Heb net besloten dat ik morgenavond eens foto's ga bestellen, dan kan ik ook verder met inplakken en ga dan gelijk voor Justin een fotoboek maken... heb er 1 laten drukken maar aan m'n so gegeven en vind gewone plak albums toch wel het leukste.... al is het bijhouden nogal een hoop werk haha
nonnie: haha, heel herkenbaar. ik wilde van al onze kindjes van hun eerste jaar een 'echt' fotoalbum maken en was dus braaf begonnen toen ik met verloef was van thijmen. heb toen de eerste 3 maanden gedaan en daarna dus niet meer... toen dus ook maar besloten het digitaal te gaan doen, dat is gewoon makkelijker omdat je het ook voor een half uurtje even snel kan doen, je hebt geen enorm veel ruimte nodig en het kan niet van tafel gegrist worden door 2 kleine bengels... nu heb ik thijmens eerste jaar dus klaar en van kasper de eerste 5 maanden, dus heb nog wel wat bij te werken... nou ja, komt vanzelf wel een keertje af denk ik dan... mssn in mn verlof van nr 3 haha (voor de bevalling dan...)
@mirjam, ja een plakboek is ook mooier heb ook een super mooi boek maar zoals surf al zegt.. @surf, ja klopt het vergt een hoop tijd hahahha, heb dan wel geen 2 kids die het van tafel kunnen grissen maar het kost zoveel tijd en ja als thuismama zal ik toch meer tijd hebben dan jullie maar het werkt gewoon niet kan niet het geduld opbrengen om een paar avonden achter elkaar te gaan zitten plakken truste surf!!!
@digitale fotoboeken snap daar geen zak van.. haha dus doe het nu met de hand en dan een plakboek met de echo's en ctg's,ziekenhuis bandje en kaartje enzo apart.. Gewoon 1 foto boek en een plakboek.. @surf slaap lekker! @lz jeej de vloer ligt
meiden duik me bedje in want mijn mannetje ligt er al een kwartier in hij had erg veel last van zijn oog dus hij kon hem niet meer open houden dus de ander viel dan ook gelijk dicht dus hij is maar naar bed gegaan hahahaha ga lekker bij hem liggen en even de wij lezen denk ik want daar ben ik nog steeds niet aan toe gekomen!! truste allemaal en tot morgen!!!
Zooooooooooo heb een fotoalbum gemaakt en besteld 2e voor 5 euro dus gelijk erbij gedaan voor opa en oma .... Morgen even foto's bestellen voor het gewone album en dan zijn we weer bij ...... (denk maar even niet aan het plakken....) Trouwens, even iets geks misschien.. Justin heeft echt superveel slijm altijd, de ha heeft tot 2 x toe gekeken en gezegd dat het gewoon een nasleep is van de verkoudheidjes elke keer en dat het bij hem toevallig lang blijft hangen... Maar hij is ook vaak hees/schor en toen ging ik Googlen (nooit doen natuurlijk ) maar toen las ik iets over een vernauwd strottenhoofd, wat helemaal niet erg hoeft te zijn maar wel kan leiden tot heesheid... Toen ik dat vertelde aan m'n sm vertelde zij weer dat mijn sv ook iets aan z'n strottenhoofd heeft, wat precies horen we morgen, maar hij kon niet geintubeerd worden. Dus ook vernauwd en/of een bocht erin... Dit alles bij mekaar dacht ik met mijn huis-tuin-keuken medische kennis dat Justin misschien ook zoiets wel heeft. Dan kan het slijm ook moeilijker weg, veroorzaakt die heesheid EN verklaart misschien zijn overtollig kwijlen Hij heeft continue een slabber om en dan nog moet ik hem 2-3 x per dag verkleden omdat hij tot op z'n borst toe nat is... En dat is niet alleen met tandjes want hij heeft het vanaf z'n 4e maand ongeveer tot nu en 2 maanden geleden zaten er wel 2 tandjes maar daarna niks meer en bleef hij kwijlen... Naja klinkt het gek ?? Ik wil sowieso nog even er naar laten kijken, want hij ligt nu vanaf half 8 op bed en hoor hem al HEEL de avond piepen met ademen............ kan toch niet goed zijn allemaal ........?
Nou iedereen zal wel slapen, ga ik ook maar doen.... Ik lees morgen weer verder.......... Ben trouwens helemaal in de war, werkte eerst woe-vry en nu di-do maar was deze donderdag vrij, dus had donderdag een vrijdag gevoel, vandaag weer en nu denk ik dat het morgen zondag is.. omdat we meestal op zondag naar m'n so gaan maar nu zaterdag dus haha naja lekker belangrijk 8) Truste !! xx
Oh sorry meiden niet meer gereageerd en nu geen tijd meer sorry Ik ga me zo klaar maken om naar mijn workshop te gaan. Stiekum wel een beetje zenuwachtig haha! Fijne dag
Goedemorgen dams, @mirjam:ik zou het zeker eens aankaarten bij ha, zeker omdat het in de familie voor komt. Kan ook aan de naam liggen....Justin hier heeft ook veel last van slijm. Maar geen kwijl. Hij begint nu wel goed te hoesten...voor kerst vermijdde hij het hoesten en denkd at daardoor ook eenbeginnende longontsteking is onstaan...nu hoest hij het fijn op....en slikt het daarna weer af @chilleke: veel plezier op je workshop!!
