APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

de tv stond nog op ned 3 terwijl alyss al op bed ligt maar net kwam de wereld van K3 hadden ze een bloemetjes ontbijt gemaakt, echt zo onwijs leuk!!! jullie mogen me voor gek verklaren hoor maar vond het echt zo leuk gedaan leuk ideetje voor later even onthouden hahahhaahaha

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Thanks voor de tips! Ik ga eens op internet zoeken naar die randen haha, had er echt nog nooit van gehoord!

@Nonnie, Hij speelt al best vaak op de grond, alleen zodra hij op de grond ligt is spelen er niet meer bij.. hij wilt zich namelijk overal aan optrekken, en kruipt dus alleen maar naar de keueknkastjes en de salontafel en gaat daar aan staan, of aan de bank of onder de eettafel onder de stoelen haha.. en omdat hij de hele dag alleen maar wil staan energens langs lopen, vind ik de box daar de meest veilige plek voor haha, dus ik ga wel even van die randen halen ;):)

@Mermaid, ja ik heb ook het gevoel dat ik het inneens heel vaak hoor om me heen, vorige week dan nog met waardevol.. Nare dingen zijn het..
    Niet ziek worden hé!! Misschien heeft Ayla je aangestoken!

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ahhh jaaa ik kan het me ook echt niet voorstellen.. Ze horen gewoon bij ons!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Hahaha, dus tóch bespaard, LOL :D.

@ buikfoto: Misschien dat ik er straks nog even 1 maak.

Hm, wat zouden jullie doen? Ik zie nu in de plaatselijke krant een vacature staan voor een secretaresse op een notariskantoor bij mij in de stad. Ze zoeken alleen iemand die fulltime beschikbaar is. Ben ik natuurlijk niet, maar zal ik evengoed reageren? Ik heb natuurlijk al wel ervaring enzo, vooral in het onroerend goed en voor die afdeling zoeken ze iemand.

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo ik heb net kaartjes besteld voor thobias zijn 1ste verjaardag

wij gaan het hier zo doen
    dat iedereen vanaf 14.00 welkom is
    ze mogen dan ook mee eten als ze dat willen
    dan hebben we sochtends nog lekker rustig om nog boodschapjes te doen en kan thobias nog lekker slapen

zo heb ik de keus gelaten dat ze ook savonds kunnen komen voor diegene die zaterdags overdag werken
    en ik ga een bumba taart bestellen (nu nog niet hoor:p)

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

gewoon proberen! wie niet waagt wie niet wint :)

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid ik zou zeker reageren! Kan toch nooit kwaad! Niet geschoten is altijd mis, om er maar eens een gouwe ouwe tegenaan te gooien ;)

Chloe Irem bijt ook op de boxrand of op de rand van haar stoel. Maar niet zo erg als Yestin, ik zou toch eens kijken voor die randen, straks krijgt ie een splinter binnen ofzo, brrr.

Nonnie en Kris jaaaaaaaa heerlijk is dat van die momentjes!

Ik zat net op de site van een uitzendbureau wat hier zit te kijken, maar valt ook tegen qua aanbod. Ik zou misschien wel weer 2 dagen in de week ofzo willen gaan werken, maar dan misschien maar even tijdelijk via het uitzendbureau, omdat we in juni 5 weken op vakantie gaan, denk niet dat een werkgever me daarmee gaat aannemen ;). Misschien gewoon maar eens langs gaan, we wonen naast het uitzendbureau

8. Trotsemama1

mermaid gewoon doen !
    nee heb je , ja kan je krijgen

9. Trotsemama1

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@TM ja zeker een verrassing zijn er dan ook nog niet klaar mee maar de baasjes komen morgen kijken dus das wel leuk.. ze hebben allemaal al een nieuwe eigenaar..

@ kris smeltttttt ja gaat hard he..

@ MErmaid wie niet waagt wie niet wint!! zou gewoon solliciteren!

@ hier zo net ff lekker naar de stad geweest gelijk boodschapjes gedaan..en een broodje bij de bakker gehaald.. verder schrijfblokken schoonmaak doekjes gehaald.. ik wou nog wat halen voor laetitia maar er hing geen leuke kleding voor laetitia..

11. nonnie26

@TM, leuke taart zeg, hier gaat manlief hem zelf maken hij heeft al zijn diploma's voor banketbakker dus het word een eigen taart made by papa helaas zijn laatste want hij heeft bakkersexceem overgehouden aan die tijd dus alleen bij speciale dingen maakt ie nog wat zoals onze eigen bruidstaart, 50 jr van mijn mam en mijn pap, geboorte van alyss en haar 1e verjaardag!!!

@mermaid, ik zou het gewoon proberen!!

@eylem, toch weer aan het werk?? wil je of moet je???

@hier, ben even schoonmaken!!!

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

TM wat een leuke taart!

Nonnie ik wil en ik moet, allebei een beetje :). We komen wel rond, maar kunnen geen cent sparen op het moment en dat staat me een beetje tegen. Voel me bij elke euro die ik uitgeef schuldig als het geen eerste levensbehoeften betreffen, en dat gaat me een beetje tegenstaan.

En bakkersexczeem? Daar had ik nog nooit van gehoord! Komt dat van het meel ofzo? Wel lief dat ie nog voor Alyssa's eerste verjaardag een taart gaat bakken!

13. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Tm heej wat een leuke taart!!
    @nonnie leuk dat je man hem zelf gaat maken.

@hier zo laetitia ligt lekker op bed was helemaal kapot, ik heb een wasje aangezet en ga zo ons bed effe verschonen..

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    TM; mooie taart
    Mermaid; ik zou gewoon reageren hoor. I.d. wie weet wat er uit voort komt.
    Zooo prullie ligt weer in bed. Ga ik zo de rest van de ramen eens zemen was precies halverwege gekomen tijdens haar ochtendslaapje..

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

WAUW!!! wat lees ik nou??:p helemaal super zeg in april al voor 3e!!!!
    en ook nog in of bij amsterdam wonen leuk hoor!!!!:D
    Ben wel klein beetje jaloers hoor wil ook wel hihi maar goed ik moet wachten tot september pfff;)

16. nonnie26

@eylem, ik snap het wij hebben hetzelfde hier, en ja bakkerseczeem zeg maar hetzelfde als kapperseczeem dus van het meel etc.. hij mag dus ook niet meer werken in de bakkerij en dat doet hem soms best zeer want het verdient goed en voor hem fijne uren want overdag is ie dan bij zijn meisje.. maar ja wat niet is is niet.. het kan wel maar dan moet ie van die handschoentjes dragen en daar kan die niet tegen want dat gaat zweten en vervolgens krijgt ie vreselijke kloven maar zonder dan zijn die kloven nog groter tot bloedens toe dus vandaar dat hij die droom heeft moeten opzeggen net als zijn eigen bedrijf in parket leggen hij heeft teveel last van zijn knie om het dagelijks te kunnnen doen dus die droom heeft ie ook al zo'n 10 jaar geleden gedag gezegd, vind het soms wel sneu hoor voor hem en het werk dat ie nu doet vind ie ook niet zo geweldig meer maar ja zijn eigen dromen waarmaken kan ook niet meer dus wat moet je dan he??!!

17. nonnie26

heeeyyy jij hebt de banner die ik zoek :D waar heb je hem vandaan als ik vragen mag of heb je hem zelf gemaakt????

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb um zelf gemaakt ;)

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nonnie.. dat is niet leuk inderdaad zeg.. wat een pech !

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

als je wil maak ik der 1 voor je ;) als je zegt wat je precies wil hebben :)

Deel Deze Pagina