APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahhaha, wat dat betreft ben je net mij :D. LOL!

Nou ik ga even wat make-up opdoen en boodschappen halen. Heb ik dat vast gehad.

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

Ik werk in een supermarkt......maar heb een hoger uurloon als mijn man;) had hem al gezegd dat ik dan maar fulltime moet gaan werken en hij part time:p

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

Owjaa....idd....helemaalnog niet op gelet! Jij ook proficiat met je meisje!!!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie
    lastig heb, schoonfamilie... kan je niet zeggen dat je hoofdpijn heb:p

elisa
    wat knap van elisa, gaat ze ook al staan in de box?

queske
    hoeveel werkt je man dan ongeveer? ik werk 25 uur ongeveer

mermaid
    al weer!!!:$ zou idd checken op virussen

nonnie en queske gefeliciteerd!!!! :D

nonnie
    oh je...das ook niet fijn!

lau
    ramen wasse! hoe gaat het met de kittens?

mermaid
    nee heb je, ja kun je krijgen

surf
    al druk bezig geweest:D

hier
    liggen is voor baby's aldus Gijs ... zucht hou iedere keer me hart vast.
    wat eng zeg, maar goed hij moet het leren he!
    oooh en net is zijn kiekeboe stad binnengekomen :D zal zo eens spammen. wat een leuk ding :D:D:D

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mermaid, njah vooruit voor deze ene keer was het niet arco :p

@quscke, ja sta je niet bij stil he dat ze alweer 9 mnd zijn het is dat ik een ticker had maar anders hahahaha

@lau, genoeg gedaan alweer!

@surf, werkse!!!

@hier, wasje erin zitten en de keuken opgeruimd alyss ligt op bed dus nu even ZP dan wasje ophangen en ook net als lau maar even de ramen lappen!

6. nonnie26

@chilleke, ja leuk laat zien!! en ja geloof best dat je dan je hart vast houd hier nog geen last van althans volgens jouw gijs is alyss nog een baby want die doet wel liggen hahhahahhahahaa en hoofdpijn dat heb ik nooit dus dat valt dan wel op he :p

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid wat goed dat je gesolliciteerd hebt! Nu afwachten dus.

Ikheid klote dat je ongi bent geworden! Ik zal hard voor je duimen deze maand!

Lautjuh al lekker druk bezig geweest lees ik.
    Ik vandaag ook maar. Heb stof gezogen, gedweild, was gedaan, alles afgestoft en gesopt, wc schoon gemaakt en 1 raam gelapt. We krijgen zo nog kraamvisite. Hoezo beter laat dan nooit haha. Een oom en tante van mijn vriend, maar die zijn zooooooo saai...

Quschke wat doet je man voor werk?

Chilleke ze staat ook in de box ja. Vanmorgen stond ze en kwam ik de kamer ingelopen. Steekt ze haar handen naar me uit en valt zo recht achterover! Ik schrok me dood...

Nonnie heb je al een excuus bedacht?

Chilleke ben benieuwd wat Gijs van de kiekeboe stad vindt!

Surf werkse!

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hahah....die gijs....en maar stunten! Lijkt me wel geweldig om te zien...al die vooruitgangen.

Mijn man werkt gewoon 40 uur. Vorig jaar april is hij opgenomen in ziekenhuis vanwege longontsteking....zehadden hem toegezegd dat ie een nieuw contraqct zou krijgen op werk( zou dan vast contract zijn) 10 mei verliep zijn contract en 8 meikregen we een brief thuis dat zijn contractniet verlengd zou worden.

Tot 1 oktober heeft hij in ziektewet gezeten omdat hij in mei ook nog 3 klaplongen heeft gehad en 19 oktober heeft is ie met nieuw werk begonnen....maar natuurlijk zo goed als het minimum loon.

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Quschke en nonnie gefeliciteerd met Alyssa's en Justins 9maanddag!

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier zijn kiekeboe stad :)

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@chilleke gaat goed hoor! liggen lekker bij moeders :)

@huishouden goed bezig dames!

@ mermaid veel plezier met boodschappen doen..

@hier zo raampjes gelapt.. moet eigenlijk nog meer doen maar heb echt geen zin denk dat ik zo het zonnetje ff induik.. tis best lekker als je een trui aan hebt..

12. lautjuhhh

@chilleke wat leuk!!

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo daar ben ik weer....

Chilleke oh ja heerlijk he en ze gaan ook precies overal bij de enge hoekje enzo staan....brrrr....maar goed!

Mermaid spannend van je solli!

Quschke meid zooo balen ik weet precies hoe je je voelt, wij zitten met hetzelfde :( . Wij hebben 2 jaar geleden bijna een huis gekocht maar kregen de hypotheek niet rond omdat mijn man toen nog geen NLse nationaliteit had, nu heeft hij dat dus wel maar werk ik niet meer. En voor sociale woningbouw komen we waarschijnlijk niet in aanmerking omdat ze naar het inkomen van 2010 kijken en niet van nu. Volgens mij blijven wij tot in de eeuwigheid in dit stomme appartement wonen, zo voelt het tenminste! Ik heb dus ook geen oplossingen maar wel een dikke knuffel!

Nonnie hmm lastig van je schoonfamilie, kun je niet gewoon eerlijk zeggen dat je er niet zoveel zin in hebt?

Surf werkze!

Lautjuh weer goed bezig!

