queske nee nog niet gelezen nonnie tja dat heeft ie van z'n vader overigens bedenk ik me net dat hij bijna alles van zijn vader heeft daarintegen heeft noa weer alles van mij hier krijgt thobias nog maar 2 flessen hij moet zijn fles rond middageten echt niet!! heb van alles geprobeerd naja het zal wel goed zijn hij eet voor de rest als een beer ik duik me bedje in edit nog even lady uitlaten en dan me bedje in haha vermoeide avond gehad meiden tot morgen
Haha, ja hoor! Wij zijn toen twee en een halve week in Engeland geweest en elke dag zon gehad. Terwijl het in Nederland k*t weer was!
Oh, d'r wordt er ééntje wakker boven. Ik ga snel een flesje maken en mijn bedje induiken! Tot morgen!
hoi hoi, alles gelezen, geen puf meer om te reageren. ik duik mijn (eenzame) bed maar in! wat een gesjouw net, pfff, gijs uit bed, gijs in auto, gijs uit auto, gijs 2 trappen omhoog, plus alle kdv spullen, gijs schone luier, gijs in bed en nu hoor ik: bababababah hahaha hopelijk is hij zo stil. oh ja alleen hier nog effe op reageren ben helemaal in shock hierzo! ik denk dat Gijs precies het zelfde weegt en lang is! hoezo te dik hij is toch lang, als je het op de groeicurve bekijkt is, dan is precies even dik als lang. nou ik moet 9 feb, dus benieuwd of Gijs ook te dik is en nu ga ik toch echt naar bed truste!
Ik las iets over Gerodi die te dik zou zijn en mannen die gaan rondhangen op de meeting, verder....niks onthouden sorry. Ik ben al vanaf 04.00 uur wakker en voel me stikberoerd. Misselijk en last van mijn darmen. Net naar de wc geweest en (eet smakelijk) water was het. Bah, Ayla heeft me vast aangestoken. Lekker dan, want ik ben vorige week natuurlijk ook al heel de week thuis geweest. Misschien dat ik dus toch maar naar mijn werk ga vandaag...
He bah Mermaid.. klinkt niet goed hoor. Ik zou toch thuis blijven. Je moet een beetje voor jezelf en dat kleintje in je buik zorgen hoor. Ziek is ziek .. Boeien dat je vorige week ookal thuis was.. !
Sanne is ruim 10 kilo. ( 10.01kg geloof ik ) en 74 cm en dat was volgens de groeicurve en het cb perfect op schema. Ik moest vooral zo doorgaan en hoefde zeker nog geen fles eraf... ???? Sanne krijgt nu 3 flessen.
Zooooooooooo en nu ik toch bezig ben.... ik ben MOE... nog een uurtje en dan komt de vroege dienst. Ik heb het koud en heb slaap. Ben echt toe aan mijn bedje.. Nou ja.. jullie een fijne dag. Als jullie dit lezen lig ik ( hopelijk ) alweer lekker te slapen.. Lijkt me heerlijk !
@ Kris: Ja, heb je wel gelijk in hoor, maar mijn baas is natuurlijk niet zo'n makkelijke....Maar ja, ik kan er ook weinig aan doen hè... Arco ligt nog te slapen, maar die laat me vast niet naar mijn werk gaan als hij dit hoort... Ayla woog laatst trouwens 9660 gr bij 71 cm. Qua gewicht wel boven gemiddeld., maar op het cb vonden ze dat ze mooi haar eigen lijn volgt en dat het dus allemaal prima is.
Ik zit i.d. op mijn werk... Tja wisselend. Begin mijn dienst altijd met een rondje over de afdeling even een praatje met degene die nog op zijn. Rond 01u nog een naar bed stuur rondje. Maak een patientenverdeling voor de volgende dag. Check op de andere afdelingen hoe het daar is. Gisteravond kregen we nog 2 opnames. Patiënt in de separeer met hevige buikpijn waar we met de arts nog even heen moesten, medicatie uitzetten voor de dag. Patienten te woord staan die uit bed komen.. dienstlijst plan ik vaak s`nachts en een beetje bij-beppen met collega`s. Dat is het wel zo`n beetje.. voor deze nacht dan. Nu niets meer.. net krant gelezen en ga zo koffie en thee zetten en een beetje opruimen..
Lijkt me echt zwaar vermoeiend van die nachtdiensten. Met wat voor patiënten werk je eigenlijk? Arco werd kwaad toen ik zei dat ik misschien toch maar naar mijn werk moest gaan . Of ik wel helemaal goed wijs was en dat ik er toch ook niks aan kan doen dat ik ziek ben....