Jeetje zeg, wat erg! Ik zou ook niet zo snel weten wat je erop kunt zetten! Het is af en toe echt niet fair in het leven!
@ TM, jeetje zeg! Zo zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Ik probeer er ook altijd voor te zorgen dat dat soort dingen onbereikbaar zijn, maar heb mezelf er ook wel eens op betrapt dat er een strip paracetmollen in de fruitschaal lagen om een of andere reden. Gelukkig valt het mee in ieder geval!
@ Eylem, via het uitzendbureau zullen ze je toch vast wel ergens aan kunnen helpen? Al is het maar tijdelijk. @ Nonnie, wat ontzettend jammer voor je man dat hij niet als bakker kan werken door dat eczeem! Wel heel lief dat hij voor Alyssa een taart gaat maken. HEb je ook een foto van de taart van haar geboorte? Ik maak (bijna) ieder jaar zelf een taart voor Lukas, dus ben zeker van plan dat voor Noa ook te gaan doen. Wel leuk, want tot nu toe heb ik taarten met een raket, een vliegtuig en een trein gemaakt (oja, en een rupsentaart) maar nu kan ik los met het roze, en bloemen en hartjes enzo! Ook heel erg leuk! @ Kris, heerlijk he, van die momentjes ultiem geluk! Ik heb dat vaak als ik Noa bij me in bed heb liggen na de papfles 's avonds. Dan ligt ze half slapend tegen me aan, en dan kijkt ze slaperig door kleine spleetoogjes en lacht ze heel schattig naar me. Dan smelt ik! Die momentjes zou ik wel eeuwig vast willen houden.
@ Nonnie: Leuk dat je man de taart zelf gaat maken. @ Caro: Oh ja, die taarten heb ik wel gezien op hyves idd. Leuk dat je voor Noa's 1e verjaardag ook een taart gaat maken. @ meer taarten-praat: Ik ga er denk ik 1 bestellen bij de Tafel van 18 Welkom bij de tafel van 18! | detafelvan18.nl Ayla net nog een keer getempt en nog steeds geen koorts, dus dat zit wel goed. Ze wilde zojuist geen brood en heeft van haar 150/5 fles 70 cc laten staan. En ze ligt alweer in bed. Nou ja, volgens mij vindt ze het gewoon lekker om in bedje te liggen en een beetje met haar beer te spelen.
@CM, ja heb volgens mij een foto op de vaste pc staan maar zit nu op de laptop misschien dat ik hem vanavond even plaats als ik zin heb @mermaid, leuke site jammer dat ze geen voorbeelden hebben
Mermaid, goede vraag. Ik weet het niet precies. Ik heb voorheen altijd als communicatiemedewerker-achtig gewerkt, maar ik weet niet of ik zoiets weer wil. Ik zou ook wel gewoon heel simpel op een klantenservice willen werken of gewoon administratief medewerker ofzo. Nou weet ik uberhaupt niet of ik op dat soort functies wel kan reageren met mijn universitaire titel, maar ik heb gewoon geen ambities, ik wil gewoon prettig werk met leuke collega's en verder geen gezeur en gedoe . Daarom zou ik ook liever in een grote organisatie gaan werken, dan ben je toch wat anoniemer en hoef je niet met alle winden mee te waaien. Mijn laatste twee banen waren bij kleine eigen bedrijfjes, waarbij de eigenaar ook meteen mijn leidinggevende was, maar dat hoef ik niet meer zo nodig, daar ben ik van teruggekomen.
Ik denk dat mijn taart voor Noa iets in deze trant gaat worden: http://www.hettaartenhuis.nl/Afbeeldingen/Taarten/PA310410_e0ca3410-00da-49a3-82e7-e57d1fa543d8.JPG
leuk hoor taarten.. ik wil er in ieder geval zo`n mep-taartje bij . Zag dat ergens.. lijkt me geweldig.. een taartje waar ze gewoon mee mag spelen.. ha ha..
kris bij het taartengeheim.nl kan je dus z'n meptaartje voor 8.50 bij bestellen ik kwam dan iets van 70 euro uit best duur maarja moet al een taart hebben voor 35 pers. en dan geef ik de kids wat anders
Ja, dat wil ik ook doen. Van de restjes van het fondant gewoon een klein cakeje bekleden en versieren die ze zelf mag "eten". Lukas wilde er trouwens niets van weten toen hij 1 jaar werd. Wilde het niet met zijn vingertjes aanraken! Gek kind! Maar ik denk dat Noa in no time helemaal onder de taart zit! Dat is toch zo'n viespeukje af en toe!
@hier laetitia werd om 15.00 wakker toen lekker bibaboerderij gekeken, nu lekker aan het spelen op de grond.. ik heb al een wasje opgehangen, stofzuigen heb ikvanmorgen al gedaan. Manlief is ook weer thuis die had een lekker broodje Mario mee genomen uit utrecht echt super lekker. Zo de andere was er nog uithalen en dan heb ik het weer gehad voor vandaag. @ Mermaid ayla nog geen koorts gelukkig maar! @ taarten pff heb werkelijk nog geen idee maar heb leuke voorbij zien komen! @ Eylem lijkt me ergens ook wel lekker o meen dagje of 2 er tussenuit te zijn.. even geen mama zijn.. @meptaart wat is dat?
trouwens ik zie nu voor het eerst dat thobias ook aan de randen aan het bijten is hij staat in de box met zijn mond op de rand
zozo, lekker rustig hier zeg!!! alyss ligt op bed ze ahd vanmiddag maar een uurtje geslapen en bij mijn vriendin heeft ze lekker gespeeld dus ze was gesloopt na haar avondeten dus die ligt er al in sinds half 6 niets voor haar maar goed.. ons eten staat op het vuur en nu maar hopen dat me mannetje snel thuis komt want ik krijg honger!!! vanavond lekker tv/bankhang/ZP avondje, jullie nog wilde plannen
@nonnie nee geen wilde plannen hier. lekker tv kijken en op tijd naar bed denk ik ofzo @hier laetitia ligt op bed ik heb lekker gedoucht en de bak koffie staat voor mn neus mjamm. .