APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zoo de aardappeltjes zijn al gekookt hierzoo
    alleen nog vlees braden en spekjes braden en eitjes koken
    voor de stamppot andijvie !

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid oei gelukkig is het aleen een wondje..wel balen van die extra was.

@CM ik sluit me bij de rest aan gewoon testen dan weet je het zeker.

@ Tm straks lekker makkelijk dus met koke!

@ hier ouders zijn net weg was wel even gezellig. laetitia heeft nog niet geslapen en gaat dat denk ik ook niet meer doen tot vanavond :)

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

ik ga zo bij lezen. maar even een vraag

hoeveel last hebben jullie kinderen gehad van koorts? vooral bij het doorkomen van tandjes heb ik het dan over. ik heb lotte nu dus alweer ziek opgehaald.

thanks voor de reacties.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden heeft nu 7 tandjes en bij 5 tandjes heeft ie flinke koorts gehad. Tandjes gaan vaak wel gepaard met koorts. Vervelend dat ze er nu alweer last van heeft en je haar op hebt moeten halen.

TM: goed bezig!

Laujtuh: gezellig je ouders ff op bezoek gehad. Dan houdt Laetitia het goed vol zeg!

5. Trotsemama1

ikheid:
    ja dacht laat ik is het de aardappelen nu al doen
    thobias vind het nooit zo leuk als ik steeds naar de keuken loop
    dus vandaar dat ik het doe als tie op bed lig

6. lautjuhhh

pfff heb het ff zwaar hoor, laetitia is echt verschrikkelijk moe dus heb haar op bed gelegd, maar ze blijft echt jengelen en net was het echt krijsen.. het rare is ze heeft het altijd als mn ouders langs zijn geweest.. maar tis wel moeilijk om dr nu te laten gaan maar ze is zoo verschrikkelijk moe..

@pamsie laetitia heeft altijd wel verhoging sowieso bij tandjes.. nu komen er ook weer 2 tegelijk van de ene is al een puntje door maar de andere nog niks alleen een bultje..

7. lautjuhhh

Jaa ze slaapt.. whoehoe..
    zo dan kan ik nu weer ff opruimen enzo en dan als ze dr bedje uitkomt lekker happen

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ikheid we eten er van die gekruide gebakken aardappels.

Lautjuh wat raar dat ze dat steeds heeft als je ouders zijn geweest. Wel balen dat ze zo jengelig is. Als ze dan nou eens gewoon gaan slapen...

Pamsie tandjes gaan heel vaak samen met koorts helaas. Elisa heeft er ook steeds verhoging bij gehad. Wel sneu hĆØ. Ook vervelend dat je nu steeds vrij van je werk moet regelen. Wil dat wel een beetje?

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    nee me leidinggevende doet nu moeilijk. ( nou moet ik zeggen dat ze nu pas moeilijk begint te doen na 5 keer in een korte tijd. ( 3 weken) dus valt mee)
    maar ik ben bang dat het gewoon steeds lastiger zal worden.
    ik wist wel dat tandjes gepaard gaan met koorts maar het is hier echt continu raak :S

10. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemiddag

@LZ wat is jullie woonkamer mooi geworden zeg en prachtige vloer hoor! Jammer dat je ongi bent geworden

@Pamsie ach wat een lieve foto! Hopelijk snel alsnog een posi test

@Quscke hier ook 1 die van tanden poetsen houd.

@Ikheid en heeft het lampje gewerkt? Leuk zeg dat jullie gegeten hebben in dat restaurant van het trouwen.

@TM heerlijk vakantie waar gaan jullie heen?

@Nonnie jeetje 1,5 uur wachten dat is toch niet normaal. Huh flesje laten vervallen ik moet pas weer met 11 maanden maar hoeveel flesjes krijgt ze nu dan? Vind het toch niet handig om ruim 4 maanden niet te naar het CB te hoeven.

@Lautjuh misschien is ze zo moe als je ouders zijn geweest omdat ze zich dan een beetje uitsloofd tenminste dat is hier vaak.

As vrijdag ga ik lekker shoppen met mijn mamsie voor mezelf maar ook voor Noƫlle ik zit alleen een beetje met de maat ze heeft nu 74 maar ja wat draagt ze dan van de zomer 80 of al 86. Hoe doen jullie dat met zomerkleding aanschaffen want als je te lang wcaht is al het leuke al weer weg.

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @cm: meis, gewoon een test doen. de kans is heel klein. en als het zo is dan is het zeker een wonder wat blijkbaar moest gebeuren.
    maar grote kans dat het spanning is. en dat je snel wel ongi wordt.

12. Trotsemama1

smile noa heeft bijna een jaar in maat 80 gezeten
    in maatje 80 zitten ze vrij lang!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik koop nog geen zomerkleding, doe ik wel online..

Pamsie: balen van je werk!

Mijn ouders komen Jayden vanavond weer ophalen, morgen weer werken namelijk.. Maar zie er zo tegenop, mis Jayden nu al.. Pffff!

Caro: al getest?

TM: ik heb hier de pastasaus al klaar, straks alleen nog pasta koken.

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ikheid: kan me voorstellen dat je Jayden zo mist als je moet werken. dat voordeel heb ik hier dan weer wel. Lotte is alleen s'middags een paar uurtjes naar het kdv. maar verder is ze gewoon altijd bij ons.

en wat ben je lekker vlot met koken dat je de pastasaus al gemaakt hebt. ;)

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @smile: leuk hoor shoppen met je moeder. geen ervaring met maten sorry maar zie dat tm al gereageerd heeft ;)

16. Trotsemama1

ikheid
    erg he als ze de avond ervoor alweg gaan
    ik mis ze dan ook altijd zo

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja verschrikkelijk! Ga je 's avonds naar bed en is het kamertje stil, leeg.. Bah!

18. lautjuhhh

@zomerkleding koop ik tegen die tijd wel

@ikheid jij ook pasta wij ook mjamm.. Ja dat lijkt me inderdaad wel moeilijk.. maar mogen is hij weer thuis toch?

@ smile leuk shoppen met je moeder!!!

@ Nonnie volgens mij ben jij druk vandaag:p

@ hier laetitia slaapt nog steeds boodschapjes zijn weer binnen en straks lekker pasta eten! :D

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jeetje.. Jayden slaapt al vanaf 2 uur.
    Komt natuurlijk dat ie vannacht heeft liggen spoken.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nee, ik heb nog niet getest. Geen gelegenheid gehad om de deur uit te gaan en morgen heel de dag werken. Ik heb me voorgenomen een test te halen als ik woensdag nog niet ongesteld ben.

Maar als het wel zo zou zijn, oei, dan kan ik me borst nat maken voor een flinke discussie hier in huis. Ik zei net tegen manlief dat ik me toch een beetje zorgen maakte en hij reageerde zo van "hoezo? als het zo is, dan laten we het toch weghalen." Ehm, nou niet dus! Maar goed, dat is erg vooruit lopen op de zaak. Eerst nog maar eens afwachten. Ik weet ook niet echt of ik van mezelf regelmatig ben of niet. Tot nu toe de drie keer dat ik ongesteld ben geweest na de zwangerschap was het na 29 of 30 dagen. Maar ik heb natuurlijk jarenlang een spiraal gehad, waardoor ik helemaal niet ongesteld werd, dus heb het nooit echt kunnen ondervinden. En voor het spiraal is zo lang geleden, dat herinner ik me eigenlijk helemaal niet meer. En misschien was het toeval dat het nu drie keer ongeveer dezelfde periode was. Nou ja, ik probeer mezelf niet gek te laten maken en wacht woensdag nog even af.

Deel Deze Pagina