@mirjam hahahahahaa nee geen andere man in de kast want wist dat er een kans was dat ie eerder thuis zou zijn maar vorige week had ik er wel 1 in de kast zitten hoor want wist dat ie toch niet eerder terug zou komen dan vrijdag oe bah das ook schrikken dat er dus iemand aan de deur heeft gezeten! was het niet de buurman zelf die checkte voor de zekerheid ofzo???
hahahah nou maar goed dat je voorbereid was Nee dat was ong een uur daarvoor... denk dat ik achteraf wel geluk heb gehad want als er echt iemand kwaad had gewild had diegene 's nachts gewoon binnen kunnen komen.... Zo laat m'n vriend de balkon deur weleens open staan in de zomer, maar je klimt hier zo via de voordeur het dak op en dan sta je dus zo binnen
he getsie nu je het hebt over de balkondeur moet ik gelijk denken aan de vriendin van caromama volgens mij daar was ook iemand binnegekomen via balkon terwijl zij onder de douche stond iieiieeieeiieieeieiei weet alleen niet meer wanneer ze dat nou vertelde volgens mij was dat van de week ergens...
ja dat heb ik gelezen ja.... brrrrr echt eng hoor, maar goed het is donker al dus beter niet over hebben anders slaap ik niet meer (vriend heeft nachtdienst....) Zit een beetje in dubio... op een andere vestiging van m'n werk hebben ze een probleem door een zieke en nu wordt er gevraagd om daar in te vallen, lijkt me op zich erg leuk maar dan heb werk ik volgende week van ma t/m do, vrijdag cb en zaterdag meeting.... misschien een beetje druk.. krijg er tvt voor en dat is wel handig want moet soms ook vrij nemen ivm oppasproblemen
Liefjes, ik ga jullie weer verlaten... vriendlief uitzwaaien en lekker slapen... morgen weer ochtendspits.... 0545 eruit om om 0830 binnen te vallen op m'n werk haha wat doe ik fout
Arme Justin werd weer overstuur wakker, je hoorde hem gewoon het slijm in z'n keeltje wegslikken.... na een tijdje troosten heb ik hem (huilend) teruggelegd om de bisolvon te gaan zoeken maar kan ik nergens vinden !!!!! nu is hij snikkend in slaap gevallen, hij denkt vast dat ik hem in de steek liet En nog steeds niet gevonden.......... ik hoop maar dat hij niet teveel last heeft vannacht.... Nou ik duik er maar in voor hij weer wakker wordt...x
@ Mirjam, ach, arme Justin. Hopelijk slaapt hij vannacht lekker door! @ LZ, jeetje wat een lastig geval! Ik zou anders voor de zekerheid de huisarts of gyn bellen. Volgens mij is het zo dat je de eerste vier (of zelfs 8?) weken van je zwangerschap geen bloedband hebt met je kindje. Wat dat betreft zou het misschien kunnen zijn dat het nu nog wel kan, juist omdat de zwangerschap nog zo pril zou zijn. Maar zeker weten doe ik dat niet. HOe groot zou het probleem zijn als je niet kan vliegen deze week? Of zou je je dan ziek melden ofzo?
Ik ga morgen even bellen. Het "probleem" is dat ik dus al sinds 2008 (sssttttt) niet meer up to date ben, omdat ik toen al in de mmm zat en het niet echt een lekker idee vond om naast mn hormonen ook nog die andere "rotzooi" in te spuiten.... Dan moet ik dit dus opbiechten en ik denk niet dat ze erg amused zijn als ze weten dat ik al zo lang zonder entingen vlieg
@ Ka, beterschap meid! Hopelijk knap je snel weer op! @ Nonnie, oeh, da's schrikken. Gelukkig was het je eigen mannetje maar! @ Mirjam, eh, je doet hetzelfde fout als ik denk ik?!?!? Ik zou zelf denk ik niet zo snel Noa meenemen naar Eurodisney. Maar ik weet het niet zeker. Ik zeg dat nu zo snel, maar als het puntje bij paaltje komt, zou ik misschien toch niet willen dat ze alleen (nou ja, bij de oppas dan) achterblijft. Het is toch anders dan een dagje Efteling! Ehm, met andere woorden, je hebt in deze niks aan mij! Hoeveel dagen heb je nog dan? Als je een beetje krap in je dagen zit, zou het misschien wel het overwegen waard zijn. Maar als je nog redelijk wat dagen hebt staan, zou ik lekker thuisblijven!