Mirjam ik zou er zeker eens naar laten kijken. Zoveel kwijlen lijkt me niet gewoon, ja rond 4 maanden als de speekselklieren ontwikkelen of als er een keer een tandje doorkomt, maar constant en zoveel? Ik herken het in ieder geval niet, Irem kwijlt nooit (meer). Chilleke veel plezier! Hier weer een goede nacht gehad, gisteravond was mevrouw wel een paar keer wakker, maar goed, ze had om 19.00 uur de laatste voeding gehad en hoefde pas weer om 4.00 uur te drinken....super dus. Helaas was ze om 7.30 wel klaarwakker *gaap*. Vandaag niets bijzonders, alwéér niet, pfff....zat eraan te denken misschien naar Utrecht te gaan maar ja daar kun je ook over de hoofden lopen op zaterdagmiddag.
goedemorgen! @mirjam, ja je kan het altijd even aankaarten je weet maar nooit!! succes met foto's bestellen! @quscke, goede nacht gehad?? @chilleke, veel plezier ennuh foto's achteraf he @hier, slecht geslapen althans slecht in slaap komen niet door alyss en niet door ben maar voor de verandering door mezelf! aanleiding? het verhaal van die zussen in de WIJ dat ze na de geboorte is overleden en het overlijdensbericht hier op ZP.. bleef maar nadenken over hoe en wat en de situatie naar mijn eigen zetten, wat als ik er morgen niet meer ben?? fout had ik niet moeten doen er ging van alles door mijn hoofd over evt achter te laten brieven voor alyss en ben en mijn ouders en zusje over wat ik ze allemaal nog wil vertellen en/of meegeven, kon dus echt de slaap niet meer vatten en lag met een brok in mijn keel in bed.. hoop dat ik vannacht beter slaap! vandaag geen plannen, manlief is aan het klussen met mijn papa bij mijn zusje thuis en ik ga zo even naar de stad rondje lopen en dan terug door het dierenparkje denk ik.. beetje jammer dat je geen brood meer mag geven aan de hertjes maar goed aan de eendjes mag het wel dus we zien wel bla bla bla....
Hier goede nacht gehad...Justin heeft tot 8.30 geslapen Ik heb dat verhaal ook gelezen en moet zeggen dat het mij ook enige tijd heeft bezig gehouden!!!! Echt heftig!!! @eylem: ZO te horen is Irem dus op de goede wg...nu alleen 'smorgens nog wat langer
@mirjam ik zou gewoon eve nlangs de ha gaan.. @ Chilleke veel plezier vandaag! @eylem goede nacht gehad dus! @ nonnie he gedver ja het is ook erg maar daar kun je beter overdag over na denken hoor! hopelijk slaap je aankomende nacht beter! @hier laetitia was om 9 uur wakker. heeft een broodje en een flesje op, zo manlief wakker maken dan ff rommelen in huis daarna met zn drieen boodschappen doen. en daarna misschien ff wandelen.. maar kom af en toe wel spieken hoor
Ik ga vbanmiddag ook wandelen...de zon schijnt hier volop. Dus heb besloten om naar mijn ouders e wandelen....das zo'n 3 kwartier tot uur lopen....maar lijkt me wel lekker. Wel Justin goed inpakken...want volgens mij is het wel ijskoud buiten.
Justin is hier yoga aan het doen.....hij staat op handen en voeten en danhelemaal met zijn kont de lucht in tot een driehoek
@ LadyZ: Wat fijn dat de vloer erin ligt. Foto? @ Mirjam: Nou ja, als je sv ook een probleem met zijn strottenhoofd heeft lijkt het me helemaal geen rare gedachte dat het misschien wel iets erfelijks is. Ik zou het gewoon nog eens aankaarten bij de ha. @ Eylem: Anders ga je lekker een keer op een doordeweekse dag naar Utrecht. Dan is het ook wat rustiger en kan je gewoon normaal met je kinderwagen door Utrecht lopen. Ik wil binnenkort ook echt weer eens op een donderdag ofzo naar Utrecht, ik ben al bijna vergeten hoe het er daar uitziet, zolang ben ik er al niet meer geweest 8). Ik voel me gelukkig weer helemaal goed, alleen nog wat slapjes. Was dus een heftig 1-daags buikgriepje. Ayla is gelukkig ook weer helemaal beter, nu alleen Arco nog. Vanmiddag de verjaardag van 2 van de kindjes van mijn nicht die ook op Ayla past. Ik wilde eerst niet gaan, maar heb nu toch wel zin om even naar buiten te gaan.
Hahhaa, ik heb een tijd BodyBalance gedaan en daar heette dat de "down dog". Justin is gewoon aan het BodyBalancen .
mermaid hoe is het met jou en de bolle buik?? ben benieuwd met jolene bij dietiste geweest... ze krijgt nog wel veel melk.. slaapt slecht maar met wat aanpassingen moet het goed komen ze is verder een vrolijke meid