Oh sorry... ik weet wel van je pcos, maar dacht oeh het is de 30e... Nou hier kan ik ook de inentingen gaan halen hoor8) Ook weer op naar de volgende ronde, of gewoon gaan bellen
@pams, wat fijn dat het zo goed gaat met je/jullie!!!! altijd fijn nieuws!! en leuk zeg lotte aand e hand meelopen hier ook ze loopt de hele kamer door aan twee handjes maar doen het niet vaak want ze kan het nog niet zelf dus wil niet overhaasten zeg maar maar ze zet echt netjes stapje voor stapje zo leuk!!!
@pams, balen van je pcos wist eerst niet wat het was maar mijn nichtje heeft te horen gekregen dat ze dit ook heeft nu ze bezig zijn!! @LZ, succes in de volgende ronde!! ja je mag de plantjes wel aan mij verkopen a.k.a. vetplantjes
jjeeeeyyyy, me mannetje heeft net mijn kinderwagen gemaakt!! liep van de week in de AH en ik wou rechts maar me wielen bleven naar links gaan echt zo vet irri heb wel 20x tegen die wielen moeten schuppen als ik een ander gangpad in wou grrrr... bleek dat er een hoop vuil tussen zat waarschijnlijk nog van het sneeuw en de pekel enzo 1 nadeel door het schuppen van mij was het voetenplankje afgebroken dus die zit nu vast met tie rips 8)
Rechts stonden zeker de dure artikelen, je wagen dacht: GOEDKOOP boodschappen doen Misschien moet ik mn wagen even afstellen whahahahaha. Wel super dat je wagen weer goed rijdt, balen van je plankje:x
@lz: geeft niet kon jij niet weten het is ook de 30ste toch maar waar kan ik jou foto's nou vinden zat te zoeken op dit profiel maar bedoel je op hyves?? suc6 aankomende ronde @nonnie: het kan heel snel gaan hoor als je meds voor de pcos gebruikt ik was in de eerste ronde met meds zwanger maar we waren al 10 maanden zelf aan het kloten. en nu willen we ook rustig aan eerst zelf proberen. en als we het te lang vinden duren kunnen we altijd nog aan de meds. en wat betreft de kleine, alles op zijn tijd toch. thanks meiden voor de lieve berichten op de foto van lotte
hahahahah LOL nee denk dat de wagen dacht ga niet weer die goedkope boodschappen dragen ik wil de dure hebben hahaha ja zeker balen van me plankje maar ja als er ooit nog een tweede komt wil ik zowiezo een nieuwe hebben want loop dus sinds een halve week met de maxi cosi en quinny onderstel en vind het toch ook wel leuk dat ik haar kan zien en zij mij blijkbaar ook we hebben de grootste schik samen!! dus wil er dan echt 1 die van me af en naar me toe kan!!!
@pams, ja kijk jullie heb een eerst zelf 10 mnd zitten kloten maar mijn nichtje heeft het dus eerst zelf geprobeerd en na 3 mnd is ze naar de gyn gestapt van het duurt te lang zij dus ook gezegd dat het tijd nodig heeft ze is pas 19 maar toch onderzoeken gedaan en heeft dus ook pcos, maar voorzover ik weet is ze nu dus gestopt met med en gaan het eerst weer zo proberen en dan weer met med??? zal wel hoor 8)
Pamsie: ik heb een prive album, aangezien mn profiel ruim 400x bezocht was en ik geen zin heb dat er allemaal vreemden gaan zitten neuzen. Nonnie: Mijn maxi coxi kan 2 kanten op, maar hij zit altijd van mij af, zodat ie lekker naar voren kan kijken...
@nonnie: ohh oke pas 19. nou dan heb je nog alle tijd toch. @lz: ohh oke en waar kan ik deze bekijken? ben nou wel nieuwschierig hoor @meeting: heel stom maar ben een beetje zenuwachtig, omdat jullie nu zoveel meer weten dan vorige keer van me, met de therapie enzo en vorige keer heb ik ook niet echt veel mensen gesproken. en ik ben niet zo goed in groepen. pff beh, wat zit ik te miepen
Ik heb je toegevoegt. Meis maak je niet druk, iedereen weet toch ook waarom en het was toch hartstikke gezellig! Ik denk dat ik van iedereen mag zeggen dat we het heel leuk vinden als je er bent en niemand zal denken: oh dat is zij van.... Ja van Lotte!!
@LZ, ja van me af vind ze ook hartstikke leuk maar naar me toe vind ze net zo leuk, zou het wel makkelijk vinden als dat te combineren was!! @pams, ik ken je nog niet eens dus het hoort voor mij gewoon bij jou!! niet druk over maken meis!!!
nee jullie hebben ook gelijk :S af en toe gaan de gedachtes met me aan de loop @nonnie: trusten. @lz: thanks voor je lieve woorden ga ff in je fotoalbum kijken
hooiii Absoluut niet bij. En ook weinig tijd voor, sorry. Weel weg geweest het weekeinde. En gewerkt. Ben net thuis. Heb me flink bezeerd vanavond in " gevecht" met een patient. Baal enorm en Sanne slaapt al 4 nachten zo goed als niet. Zit er een klein beetje doorheen dus. Maar ja.. morgen weer een vroege dienst dus nog even doorbijten. Nu nog even een wijntje om de adrenaline te laten zakken en dan mijn bedje in.. Sorry voor mijn ego berichtje. Hopelijk alles verder goed met iedereen ?? !!
goeiemorgen meiden ! hier een gebroken nacht noa had in der bed geplast ach ongelukje kan gebeuren ze is over het algemeen droog
Hoi lieffies! Jayden wordt sinds dinsdag iedere nacht een paar keer wakker, vannacht ook weer. Heb werkelijkwaar ieder uur gezien, ik weet ook echt niet wat er aan de hand is.. Vandaag vrij, deze week werk ik dinsdag, woensdag en vrijdag. Hier alles alweer aan kant, Jayden slaapt.. Het lijkt wel alsof ie bang is in het donker. Gisteren uit eten geweest bij een 3-sterren restaurant waar we ook getrouwd zijn, we hadden een 5-gangenlunch. Jayden is meegeweest en deed het super! Hoe is het hier? Nog nieuwtjes? Kus