Hmmm, even gegoogled en lees nu dit. Dus misschien kan het toch beter niet. Inentingen en zwanger worden Voor kinderwensers die naar tropische landen reizen, zijn inentingen vaak onvermijdelijk. Want zwangere vrouwen hebben een verminderde afweer tegen infectieziekten. Die verlopen vaak ernstiger dan normaal, soms zelfs dodelijk. Dat maakt dat de ziekte gevaarlijker is voor de moeder dan de inenting voor het kind. Wanneer het risico van besmetting klein is, of de ziekte weinig gevaarlijk, kun je overwegen om van een inenting af te zien, in overleg met de GG&GD of het tropencentrum. Vooral rond de bevruchting en in de eerste drie maanden van de zwangerschap, als de organen van het kind worden aangelegd, is terughoudendheid verstandig. Voor sommige landen zijn inentingen verplicht. Als de kans op een ziekte verwaarloosbaar klein is, kun je het tropencentrum of de GG&GD vragen om een verklaring waarin staat dat je niet besmet bent. Daarmee voorkom je een potentieel schadelijke inenting. Inentingen spelen niet alleen voor vrouwen die naar de tropen reizen. Ook vrouwen die bijvoorbeeld niet tegen rode hond zijn ingeënt, doen er goed aan om zich voor de zwangerschap te laten inenten. Hoewel er geen schadelijke effecten van bekend zijn, luidt toch het advies om na de inenting drie maanden lang niet zwanger te worden.
Lastig... Kan je niet zeggen dat ze net zijn verlopen?? Of is dat te checken?? Cm: hetzelfde fout als jou ?? Ik snap het even niet ??
Ja, precies. ALS je naar de tropen gaat, maar ik vlieg hoofdzakelijk binnen de europese unie...... Alleen omdat het wettelijk verplicht is. Geen kip die zich inent als ie bijv naar Barcelona gaat...................... Wat een gezeik, waarschijnlijk voor niks, want ik en spontaan zwanger worden is natuurlijk bijna onmogelijk....maar ja wat als hier de wonderen de wereld nog niet uit zijn......
wij ouders, wij ook een dvd nonnie broek gevonden, wat fijn! ik moet ook nodig weer shoppen ingrid balen dat je ouders zo reageren surf gave foto en wat een tanden al kris werkse! nonnie ben jaloers! zou ook wel alles willen en kunnen eten maar snap wel dat het ook niet leuk kan zijn hoor. tis nooit goed he en foto van de spenenketting? ben benieuwd dachten ze dat echt, boulimia, echt waar joh. tm mooie foto's had ze ook op hyves gezien haarband is juist wel schattig:d ingrid leuk hoor, nu al complimenten over je buik fijn dat julian goed hoort nu kan hij extra goed luisteren eten wij kip, snijbonen en gebakken krieltjes mermaid balen dat je meisje ziek is, hopelijk snel beter! cm whahahaha ben benieuwd of lucas zijn leven beterd (wat heb je dat mooi verwoord hahaha) balen van je spooknacht. pittig is het dan he! ka hoe is het met de misselijkheid mirjam leuk euro disney. ik zou hem denk ik toch thuis laten, kun je al je aandacht op demi richten. lz denk het niet hoor. vooral omdat als het zo is, nog erg vroeg is en dan nog niet het zelfde bloed deelt. anders effe de ha bellen. en ik zou het wel doen...problemen op je werk moet je nu ook niet willen toch? lees nu net tekst cm.. lastig. bel anders naar de ha nonnie das schrikken, wel lekker dat hij al thuis is mirjam arme justin...succes zo weer bij Gijs slaapt, en mijn vriendin is net weg was super gezellig. lekker gekletst, gegeten, filmpje (music & lyrics) en wijntje en wat chips super dus. Morgen weer werken, bah!
Ehhhh ja, staan rete grote stempels in mn boekje MET data Wat je fout doet..... geen idee. Een tippie one nemen??
Tsja, ik snap je dilemma helemaal! Morgen toch maar even huisarts/gyn of GGD bellen. Hopelijk kunnen zij je meer vertellen.