APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja das best wel een rotsituatie, best alstig met je eigen zus natuurlijk zou het ook cru vinden als mijn zusje zou zeggen dat ze alyss niet zo aardig vind ;)

2. nonnie26

ja dan heb jij geluk gehad meid!! meestal als ik iets leuks zie is het in 68 :x

3. nonnie26

truste meiden!! tot morgen!!

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hey meiden, hoe is het hier???
    Heb het poepiedruk momenteel, moet veel avonden werken (open dagen, studiedagen) druk met de kids en ook probeer ik wat minder achter de pc te zitten. Meer lezen enz. Nou en mijn moeder gaat ook minder goed... weer vocht in haar buikholte dus maandag weer onderzoek... en zit nog steeds niet lekker in mijn vel dus heb ook niet echt veel puf om mee te lezen en alles bij te houden ;).

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Caromama jeetje wat een draak dan das niet leuk voor lukas,
    Wel onhandig fietsen, maar wel lekker warm voor noa!

@ Nonnie slaap lekker engelukkig is het dus op gelost met H&M spulletjes,

@ Napoleon druk druk druk dus!! Zolang je af entoe maar meld is het goed hoor! haha

@ Mermaid fijn dat het nog gezellig was!

@ Eylem hopen dat Irem vanavond en vannacht goed slaapt.

@ hier laetitia kwam nog één keertje hebben haar een papfles gegeven en toen sliep ze weer lekker verder. Wij hebben de da vinci code gekeken blijft een goeie film..
    Nu nog ff kroelen met de beestjes en dan lekker naar bed!

Truste en tot morgen!

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden
    met pijn in me hart moet ik afzeggen voor zaterdag
    mijn mamsie heeft me echt even nodig en blijft van aankomende donderdag tot zaterdag middag bij mij ! dus ze slaapt hier 2 nachtjes,
    me zus die ziet de ernst er niet van in dus moet ik mijn moeder zelf opvangen:(
    en merk zoals een dagje als vandaar dat ze er echt van geniet

mermaid
    minder eten?
    uhm nee meneer gaat hier meer eten net of tie een een groeispurt zit !

de rest ben ik alweer kwijt

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Wat vervelend dat je neefje zo vervelend is.

@ Napoleon: Bah, wat naar dat het minder goed gaat met je moeder. Sterkte!

@ TM: Oh wat jammer :(.

Ach gossie, arme Ayla is nu al 2x half huilend wakker geworden. Als ik dan bij haar kom slaapt ze eigenlijk nog half. Misschien dromen ofzo. Ik heb trouwens een extra dekentje op haar bed gelegd, want het is zo koud op haar kamertje en het zou vannacht 6 graden gaan vriezen.

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen,

Ben ik de eerste:$ Justin heeft lekker tot half 9 geslapen...en wij ook:D Alhoewel...mijn man ligt er nu nog in!

@tm: wat jammer dat je niet kunt....maar je mama gaat voor! Ik hoop dat ze een beetje kan genieten als ze bij je is! Knuffel!!!

We zijn gisteren avond vroeg het bed in gegaan en hebben de film knocked up gekeken....heb alleen het einde niet gehaald;)
    Om 11 uur komt mijn schoonbroer met vriendin en kids langs....altijd gezellig!!!
    Zo eerst Justin maar eens wassen en aankleden en dan mezelf.....

Owja...we zijn begonnen met zijn tandje(s) te poetsen....nou dat vind hij toch leuk!! Altijd een smile op zijn gezicht!!!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Quschke lekker geslapen dus, fijn!

TM sterkte met je mama!

Mermaid en is Ayla de nacht goed doorgekomen? het was inderdaad koud!!

Hier was het wat minder vannacht, ben er een aantal keer uitgeweest voor Irem maar goed, ze is nu dus snipverkouden en zit hier snuffend naast me een boterham te eten dus ja, ze had een geldig excuus ;). Tis pas de tweede keer dat ze verkouden is maar vind het zo sneu, hoop dat ze er snel weer vanaf is.

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    goedemorgen!

tm: jammer...... maar mams gaat voor.

Alre: wat leuk dat je even langs kwam!

Napoleon: sterkte met mams en jezelf

Wat is het koud he!
    Ga even croissantjes maken en straks visite, later!

11. lautjuhhh

@TM oh wat jammer!

