@eylem og irem wil ook niet slapen? hier heeft ze gelukkig toch nog 1,5 uur geslapen.. @nonnie heb geen h en m in de buurt zitten sorry, kan je het niet online bestellen? @ mermaid, haha ayla tijdens de fles in slaap gevallen.. dat heeft laetitia ook wel eens haha.. @ hier laetitia is net uit bed. heeft gelukkig nog 1,5 uur geslapen..
@lau, nee online bestellen heeft geen nut de verzendkosten zijn net zo duur als hetgeen wat ik nodig heb dus dat vind ik zonde
@nonnie oh ja dat heeft inderdaad geen nut.. @hier zo net ff het huis gestofzuigd was echt nodig whaha.
hier goede nacht gehad, vanochtend werd ik wakker om 7 uur van kaspertje, mooie tijd dus! (was de laatste dagen steeds 6 uur ofzo). wil ik m in het donker uit zn bedje halen, stap ik in een plas kots! zit zn bedje helemaal onder en zn slaapzak en allemaal stukjes in zn haren, echt zielig! en ik heb dus niets gemerkt vannacht! hij was wel gewoon vrolijk toen ik m eruit haalde, en tot nu toe niets gemerkt aan m, maar ik vond het wel zielig. Toen thijmen wakker was meteen maar lekker in bad gegaan, bedje gesopt... daarna nog heerlijk een uurtje gewandeld, koud, maar wel lekker! de kapper is net de deur weer uit, kasper moest wat lange plukken kwijt haha. die heeft hij al vanaf zn geboorte, maar die waren nu echt 10 cm lang ofzo, en nu is er onder een mooi laagje haar gekomen, dus konden die lange plukken eraf. thijmen ook weer bij geknipt en manlief. ik ga de volgende keer wel weer... nu de kindjes in bed, dus hebben we even rust.
@ Surf: Ah gatsie. Dat had Ayla dus van de week ook. Die had in haar slaap gekotst en was helemaal niet gaan huilen ofzo, dus die vond ik 's morgens met de brokken in haar haren en oor. BLEGH! Nou, ik ga Ayla maar eens uit bed halen, anders komen we nooit op die verjaardag.
@surf ah arm jong, maar ja als je niks gemerkt hebt kun je er ook niks aan doen, gelukkig was hij vanmorgen wel gewoon vrolijk.. Lekker de haartjes geknipt en gewandeld!!
wat is ook alweer het plan voor volgende week? vriendjelief moet waarschijnlijk werken, dus even kijken of ik iets kan regelen voor thijmen... van hoe laat tot hoe laat doen we? en moet ik nog iemand meenemen vanuit noord-holland? (voor precieze locatie, graag een pb)
goeie vraag volgens mij vanaf 11 uur en ik geloof weet het niet zeker tot een uur of 2/3... mijn vraag moeten we nog iets meenemen voor die kleintjes ik bedoel wil haar best laten tijgeren daaro maar op de vloer lijkt me best koud of ben ik een pieperd???
@surf, he getsie zeg zo vroeg in de ochtend en dan daarin stappen.. ziet er goed uit zijn haartjes! hier is het voorlopig nog lang niet nodig ben blij dat het wat gaat groeien hahahahahaha
Ik heb een reservering gemaakt voor 11.00 uur. Je mag Thijmen ook gewoon meenemen hoor. Er zijn er nog meer die hun andere kindje ook meenemen (Ingrid, TM, Mirjam). Vorige keer gingen we zo rond 14.30/15.00 uur weer naar huis.
ja, ik kan thijmen op zich wel meenemen, maar het is voor mij zeker anderhalf uur rijden en dat vindt hij niet echt leuk namelijk... kasper kan ik trouwens niet meer op 1 plek houden, dus voor mij heeft het zeker geen zin om een kleedje of iets mee te nemen... mssn neem ik een opklapbare kinderstoel mee, ik heb er 2 zal ik ze alle2 meenemen??
laetitia kruipt ook erg rond daar is geen houden aan en gaat ook rustig overal aan staan. ik neem sowieso wat speelgoed mee war ze dan met zn allen mee kunnen spelen.. wat doen julie trouwens kwa eten nemen jullie zelf een broodje mee voor de kleintjes?
ik denk voor kasper wel wat brood en mssn wel de ingredienten voor pap, want dat brood lukt nog niet echt... en mssn ook nog fruit. als ik thijmen ook meeneem, neem ik niets voor hem mee, hij kan daar wel wat eten.
ik neem een sneetje brood in stukjes in een bakje mee en daarnaast haar middag fles en een antilek beker met water en evt. soepstengeltje ofzo...