Hier een hele wereldreis achter de rug :). Eerst naar het cb geweest. Was heel schattig, we moesten wachten en Irem ging spelen met het speelgoed daar naast een ander meisje van een jaar of 1, Irem was helemaal gefascineerd door haar, haha. Verder weinig commentaar van de arts gehad. Irem krijgt de BMR vervroegd :( omdat we in juni op vakantie gaan en het beter is om die voor de vakantie te halen (wel na de eerste verjaardag). Dus eind maart de DKTP-HiB-HepC en dan begin mei de BMR hoera...maar goed.

En nog steeds een ukkepuk hier, ze is nu 67 cm en 7500 gram.

Daarna naar mijn moeder gewandeld, Irem ondertussen in de wagen geslapen, daar broodje gegeten, weer terug naar huis pfff hehe nu thuis. Tis wel lekker buiten maar koud!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuk Chilleke!

15. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemiddag

@LZ jeetje wat een dilemma. Ben je er al uit wat je gaat doen met de inentingen?

@Ka bah de misselijkheid weer terug of was het spugen eenmalig? leuk he dat staan in bed dan willen ze helemaal niet meer slapen.

@Mermaid arme Ayla hopelijk kanot ze snle helemaal op. En die lange haren zijn inderdaad soms lastig ook tijdens het eten en ze lekker haar vieze handjes even door haar haren haalt.

@Mirjam hmmm lastig disneyland is wel heel leuk ook voor kleintjes als ze die verkleede mensen zien enzo en je hebt ook wel wat dingen voor de allerkleinste maar inderdaad hij moet nog slapen en in de wagen. Lastige keuze maar ik denk dat ik hem mee zou nemen

@Chilleke wat goed dat Gijs is gaan staan en tja dan vallen hoort er helaas bij. Noèlle kukkelt ook wel eens om en soms ben ik net te laat om haar op te vangen.

@TM jeetje schrikken zeg van die ibuprofen!

"Lautjuh gefeliciteerd met de 5 kittens!

@Quscke balen zeg van de hypotheek. Lijkt soms wel of de mensen met het minumum nog meer voordeel hebben dan als je er iets boven zit.

@Nonnie lekker eigenwijs die mannen!

Gisteren had ik big splash gedowload van Keet (tellekids) nou Noëlle ging helemaal los dansen als een gek echt zo grappig door haar knietjes zakken en schudden met haar kont en maar lachen

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Nonnie
    Gelukkig Gijs nog niet de wijste, dus hoeft alyssa daar niets van aan te trekken hahaha
    oh ja, dat valt op hihi

ka
    wow ja das schrikken...pfff stuntmannen en vrouwen ;)
    hahahha nu nog kraamvisite :D

queske
    je heftig zeg. zit niet mee dan :(

eylem
    :( prikken vervroegd. maar goed, gaat ze wel helemaal beschermd op reis :)
    oh koud? ziet er warm uit buiten. ik ga zo weer op stap :(

smile!
    schattig :D

hier
    Gijs is dood moe, maar kan hem niet op bed leggen omdat we zo weg moeten :(
    hij vind zijn stad echt super :D mag ook wel voordat geld ;):p

meiden, fijne avond!

doeidoei

17. nonnie26

@chilleke, ziet er leuk uit en zo te zien vindgijs het ook leuk!

@eylem, ja je hebt echt een ukkepukkie! hahahaa, is natuurlijk ook een optie om te zeggen dat ik geen zin heb maar ja dan zegt me vent natuurlijk het is alweer 3 wken geleden ofzo?? maar goed we hadden samen de afspraak dat ze maar hier moesten komen en nu beginnen zijn ouders dus met het feit dat het dressoir in de weg staat dus als we hem nog willen dan moeten we hem vrijdag komen halen, maw hoeven hun niet naar ons slimme zet van ze :x

@ka, nee nog niet, en dank je wel!

@smile, hier ook gek van dat liedje zal vanavond eens vragen of manlief hem wil downloaden! goed idee van je ;)

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Chilleke wat een gaaf ding! Dat lijkt me ook wel leuk voor Elisa. Ik heb voor haar eerste verjaardag van mijn ouders little people gevraagd. Dat vindt ze ook helemaal leuk. Kan ze ook lang mee spelen.

De visite staat zo voor de deur dus ik ga maar weer even.

Nonnie succes bij je so!

19. nonnie26

@ka, succes met de visite!!

@de rest even een vraagje voor de meiden die online een fotoboek gemaakt hebben:

hoeveel pagina's hebben jullie in het boek zitten?? ik wil er namelijk eentje maken maar dan wel van geboorte tot haar eerste verjaardag dus echt een heel jaar in 1 boek maar ja hoeveel pagina's is dat ongeveer???

en dan nog een vraagje wat is leuker:
    april tot en met december dus 2010
    en dan jan tot en met december 2011

of per jaar 1? dus van april tot en met april??

20. lautjuhhh

@ nonnie das lekker weer van je schoonouders, naja misschien gewoon langs je heen laten gaan en er heen gaan.

@ Chilleke wat leuk dat gijs de speel stad zo leuk vind!! ziet er echt leuk uit.

@Ka veel plezier met je visite!

@ hier zo net met laetitia even lekker buiten gespeeld op het balkon.. vond ze geweldig. Net even de koelkast weer uitgezocht, zo ff een lijstje halen met wat er nog gehaald meot worden deze week..

Deel Deze Pagina