@Mermaid en heeft ayla goed geslapen en jij ook?

@ Eylem ja dat is een geldige reden! dan mogen ze komen snachts :p

@ LZ veel plezier vandaag!

@ hier laetitia was om 9 uur wakker, manlief ligt r nog lekker in..
    vandaag denk ik grote schoonmaak van het huis vanmorgen en dan vanmiddag ( als het weer mee zit) een stuk wandelen met laetitia. Morgen komen mn ouders langs.

12. nonnie26

goedemorgen ladies!!

@TM, oh nee jij ook al niet mee :( maar idd mama gaat voor!!

@Quscke, lekker nachtje dus veel plezier met je visite ;)

@mermaid, ach arme ayla, hier ook een extra dekentje hoor maar die had ik eergisteren ook al hier staat de wind precies op haar kamertje en dan is het me toch koud brrr ze heeft als enige samen met onze badkamer nog enkel glas..

@eylem, minder dat je er vannacht wat vaker uit moest en irem weer verkouden arm ding.. gelukkig hebben wij tot nu toe niets te klagen met irem en alyss ;)

@lZ, druk druk, leuk dat je nog even langs komt ben je blij met je nieuwe vloer??

@hier, huize nonnie werd pas om half 10 wakker :$ van een lieve alyss die mamama riep en voor het eerst een duidelijke papa inplaats van pupu.. smelt manlief wist niet hoe snel die bij dr moest komen hij vond het zo lief hahaha..vandaag geen plannen ik ga zo lekker douchen en dan gaan we even het tv meubel/dressoir neerzetten want die ligt nog achter in de auto.. volgens mij is het goed koud buiten!!

13. nonnie26

@lau, ja dat moet hier ook gebeuren grote schoonmaak we zullen eens zien hoever we komen :D gezellig morgen je ouders langs!

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nonnie wat een leuke box foto's

elym leuk he de kleertjes kopen bij de h en m hebebn ze leuke dingen en niet zo duur

ego: jolene is 10 mnd!!!! jippie. ben best trots op het kleine meisje

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Balen dat je er een paar keer uit moest voor Irem, maar de verkoudheid verklaart het wel.

@ Wendy: 10 maanden al, wat gaat het hard hè!

Ayla heeft goed geslapen. Ze was rond 07.30 uur wakker, maar Arco was er al uit, dus die heeft Ayla uit bed gehaald en een broodje gegeten. Ik ben om 09.30 uur mijn bed uit komen rollen. Lekker hoor. Ayla ligt nu in bed, maar wil vast niet slapen. Ik ga zo even douchen, misschien dat ik Ayla even meeneem mits ze wakker is en dan kunnen we misschien wel even langs mijn oma's.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @wendy: wow 10 maanden, wat klinkt dat toch groot!!

@TM: oooo wat jammer! maar je hebt gelijk hoor, als je moeder je nodig hebt, gaat dat voor!

@aire: *zwaai zwaai terug*
    alles goed???

@hier: waren om tien voor 6 wakker voor kasper, snel een flesje gegeven en weer verder geslapen tot half 8.
    mn vriend had vrijdagavond een borrel voor zn werk in a'dam, dus is ie terug gekomen met de trein, maar nu staat zn auto daar nog. we gaan dus zo met mijn auto daar heen en dan weer met 2 auto's terug...

17. lautjuhhh

@Nonnie ohh lekker zeg tot half 10 slapen!! Leuk wakker worden is dat he?

@ mermaid Jeej ayla goed geslapen dus! Veel plezier!

@ Surf dat was vroeg maar toch doorgeslapen tot half 8..

18. nonnie26

zo ben weer goed bezig geweest al zeg ik het zelf, heb gedoucht, alles gestofzuigd, af gestoft, de keuken gedaan en zometeen nog even de bovenverdieping...

19. lautjuhhh

@nonnie goed bezig meid!!

@ hier manlief heeft gestofzuigd en gedweild, ik zit nog op de bank haha. heb alleen de vaatwasser aangezet en de wasmachine. verder blijven we maar binenn vandaag tis wel echt koud.. en laetitia is verkouden..

20. nonnie26

@lau, aaahhh laetitia ook al verkouden!! hier staat weer een wasje aan en we hebben even de hele huiskamer verbouwd hebben een ruimte nu nog meer dan na de verbouwing en dat scheelde al een hoop!

Deel Deze Pagina