Hahaha ja elke leeftijd z'n ding he.... Misschien Noa d'r jasje eerder aan doen, dan denkt ze dat je gaat en kan ze op d'r gemakkie poepen
het was al laat, is dat een excuus? Zo ik ben de eerste....maar vast niet de eerste die wakker is Jullie geloven het niet maar we hebben hier wéér een goede nacht gehad: Irem werd om 24.00 uur wakker om te drinken en toen heeft ze tot 6.30 doorgeslapen gevoed en daarna zonder al te goede hoop weer in bed gelegd en toen heeft ze tot 8.00 uur geslapen Nu zitten we te ontbijten en zometeen babyzwemmen! Irem gaat vandaag haar eerste diploma's halen eendje kwak en kareltje kikker geloof ik
goeiemorgen eylem YEAHH volgens mij heeft ze het door hoe het moet!!! hier heerlijk gegeten bij de griek we lagen om half 11 in bed en noa heeft het goed uitgehouden en ze heeft heerlijk gegeten me schoonzusje stond perplex toen we met z'n alle binnen kwamen vandaag lekker rustig dagje ! niks bijzonders doen behalve me huishouden
Goedemorgen, Hier ook weer een goed nacht, na een aantal ramp dagen. Justin is echt stronts verkouden. We zijn gisteren gaan baby zwemmen en dat heeft hem volgens mij wel goed gedaan! Moet nu als eerste zijn bedje even verschonen want dat hangt alweer helemaal onder de snotjes. Vanmiddag hebben we gesprek met hypotheek adviseur...ik ben benieuwd! @eylem: wat heerlijk!! Hopelijk heeft ze de smaak nu te pakken! @tm: Wat fijn dat alles zo goed is gegaanm et noa tijdens het etentje! Maar wat wil je ook...tis echt een prachtmeid!! (heb gisteren nog even bijgelezen en kwam de foto tegen!)
YOU GO IREM!!!!!!!!!!! woow wat goed, heb je zelf nu ook beter kunnen slapen? whahaha eerste diploma Goeiemorgen iedereen, mirjam jij bent helder op deze morgen hahaha tm lekker gegeten dus.
Hihi, nee, af en toe een paar uurtjes zonder haar als ze bij oma is vind ik prima, maar Disneyland vind ik wel een beetje te gek hoor!
Hier ook een snotjesbed. Bah! Dus voor ze er zo in gaat ook even verschonen! Wel fijn dat je in ieder geval weer goed hebt kunnen slapen! Spannend naar de hypotheker. Woon je nu koop of huur?
Hier gelukkig ook weer een goede nacht gehad. Hoewel ze allebei wel een beetje té vroeg wakker waren naar mijn smaak. Zes uur. Pfff, en dat op een niet werk dag! Vanmiddag heeft Lukas een kinderfeestje. De moeder van dat jongetje had gevraagd of Lukas dan vanmiddag oude kleren aan wilde doen want ze gingen verven. Toen dacht ik nog: Dapper met meerdere kleuters gaan verven in je eigen huis! Nou, vanochtend zei ze dus dat dat toch niet hoefde, want ze ging bij nader inzien toch maar niet verven, want ze vond witte muren toch wel mooi, dus die wilde ze graag zo houden! Hahaha! Noa zit/ligt in de box en begint nu een beetje te miepen, dus ik ga haar maar wassen en aankleden, fruit geven en op bed leggen. Tot later!
morning ladies!! @eylem, jeeeeyyyy het gaat goed met irem, volgens mij krijgt ze het door!! heb je nu zelf beter geslapen?? veel plezier met zwemmen!! @quscke, succes vanmiddag we zijn benieuwd hoop dat het gaat lukken! @chilleke, werkse volgens mij?? zal kijken of ik een foto kan maken! @de rest weet ik niet meer, op een noa na die meeging naar disneyland, en oh ja TM lekker gegeten dus!! @hier, alyss was weer vroeg wakker waar het nou vandaan komt weet ik echt niet, maar normaal was het standaard 9 uur en sinds een week of 2 is het eerder half 8/8 uur vind het toch niet zo geslaagd maar blijf volhouden tutje erin en ze gaat weer verder maar wel voor maar een half uurtje en dan moet ik dus weer voor dat tutje snap er even niets meer van heb zelfs een maat groter van pampers omgedaan omdat ik dacht dat ze daar wakker van werd maar dat heeft dus vannacht ook niet geholpen.. we zien wel.. zometeen even langs me dinnetje want die is gisteren terug gekomen uit milaan, even kijken wat ze geshopt heeft
Zo het bedje van Justin is weer verschoond en hij zit nu met papa in bad...even zijn neusje los weken.....wantkreeg het zo echt niet schoon. @nonnie: gezellig op bezoek bij je vriendin! Bij Justin verschilt het hoe laat hij wakker is...hij was vanmorgen om 5 uur al klaarwakker...maar hebben we hem laten vertellen en uiteindelijk is hij weer tot 8.15 in slaap gevallen.
mirjam leuk disney ik wilde ook gaan met noa! gewoon saampjes moeder en dochter uitje maar dan 1 daagse busreis sochtends vroeg vertrekken en dan savonds weer terug
cm haha verven op kinderfeestje, gewaagd idd nonnie veel plezier vandaag queske spannend hoor huis kopen! hier GIJS TREKT ZICH NET OP TOT STAAN het gaat alleen nog niet zo soepel en valt zo nu en dan om maar goed bulten horen erbij, toch?
ow chilleke wat leuk ze leren het met vallen en op staan thobias zit soms helemaal onder de blauwe plekken ! je zou haast denken dat ik hem sla maar doe dat niet hoor
Goedemorgen! Wow, Irem heeft het uitslapen uitgevonden!! Chilleke: Knap van Gijs! Hier nog steeds spaghettibenen.... Caro: whahaha, wel slim van die mama....! Hier gaat vanmiddag de vloer eruit, aaaahhh. En dan morgen en overmorgen nieuwe erin, hoop dat ik nog bij mn computer kan....
Die gijs is goed bezig!! Justin trekt zich in bad wel op....maar in de box niet....dan is ie natuurlijk wat zwaarder. Maar moet ook wel zeggen dat Justin eigenlij nog maar zelden in box ligt. Lz: ojee...een nieuwe vloer...spannend...dat is meteen altijd zo'n verschil! Justin is weer (even) snotvrij en ik ga eens even wat in huis doen.
@ Eylem: Meid wat fijn dat Irem eindelijk de slag qua slapen te pakken lijkt te hebben. Veel plezier met zwemmen. @ Chilleke: Wat goed van Gijs. Applaus! @ LadyZ: Leuk een nieuwe vloer. Wel even in de rotzooi, maar dan krijg je er wat moois voor terug. Ik heb alweer veel gedaan vanmorgen. Ayla had vannacht/vanmorgen vroeg weer overgegeven, maar ze was er verder niet wakker van geworden , dus ik zag het pas toen ze rond 07.30 uur wakker werd. Heb dus gelijk haar bed afgehaald en Ayla wéér in bad gedaan (das wel een nadeel met die lange haren, alles gaat er lekker in zitten). Toen met haar ontbeten, flesje gegeven, haar bedje opnieuw opgemaakt, haar in bedje gelegd, beddengoed en slaapzak in de wasmachine, vaatwasser uit- en ingeruimd, keuken opgeruimd, gestofzuigd en de wc schoongemaakt. Dus ik vond dat ik wel een latte machhiato had verdiend mét wat lekkers, maar dat laatste had ik helaas niet in huis dus het is alleen bij een latte m. gebleven.