p:p (die mensen hielden wel van kleur hihi)
    2de huis, ziet er mooi uit, de makelaar vond vooral de tuin mooi hihi
    3de huis ook heel mooi, die mensen hielden van zwart wit.
    zo leuk om bij mensen binnen te kijken :D

mermaid
    waar slaat dat nou op :( rare baas heb jij zeg...

lautjuh
    gaat wel ;)
    en ook al zo actief geweest :)

caromama
    nou grappig zeg, ik vroeg me dat ook af, wij hebben ook triptrapp. en meneer klimt er niet uit maar zet zich af en gaat staan alsware. dus zat er aan te denken het plankje om laag te doen. heb ergens gelezen (vraag me niet waar en of het waar is (grappige woordspeling haha) ) dat het goed is dat kindjes bungelen met hun voeten...maar dat weet ik dus niet :(

lz
    moeten we denk ik eerst vriendjes worden om de foto te zien :p

nonnie
    zoiets zou mij nou ook kunnen overkomen met de bestekbak.
    lekker geshopt dus

cm
    nog geen idee, maar lees mee voor eerste ideeen. lijkt me wel leuk, 1 jaar:D
    zoo 20 euro!!!

mermaid
    leuk idee hobbelpaard

queske
    goeie nacht :D

loopauto
    wat een gave wagens hahaha :)

nonnie
    :$:$:$ tja.... zeggen dat het gevaarlijk is ofzo :p hahaha of laat hem wachten tot hij een jongen krijgt haha

ingrid
    ik heb geen idee, geen kraamfeest gegeven.
    vind dat wel leuk, ieder zijn eigen spullen.
    wat voor tekst had je bij de eerste dan?

zo eindelijk bij!
    Net klaar met werken, morgen lekker vrij!
    Gijs ligt weer in bed en ik ga nu slapen. morgen komt mijn vriendin eten en filmpjes kijken :D nu al zin in :d

Slaap lekker !

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    tekst van de uitnodiging van Julian zal ik morgen even hier neerzetten, moet eerst het kaartje hebben en die staat bij Julian op de kamer.

Hoe gaan jullie trouwens allemaal de verjaardag vieren?? Wij doen het weer groots met alles er op en eraan en iedereen mag blijven eten. Hebben dat bij Julian ook gedaan en dat wil ik bij de eerste, vierde en twaalfde verjaardag blijven doen. Vind dat allemaal van die mijlpalen, eerste omdat het de eerste verjaardag is, vierde omdat ze dan naar school gaan en twaalfde omdat ze dan naar de middelbare gaan. De rest van de verjaardagen worden gewoon druk en gezellig maar dan stuur ik (bijna) iedereen wel weg tegen etenstijd.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kris oeps haha :D

Ingrid, wij hebben bij Irem een kraamfeest gegeven. Dat vond ik echt ideaal. Wij hadden het een maand na de geboorte gepland geloof ik, zoiets. Om kosten te besparen hebben we het bij mijn moeder gedaan (ons eigen appartement is echt te klein voor zoiets). Iedereen was welkom tussen 14.00 en 16.00, ik had Irem gewoon in de draagzak bij me en alleen een lieve oudtante die speciaal anderhalf uur in de auto had gezeten heeft haar vastgehouden, verder niemand, dat wilde ik liever niet, te onrustig. Mijn zusje had cupcakes en brownies gemaakt met roze versieringen enzo, er was koffie/thee/fris en later hebben we nootjes en chips op tafel gezet. Heel simpel allemaal maar erg gezellig en we waren zo goed als in 1 keer van het gedoe af. Een volgende keer doe ik het zeker weer zo.

Verjaardag vieren: ik heb echt nog geen idee. Maar omdat wij weinig familie en vrienden hier hebben, zal het wel niet veel bijzonders worden. Ach, voor Irem maakt het toch niet uit.

Chilleke veel plezier met je vriendin vandaag! gezellig!

Hier; ben in shock :$ haha. Gisteravond werd Irem om 22.30 wakker dus voeding gegeven en naar bed gegaan, met mezelf afgesproken niet eerder dan 4.00 uur de volgende voeding te geven en als ze zou gaan huilen, eerst 10 minuten wachten en dan er naartoe. Nou ik geloof dat ik haar rond 2.00 en 3.00 uur even heb gehoord, maar dat was maximaal 5 minuten, en toen werd ik om 5.30 wakker en dacht ik :$ wat er is gebeurd, haha. Ben toch maar even gaan kijken en ze lag heel zielig met haar hoofd in een hoek van het bed, recht gelegd en toen werd ze natuurlijk wakker, dus toch gevoed, weer in bed gelegd en toen heeft ze tot 8.00 geslapen :$ :$ :$ . Echt super! Ik hoop dat dit zo doorgaat!

