@LZ, das ook wat, alyss ligt ook best ver boven de lijn maar ik gok dr nu op 9,5 kilo ( hoop ik ) laatste keer was bijna 9 kilo maar ben benieuwd wat ik voor advies krijg deze maandag
ja die film maken lijkt me ook wel leuk maar wel een beetje emo denk ik zeker van de eerste filmpjes en ja af en toe is het net of ik een paard in me huiskamer heb wat loopt te briezen hahahahahaha
Zn papfles voor de nacht moet er langzaam af. Dus ga nu geen pap meer erdoor doen, veranderen naar 's morgens en dan vanaf maandag een week 150, week erop 120, daarop 90 en dan kijk ik even hoe het gaat. Mag 'm 'smiddags wel een boterham extra gaan geven dan. 10,5 kilo is natuurlijk ook best wel zwaar, maar hij ziet er, buiten zn dijen, niet echt dik uit.....
Ik ben helemaal trots op mezelf.....het filmpje is af van zwangerschap tot aan dat we, met Justin, thuis aankomen. tis echt super geworden en heb het op mijn phone gezet...kan ik af en toe er van genieten. emotioneel hiero!...de laatste dag aangezien Justin vandaag 9 maanden is
ja das makkelijker gezegd dan gedaan hierzo, ben al blij dat ik er een hele boterham in krijg bij madam vanmiddag ook maar een halve.. lijkt me persoonlijk juist logischer om die middag fles te vervangen voor een bekertje gewone melk tegen die tijd maar goed ik wacht wel af wat ze zeggen maandag 10,5 kilo is misschien wel zwaar maar je zegt zelf hij oogt niet dik, hier wel hoor plofwangen dikke buik en dikke benen hahahahaha
Brood gaat er hier wel goed in. Ga het gewoon proberen. En hier ook wel lekkere wangen, maar dat hoort! Buik dus niet, zn moeder daarentegen8) Ben benieuwd wat ze tegen jou zeggen. Onder de 500 ml moet ik ook vit D gaan geven tot 4 jaar.
Ja idd...daar ben ik nu ook mee begonnen! Maar moet er nog even inkomen...want vergeet het (te) vaak. Vanaf het weekend gaan we ook beginnen met tanden poetsen...het tandje is nu redelijk goed te zien....lijkt me ook weer leuke nieuwe ervaring
ik heb het nog steeds in huis van de BV periode maar ze krijgt nu dus nog precies 500 dus ik wacht nog even haha tandenpoetsen leuk!!!! hier al een tijdje maar dat wil ik dus juist wel eens vergeten als ze tijdens de laatste fles in slaap valt vind het dan ook zo sneu om der wakker te maken dus dan doe ik het in de ochtend maar ja dan vergeet ik het soms ook maar gelukkig worden ze minimaal 5 van de 7 dagen gepoetst hierzo eerst ikke en dan mag zij terwijl ik een verhaaltje voorlees!!
ja ben heel benieuwd maar denk weer een laagje commentaar/tips want we hebben die chagerijnige weer *zucht*
Thanx Het schiet ook echt op met mijn slapen gaan.....ben ook weer op hyves met foto's aan het klooien.....zucht...ik en mijn foto tik!
Ik zat trouwend net: mijn kind is te dik te kijken. Jongetje is 12jr en had een buikomtrek van 120cm. Ik had bij bijna 40 weken 108cm
Meiden, zit net oude foto's te kijken van Lukas. Echt een trip down memory lane. Wil er toch even een paar showen. Na een knutselprojectje voor vaderdag. Lukas 1 1/2 jaar oud. Bekijk bijlage 125274
Heeft iemand van jullie dat stuk in 'wij jonge ouders 'gelezen over die 2 zussen wat samen zwanger waren...waarvan er 1 na de bevalling gestorven is? Echt kippenvel toen ik dat aan het lezen was!!!