@pamsie: wat een prachtige foto van jullie meisje! en balen weer de PCOS aan de slag... balen hoor! @nonnie: fijn je wagen weer gemaakt! ik ga kasper even verschonen, en dan in bed leggen, kijken of het wat wordt. hij is zo'n boeffie. hij trekt steeds de stekker uit het stopcontact van de laptop... en als ik dan streng kasper zeg, gaat ie er als een malle vandoor haha en oja, hij roept de hele dag mama mama mama, heerlijk! tot zo!
@surf goed bezig dus! Leuk he als ze de hele dag mama roepen, laetitia roept nu ook de hele dag mamamama en bababababappapa dus ja is echt super leuk @ hier zo broodje is op nu is ze lekker aan het spelen en ik zpen heb net gestofzuigd, en de gang weer es goed gedweild die vergeten we iedere keer..
@lautjuhh, ja dat is echt zo'n plek die je steeds vergeet. wij hebben maar een ieniemienie hal, van 1 bij 1, dus hebben m helemaal met mat belegd haha, moet wel gestofzuigd worden, maar niet gedweild, scheelt weer iets...
surf leuk zeg dat ie mama zegt hier nog helemaal niks thobias doet lichamelijk meer hij loopt langs alles staat afentoe al los
@surf ja das echt een vergeet hoekje haha maar met een mat is het inderdaad al makkelijker.. zoo het is echt koud buiten zeg bah..
@TM: ook lekker aan het ruimen, is af en toe wel lekker vind ik, krijg ik ook weer een opgeruimd hoofd lijkt wel haha en kasper is ook lekker bezig hoor, hij loopt achter zn blokkenkarretje, langs alle meubels, staat continu overal tegenaan, en sinds een weekje kan ie ook blijven zitten jeuh! ik ga nog even met zn fotoboek aan de slag, moet van mezelf elke dag een paar blz doen, want ik wil weer bijkomen voordat we weer op vakantie gaan ofzo, want dan moet ik dat boek weer doen haha
Iedereen aan het ruimen.. haha! 1,5 uur op CB, hallo zeg! Chilleke weer beter, fijn! Surf weer een opgeruimde kledingkast en de kids bijna allebei op bed. Ik was hier net klaar met stoffen en zuigen, bloedt de hond uit d'r mond, alles (lees: bank, mand, plaid, muren/plinten) vol met bloed. Nu alles weer schoon.. er ligt nu alleen wel weer een extra was op me te wachten. Bah!
@ikheid: wow, schrikken of niet? heeft ie dat wel vaker? dor het kluiven ofzo of iets anders? wel balen dat je nu alles weer moet wassen...
Ik heb meteen gekeken, tis een klein wondje achterin d'r bek, hoe ze daar nu weer aan komt.. Ze heeft altijd wat.
He meiden, ik zit ff met het volgende: Ik ben al vier dagen overtijd. Ik zit hem eigenlijk flink te knijpen. Mijn verstand zegt dat ik gewoon NIET zwanger KAN zijn, maar toch kan ik het op één of andere manier niet uit mijn hoofd zetten. Mijn laatste menstruatie was 27 december. Tot nu toe was het telkens 29/30 dagen. Op 18 januari is manlief voor controle naar de uroloog geweest en waren er geen levende zaadcellen meer gevonden. We hebben in de tussentijd maar één of twee keer gedaan, met condoom. Dus het kan toch eigenlijk echt niet. Maar ik ben vreselijk moe sinds een week of twee. En daarmee begonnen ook alledrie mijn andere zwangerschappen. Ik weet dat ik eigenlijk gewoon een test zou moeten doen, maar ik durf het eerlijk gezegd gewoon niet. Vorige keer dat ik een test ging doen om mezelf te bewijzen dat ik niet zwanger was, was hij ook positief! Pffff, ik zit waarschijnlijk gewoon van een mug een olifant te maken, maar ik moest het toch even kwijt.
Caro: om je twijfels weg te nemen zou ik gewoon testen.. Oké, aan mij heb je niks Verschrikkelijk die onzekerheid.
Ja, ik weet het. Maar ik durf het gewoon echt niet. Een soort van "kop in het zand steken" methodiek, daar heb ik wel vaker last van. Ik weet ook eigenlijk gewoon zeker dat het niet kan. Ik bedoel, dan zou één van die twee keer precies op de dag zijn dat ik vruchtbaar was, dan zou het condoom gescheurd moeten zijn zonder dat manlief dat heeft gemerkt (die checkt achteraf altijd nog even) én dan zou hij op dat moment nog wel levende zaadjes moeten hebben gehad, terwijl dat twee weken later niet meer zo was. Dan is het ook wel een echt wonder! Maar ik baal er zo vreselijk van dat mijn lichaam me gewoon voor de gek zit te houden en dat ik dan ook nog eens toegeef aan die onzekerheid. Ben er gewoon helemaal down van.
Dat snap ik dat je er down van bent.. Ik acht de kans wel heel erg klein hoor. Dan is het wel echt een wonder.. Waarschijnlijk ben je er teveel mee bezig en stelt je lichaam het uit. Ga een test halen en doe 'm, dan ben je er vanaf meis!
CM die kans is echt wel heeeeeeeeeeeeel erg klein meis! Kop op haal even een test, dan ben je van die onzekerheid af en zul je zien dat je morgen ongesteld wordt.
@caro: de kans is inderdaad heel klein, maar mssn toch wel ergens ver weg aanwezig... je kan helaas niets anders doen dan een testje denk ik om je onzekerheid hierover weg te nemen... anders blijft het in je hoofd (ik weet er alles van...) dus ik moet me helaas bij de anderen aansluiten en je toch adviseren een testje te doen meid...
Nonnie woooow 1.5 uur! Dat is echt niet normaal zeg. Maar fijn dat alles goed was. Iets bij het hartje gehoord? TM lekker zeg zo lang zomervakantie! Heerlijk! Surf fijn dat ook met Kasper alles goed was bij het cb. Hahaha die Kasper, als het niet mag snel weg wezen. Wat leuk dat hij mama zegt! Ikheid schrikken van al dat bloed! CM ik sluit me ook bij de rest aan. Als je zekerheid wil zal je toch een test moeten doen. De kans lijkt me wel heeeeeeeeel erg klein. Wij zijn even langs de prenatal geweest. Een riempje kopen voor in de kinderstoel aangezien ze er steeds uit wil klimmen. Nu nog even de stoofpeertjes afmaken en de beenham klaarmaken. Lekker!
Dat schiet al op Surf! Ka: idd slim een riempje! Hmm dat klinkt lekker, stoofpeertjes en beenham, en wat nog meer?