Helaas is het wel pestweer zeg bah, alhoewel het nu droog is hier. Zo eerst even Irem in bad doen en dan zien we wel weer verder.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wooow wat zul jij geslapen hebben eylem :D

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou het gekke was dus dat ik onderhand elk uur wakker was en na 5.30 kon ik bijna niet meer in slaap komen, echt zo irritant! Volgens mij ben ik inmiddels ingesteld op een minimaal aantal uur slaap, haha

16. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@ingrid, mijn vriendin had haar kleintje gekregen op 5 juni en het kraamfeest op 29 juni volgens mij.. was wel heel druk hoor maar dat is een keuze die je zelf maakt jij zegt al 2 uurtjes dus dan is het prima, de kleine stond bij haar in de tuin in de wandelwagen in het midden en de visite bleef komen van 13.00 tot 23.00 van de zotte met zo'n klein humpie maar persoonlijk zou ik hooguit 3 uurtjes doen ofzo..

@1e verjaardag vieren, hier best wel groots maar dat is normaal niet echt mijn ding, dus mijn eigen ouders, so, GOEDE vrienden, kraamhulpen ( ja zelfs die hahahahaha ) en familie maar das bij elkaar zo'n 18 man, voor ons best veel want kan niet tegen alle drukte en er ontstaat altijd ruzie op verjaardagen dus ja het liefst vier ik het niet maar dat kan ik tegenover mijn meisje niet maken vind het toch wel leuk als ze foto's ziet van haar 1e verjaardag ;)

@hier, goede morgen!!! ga zometeen toch even 1 pak pampers omruilen vooreen maat 4+ want ze was vanmorgen bijna doorgelekt en was dus al om 8 uur wakker inplaats van 9 uur...
    gelijk even shoppen voor een spijkerbroek als alyss het toestaat!! daarna thuis opruimen en schoonmaken druk genoeg dus..
    jullie nog plannen voor vandaag???

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@eylem, wow zeg 2e nacht op rij dat irem zo goed haar best doet!!!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Kraamfeest: ik zou het iig doen voor de verjaardag van Julian, anders nemen ze dan al de tijd voor de baby. Helaas kan je de geboorte niet echt plannen, dus t blijft nog even afwachten... Ik zou het niet te snel doen iig, moelijk...

@ eerste verjaardag: nog geen plannen. Bij thijmens eerste verjaardag hebben we het redelijk klein gehouden omdat ik het anders te druk vond voor Thijmen. Zn. Tweede verjaardag maakte hj veel bewuster mee dus die wel groots gevierd.

Hier een goede nacht gehad. Zit nu bij peuterdans te wachten tot Thijmen weer klaar is. Kaspertje kruipt lekker door de wachtruimte.

Verder geen plannen voor vandaag. Jullie?

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie
    shopse!

eylem
    ja zal je altijd zien he!

Trof Gijs net zittend in de box aan, maar hoe hij het nou deed...geen idee! hij gaat echt de hele tijd op zijn knieen aan de box zitten :D zo leuk, en trots dat hij dan kijkt :D

Gijs ligt net in bed, en ik ga lekker douchen en daarna gtst kijken :p ik hoop dat vandaag gijs zijn speelgoed binnenkomt :D

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh toch niet lekker geslapen ondanks dat Irem dat wel deed..
    Nou hier ook niet Sanne heeft tot 02u gespookt..
    Mermaid; nee niets meer besteld. Ik las dat ze als verkooppunt Sissyboy hebben Dus dan ga ik daar eerst eens een jurkje van dat merk passen. Kijken of het model wat voor mij is. Zag er wel erg leuke tussen zitten !
    NOu dames.. ik ga even een stukje hardlopen.. ondanks de regen. Sanne is naar het kdv en ik heb al boodschappen gedaan. Nu hardlopen dan de badkamer poetsen met de hond wandelen en dan zal het wel tijd zijn om naar de opticien te gaan en daarna werken.. pff

Deel Deze Pagina