@ Quschke: Volgens mij is er in Lunteren verder niet zoveel te beleven. Even googlen misschien? Gelukkig is Ayla lekker gaan slapen na de fles. Ze was ook zo moe, de wallen hingen zowat op haar enkels...
Mermaid hopelijk slaapt ze lekker. Quschke ik ben daar niet bekend. Wel leuk dat jullie er een dagje uit met z'n 3en van maken! Meeting, ik ben wel heel erg benieuwd naar jullie en naar alle kindjes! Ook hoe ze op elkaar reageren en wat ze allemaal al kunnen. Vind het wel spannend, maar heb er heel erg zin in!
ja haha t scheelt tis vlak bij mijn moeder dus hij kan eventueel nog een bakkie gaan doen bij mn moeder.. en mn pa een beetje helpen haha.. Al met al is het voor ons 3 kwartier tot een uurtje rijden dus wij vertrekken hier op tijd want tis meestl wel bende op de weg bij amersfoort @meeting heb dr wel zin in.. vind het ook wel spannend haha..
Vanuit hier is het zo goed als 2 uur rijden....dus vandaar dat man het niet zo prettig vind als ik alleen zou gaan.
@quscke oe das inderdaad een eindje rijden.. Wie weet verzamelen er meer mannen gaan ze met zn allen wat doen haha.. Gewoon ff op google kijken.. ik persoonlijk heb dr in de buurt gewoond en veel is er niet te beleven.. maar misschien als hij van bos houd dan is er genoeg @ hier pffff ik word van de bank af geblazen allemachtig haha nee geintje. hier de mentalist aan het kijken.
@quscke, mocht je nog iets tegenkomen op google laat het dan even weten want dan doet ben ook mee met de hang papa's ben was al aan het kijken voor iets van auto's ofoz maar hij kon niets vinden.. @meeting, ben benieuwd heb nog niemand van jullie gezien terwijl jullie elkaar al wel gezien hebben is niet eerlijk hahahaha edit manlief is druk aan het nadenken wat ie kan doen met de andere mannen oftewel quscke haar man aangezein lau haar man naar moeders gaat
Voor mij is dit ook de eerste meeting....bij vorige meeting was ik net pas actief bij april mama's en wilde toen eerst zo even iedereen leren kennen.
@lau, me vent vraagt of ie met zijn mooie auto door het bos mag crossen want dan vermaakt ie zich wel zegt ie
Voor mij is het ook de eerste hoor. De eerste keer moest ik werken. Quschke wat moet jij lang rijden zeg! Vanaf hier is het ongeveer een uur en een kwartier. Misschien 1.5 uur.
phheeuuw, gelukkig maar hahahaha, ben echt zo bang dat ik jullie niet herken ofzo of de namen niet kan onthouden of de link niet kan leggen van die is die op het forum
Haha ja dat heb ik ook wel een beetje. Van degene die ik op hyves heb gaat me dat nog wel lukken, maar het zijn dan wel heel veel 'nieuwe' gezichten in 1 keer.
maar ja ik heb ze bijna allemaal op hyves dus ben bang dat het me echt niet gaat lukken hahahaha nou ja wordt vast wel vergeven hahaha
Volgens mij is er wel een gedeelte bos waar het mag maar weet het niet zeker manlief weet nog nie zeker of die naar mn ma gaat hoor
Dat gevoel komt me bekend voor....zeker omdat ik niet ieder van jullie op hyves heb....achja...zal wel goedkomen!8)
Laten we dan maar naambordjes meenemen voor degene die we niet herkennen haha. Lijkt me wel heel leuk om nu ook echt de personen te zien achter de naam.
hier nog één hoor waarvan het de eerste internet meeting is maar lijkt me erg gezellig, en nonnie heb k natuurlijk al eenkeertje gezien.. maar t lijkt me erg gezellig. en komt wel goed denk ik inderdaad
Hahaha, heel herkenbaar van die tafel. Hebben wij hier ook. Ik heb er bijna alles al onder vandaag gehaald, want ze at al mijn tijdschriften op! En ze weet dondersgoed dat ze er niet onder mag, want dan kijkt ze me eerst heel ondeugend aan en dan idd wiebelen met het kontje en dan hoppa, snel erin klimmen en naar het midden kruipen. En lol dat ze dan heeft!