Kris slaap lekker haha. Mermaid gewoon ziek melden meid. Zo kan je niet gaan werken. Gewicht/lengte, Elisa weegt 8600 en is 74 cm en zat ook op de middenlijn. Zijn al die lijnen per regio dan ook nog wat verschillend? Hier mocht de 3e fles er ook nog niet vanaf.
Nou, ik heb me toch maar ziek gemeld. Ik voel me zo beroerd. Gelukkig is mijn moeder hier (altijd natuurlijk op vrijdag), dus ik kan echt lekker rustig aan doen. En...JEUJ!..Ayla is net zowaar van haar rug naar haar buik gedraaid. Het ging niet helemaal vanzelf en ze kreeg haar arm niet onder haar lijfje vandaan, dus ze rolde weer terug naar naar rug, maar toch ...
goeiemorgen meiden ! hier opzich een lekkere nacht gehad bel ik manlief, t zegt ie dat ik hem vannacht wou bespringen maar doordat we samen een kopstoot kregen van elkaar ben ik weer gaan liggen weet helemaal nergens van mmmm tzal wel hahahah me moeder komt vandaag weer vanavond nog 4 uurtjes werken op de afdeling en dan ben ik gewoon tot vrijdag vrij!!
aplausje voor ayla en beterschap kris slaap lekker he! ka, mooi op de middelmaat dus Zo, Gijs is in bad geweest, ik ben wakker en vandaag ga ik vanmiddag langs de oma van thomas die heeft een broekje gemaakt van Gijs en dan drop ik Gijs bij me ma af en ga ik de stad in. heb nog kleding bonnen en ik moet echt naar de kapper morgen ga ik samen met een vriendin een workshop visagie volgen, aangezien zowel zij als ik er geen verstand van hebben ben benieuwd lijkt me wel eens leuk om mooi en profesioneel opgemaakt te worden. ze maken ook een foto dan dus ik ben benieuwd. nou ga zo maar eerst eens ontbijten en gtst kijken vanavond komt Thomas weer thuis
Mermaid ziek is ziek hoor!! Goed dat je bent thuisgebleven! En jeujjj wat goed van Ayla! Kris zo'n nachtdienst lijkt me best wel zwaar! Zeker ook omdat je meestal toch minder te doen hebt qua werk met patienten enzo, dan duren de uren best lang denk ik. Mijn schoonzusje werkt ook als verpleegster in Turkije maar zij maken diensten van 24 uur onverantwoord gewoon. CM superlieve foto's!! LZ te dik wat een onzin zeg. Hij eet toch niet de hele dag chocola ofzo 8) nee echt hoor, dat zeg je toch niet over een kind van 9 maanden. Zal heus wel bijtrekken als hij gaat lopen etc. Het is ook nooit goed hoor, hier krijg ik ook regelmatig opmerkingen over Irem omdat ze op de onderlijn zit....maar ja ik kan het eten er toch niet inproppen? Gelukkig houden ze het meestal op 'het is haar eigen lijn'. Hier alles goed, manlief heeft laatste nachtdienst gehad dus ik haal ik rond lunchtijd uit bed, dan gaan we even naar de stad, boodschappen doen en ik heb het plan om nog even voor broekjes voor Irem te kijken haha. We zitten nu aan het ontbijt en Irem klokt zojuist even een halve rietjesbeker thee weg hallo zeg. We hebben hier trouwens weer iets nieuws, 9 van de 10 keer als ik tegen Irem 'nee' of 'niet doen' zeg trekt ze een pruillipje en begint ze te huilen net ik of ik heel boos ben geworden ofzo, haha. En als ik haar daarna maar aankijk begint ze weer te huilen, pfff, handig hoor. Ze begrijpt in ieder geval wel de boodschap
hahaha tm kopstoten eylem en hoe heeft Irem geslapen? zet de trent door? o das wel handig dat ze Nee begrijpt. Gijs begint alleen lief tegen me te lachen, en gaat vrolijk verder. maak dus geen indruk
Morgen meiden!! @Mermaid goed dat je thuis bent gebleven,, jeeej ayla gefeliciteerd @ nachtdienst, slaap lekker! @ eylem en hoe was je nacht? @ hier manlief is naar het ziekenhuis.. foto maken van zn rug ze denken dt er iets verdraaid is.. oeps.. hij heeft al maanden last van zn rug en nu was de huisarts het zat, hij moet bloed laten prikken voor infecties en een foto maken van zn rug.. maandag krijgt hij de uitslag..Pff spannend.
@chilleke, jjeeuuuyyy thomas komt vandaag thuis! je zal hem wel gemist hebben! @eyelm, ach gos, hahahahaha hier word er alleen maar met pretogen naar me gekeken ofdat ik gek ben ofzo @kris, slaapse!! @mermaid, balen dat je ziek bent en gewoon lekker thuis blijven hoor laat E. lekker de piep krijgen! @TM, hahahahah kopstoot fijne vrouw ben jij hahhahaa @CM, geweldige foto's echt leuk!! @hier, zo even een bakkie doen bij een vriendin na de fruithap en dan is me mannetje al weer thuis want zijn collega moest ergens heen, komt goed uit want heb voor hem een afspraak om 3 uur bij de HA.. daarna eten en dan toch naar zijn ouders wel fijn dat ie na het eten wil want dat word een kort bezoekje hihi tegen de tijd dat we daar zijn is het 6 uur en dan moeten we weer om half 7 weg omdat alyss om 7 uur moet eten en naar bed dus voor dat half uurtje ga ik wel mee dat overleef ik wel..
@lau, sterkte met je mannetje hoop dat het niets ernstigs is! @hier lekker dan manlief belt me net op om te melden dat ie over 2 weken wéér een week naar duitsland moet!!!! het is dat het zoveel centjes oplevert maar anders zucht...... vorig jaar hoefden ze bijna niet naar buitenland en dit jaar moeten ze echt vaak... eind maart moeten ze ook weer weg en dat word waarschijnlijk parimaribo
@nonnie toch naar je schoonouders tis maar een half uurtje Balen dat Ben weer naar duitsland moet maar idd wel goed voor de centjes..
Wheheh! Ik kan niet mee meeten.. We hebben een doopfeest, ja op zaterdag, wie heeft dàt verzonnen! Hmm, Jayden=wakker! Later! x
@ Ikheid: Ja, echt balen meid! Zo, ik ben het kwijt hoor, ik zal niet in details treden, maar het lucht iig op. Mijn arme mama, want die is het nu allemaal aan het opruimen .
lau spannend hoor. nonnie ooooh valt mee, dat halve uurtje he bah weer naar duitsland ikheid balen zeg! mermaid toch fijn zo mama he ga zo lekker boterhamtosti met ragout eten zo zin in
@ Chilleke: Ja, wel fijn dat ze er is, maar ik schaamde me dood, want ik heb de wc dus niet gered... Ben je 29, staat je moeder je Bekijk bijlage 125331 op te ruimen....