APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie goed bezig dus, laetitia zit nu aan een broodje en gaat zo lekker naar bed, ik denk dat ik er misschien ook wel ff induik, heb echt barstende koppijn..

2. lautjuhhh

pfff ik weet niet wat laetitia de afgelopen dagen heeft maar ze wil echt niet meer slapen s'ochtends ze gaat gewoon liggen kletsen, nu ligt ze er weer in en weer kletsen :s ik snap het niet meer..

Hebben jullie ook dat ze grenzen op gaan zoeken.. goeiendag laetitia blijft dingen doen die ze niet mag. aan een koffiekopje zitten, aan de computer knopjes drukken, Bijten..( hier baal ik echt van)
    Ze bijt gewoon echt in onze knieen en handen maar ja hoe leer ik haar dat in hemelsnaam af. ik zet haar elke keer weg maar ze blijft het doen.. al zeg ik 1000 x nee.

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

pfff krijg ik net te horen dat me tante haar man de deur heeft gezet
    het was de 2de man
    gaat goed daaro in liefdes land

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@lau, nee hier niet echt, ze mag van mij niet in de keuken komen en dan kan ik ook wel 1000x nee zeggen maar ik blijf volhouden en sleep haar elke keer weer terug naar de woonkamer, maar ja ze snapt nog niet waarom ze daar niet mag komen dus gewoon een kwestie van volhouden denk ik... bijten gebeurt hier overigens niet dus daar kan ik je niet mee helpen..

@hier, alyss op bedje na haar broodje en flesje dus die ligt nokkie misschien na haar middag dutje even langs mijn ouders..

5. lautjuhhh

@TM zo dat gaat goed ja..

@ nonnie volhouden pff nou af en toe ben ik het echt beu.. maarja kinderen he net zo eigenwijs als mama :p

@hier ze slaapt woooowww tis een wonder hhaa..

6. nonnie26

nou gaat lekker zeg!!!!
    zou het aan haar liggen of toch aan de mannen???

hoe is het met je moeder nu is ze al bij je of komt ze van de week pas??

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @tm: lekker inderdaad!

@nonnie: goed bezig joh! zou ik hier ook eens moeten doen...
    heb alleen 1 wasje gedraaid en gestofzuigd rond de eettafel hihi

gaan even lunchen... kaspertje ligt er al in en thijmen was in de auto al in slaap gevallen, dus hier wilde hij natuurlijk niet meer slapen, dus die speelt nu lekker.

8. Trotsemama1

ze komt donderdag want ze moet tot donderdag werken
    ze doet alsof het goed gaat;)

9. nonnie26

@surf, ik heb het ook maar met vlagen hoor hahahaa, waren jullie weg geweest dan??

@TM, oh ja had het gelezen in je post dat ze donderdag zou komen..

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Lautjuh: Ik merk wel echt dat Ayla nu echt pissig wordt als ze iets wil en het niet mag. Ze begint echt meer een eigen willetje te krijgen.

Ben uiteindelijk dus toch niet naar mijn oma. Ayla was na de lunch ineens helemaal van slag af. Heel erg huilen en ontroostbaar. Na het flesje ging het weer beter, maar wilde ze alleen maar bij mij liggen om te spelen. Ze heeft dus een uur ofzo bij mij gelegen. Nu ligt ze op bed maar heeft geloof ik nog niet echt veel zin om te slapen, ik hoor voornamelijk gekletst vanaf boven.

11. lautjuhhh

@mermaid, hopen dat ayla zo toch nog lekker gaat slapen..

@hier laetitia is toch in slaap gevallen en werd om 15.00 wakker. is nu lekker aan het spelen. wij hebben lekker broodje ragout op :D

12. lautjuhhh

hier is laetitia net in bad geweest en ben ik erbij onder de douche gesprongen dus heeft ze ook nog gedouchd:D straks lekker eten en vanavond lekker bankhangen.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een rust hier...

Ik heb net eens even alle kleertjes die Ayla niet meer past uit de kast gehaald en in plastic zakken gedaan. Nu is echt zowat die hele kast leeg ;). Ik zeg: tijd om te shoppen :D!

14. lautjuhhh

tis inderdaad rustig hier!

@mermaid jeej shoppen is altijd leuk :D

@ hier laetitia ligt net op bed, keuken is opgeruimd, nou alleen de was nog ophangen en dan is het weer gedaan voor vandaag..

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hej meiden. Kom weer effe dag zeggen.
    Ben sinds gisteravond en nacht misselijk en een aantal keer over moeten geven:( geen idee waarhet vandaan komt.... :(

Vandaag toch maar familie foto gemaakt maar ben blij dat ik nu in bed lig!
    Vandaag Gijs 9 maanden, dus officieel ontzwangerd!;)

Nou ik ga effe wat tv kijken op bed. Fijne avond. X

16. lautjuhhh

@chilleke ahh hopen dat je snel opknapt meid!

17. Trotsemama1

chilleke balen zeg hoop dat je snel opknapt
    raar gevoel he officieel ontzwangerd zijn
    had ik teminste wel

18. nonnie26

goh wat een rust!! dact ik veel bij moest lezen omdat ik naar mammie was maar het valt mee gelukkig!!

@chilleke, officieel ontzwangerd!! bah misselijk toch niet zwanger :p kan je weer van voor af aan beginnen :D

@mermaid, achh gos arme ayla gaat het al beter met dr???

@hier, wasje erin zitten, zo even ophangen, heb de dekbedhoezen gisteren aan mijn papa meegegeven dus die heeft mama voor mij gewassen en in de droger gedaan aangezien die van ons het niet doet dus ikke is blij morgen gelijk bedje verschonen!!

alyss ligt al effe op bed en ga zo even de vaatwasser uitruimen en de schilderijtjes weer even goed op de kasten zetten na ons kleine verbouwingkje van vanmorgen..

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat een rust hier vandaag!

Chilleke beterschap meis!!

Hier de hele dag met Irem bezig geweest, ze is echt hartstikke verkouden, zo sneu. Gelukkig kon ze af en toe wel even lekker spelen maar het was vooral ook veel jengelen. Nu maar hopen dat het vannacht een beetje gaat.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    over ontzwangerd zijn... ik zei het laatst ook tegen een moeder op mn werk en zij zei dat als je bv hebt gegeven die maanden nog bovenop de 9 'normale' maanden mag optellen joepie! dan ben ik pas over 8 maanden ontzwangerd haha, heb ik nog langer het excuus dat mn concentratie en geheugen nog niet zijn zoals het moet (en natuurlijk mijn figuur...)

wij gaan zo boer zoekt vrouw kijken

oja net even in onze auto gepast of er 3 autostoeltjes naast elkaar passen van de stoeltjes die we nu hebben, zodat we weten of we die ook voor kasper kunnen kopen, of dat we op zoek moeten naar smallere exemplaren (met het oog op de toekomst tenslotte). maar.... het past! wel net aan, maar dat geeft niet. in mijn auto past het sowieso niet, dus dat worden 2 stoeltjes achterin en de mc voorin (en dus de airbag uitschakelen) als ik met 3 kindjes op pad ga...

chilleke: beterschap meid!

@eylem: hmm wat vervelend, hopelijk heeft irem wel een goede nacht en voelt ze zich morgen beter!

@nonnie: we waren even naar amsterdam, de auto van mn vriend ophalen...

Deel Deze Pagina