APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@caromama woensdag afwachten dan maar..

@ hier zo net lekker macaroni op mjam.. zo effe opruimen en dan is hetalweer avond. madam straks naar bed.

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    tm
    lekker zomervakantie :D

lau
    weer aan de poets :D

surf
    kleding kast nu weer netjes:)
    fijn dat hij gestopt is met zwaarder worden!

tm
    hier is gijs ook niet snel met praten! maar beweegt ook meer! gijs zegt baba, wahwahwah, papapa maar geen mama :(

surf
    fijn dat je boeken al zo ver zijn..hier nog steeds beginnen:)

ikheid
    jeee zeg.daar was je ook niet blij mee...pfff

cm
    tja, die kans is idd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein, dus gewoon testen meid.

ka
    ja ga ik binnekort ook halen, want vind het toch wel eng worden!
    klinkt lekker

eten: hier bloemkool (met kaassaus), aardappelen en runderbraadworst lekker :D

pamsie
    hier nog maar 2 tanden, en geen koorts. dus ik weet het niet

lau
    raar en vervelend zeg!

pamsie
    vervelend...

smile
    pfff nog niet over zomerkleding nagedacht.
    en binnekort lekker shoppen:D

ikheid
    lekker pasta:D
    veel plezier vanavond

cm
    oei das wel een heftige reactie, maar als het zo is, draait hij vast bij hoor!
    maar goed, ga voor je duimen dat je ongesteld word!

hier
    zo woonkamer opgeruimd en gepoetst. Gijs staat steeds steviger :D wat super fijn is! en is heel de dag al aan het babbelen :)
    hij gaat zo lekker naar bed:) en dan lekker lui op de bank:D

3. lautjuhhh

@chilleke jij ook gepoetst dus!! Lekker trouwens bloemkool mjam..

@ hier laetitia ligt lekker op bed en alles is weer opgeruimd dus AVOND :D

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    geniet ervan zou ik zeggen:D

5. lautjuhhh

@chilleke dat komt wel goed hoor haha.leuk he dat gebabbel van de kids :D

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja heerlijk :) , ben nu de hele dag maar MAMA aan het roepen/zeggen tegen Gijs met de hoop dat hij het snel over neemt :p hahaha

maar tis wel heel schattig :D ben benieuwd naar de echte woordjes:D

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Oh jee, gewond geraakt? Niks ernstigs toch hoop ik? Zou volgens mij niks voor mij zijn zulk werk. Laat mij maar lekker achter een bureau zitten ;).

@ Ikheid: Wat leuk dat jullie met z’n 3-tjes uit eten zijn geweest.
    En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk.
    Kan me voorstellen dat je Jayden mist als ie een nachtje bij je ouders is. Ayla heeft überhaupt nog nooit gelogeerd en da’s vooral omdat ik dat echt nog niet zie zitten :).

@ Ka: Wat heerlijk, lekker maar 1 dagje werken deze week.
    Spannend donderdag de 1e echo!
    Mjammie, stoofpeertjes. Oh, én beenham lees ik. Lekker allemaal.

@ Nonnie: 1,5 uur op het cb?! Liepen ze nogal uit ofzo? Ik kan me voorstellen dat Alyssa er klaar mee was. Alyssa is ook zo’n lekkere stevige dame, net als Ayla :D.

@ TM: Joepie! De zomervakantie geboekt. Lekker hoor. Waar gaan jullie heen?

@ Surf: Fijn dat alles weer goed was op het cb.

@ Caro: Oh jee, ik kan me voorstellen dat je ‘m knijpt. De kans is natuurlijk super klein, maar je hoort wel eens meer van die verhalen van “geholpen” mannen die ineens toch hun vrouw bezwangerd hebben. Doe een test mop, dan heb je het snelste duidelijkheid….
    Ah, je gaat nog tot woensdag wachten zie ik, dat je dat kan zeg, woensdag klinkt nog zover weg voor mij.

@ Pamsie: Ayla heeft eigenlijk nog nooit echt koorts gehad en toen ze tandjes kreeg merkte ik het eigenlijk niet eens. Aan mij heb je niet zoveel dus… Kan je vriend haar niet ook een keer ophalen? En kunnen ze haar op het kdv niet gewoon een zetpilletje geven zodat je haar niet elke keer op hoeft te halen, want dit schiet ook niet op natuurlijk.

Zo, eerste werkdagje zit er gelukkig weer op. Het was natuurlijk weer retedruk, maar E. was in een redelijk humeur, dus dat scheelt. Morgenochtend is hij er lekker niet, dus kan ik flink doorwerken én heb ik maar een halve dag “last” van hem. Spulletjes voor morgen voor Ayla staan al klaar, dus nu heerlijk op de bank met zp en een kop thee. Vanmorgen trouwens voor het eerst op een werkdag Ayla ’s morgens een broodje gegeven. Ze hoefde maar een halve en voor korsten vond ze het te vroeg, maar het ging verder prima en ik had genoeg tijd. Ik is blij :D. Oh, en ik heb vitamine D druppels gehaald, want Ayla komt echt niet meer aan de 500cc opvolgmelk.

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

we gaan weer naar chaam naar de camping

thobias moet eigenlijk ook vit d
    maar vergeet het steeds bij noa vergat ik het ook steeds

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :( pff wat is Kanker een KUTziekte! gatver!

Sorry meiden dat ik zo binnen kom vallen... Mijn moeder had weer een groeiende buik dus vrijdag met spoed naar de huisarts geweest maar nu kan ze pas donderdag in het zh terecht... voor echo en evt scan... :(
    Met mijn vriendin gaat het wel aardig. Gaat de behandelingen in...

Hoor ik net dat het dochtertje van 14mnd van een vriendin waarschijnlijk Leukemie heeft... Ze heeft downsyndroom en daarmee een iets grotere kans daarop... Ze was al een poosje ziek, ging maar niet over...
    Morgen beenmergpunctie en dan horen we meer...

en dan mag ik morgen weer vrolijk voor de klas staan... weet even niet hoe ik dit op een rijtje moet zetten...

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Oh meis, wat een klote nieuws allemaal. Ik weet niet goed wat te zeggen :(. Heel veel sterkte mop! KNUF!!!!

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

@napo
    heel veel sterkte meid!!!
    dikke knuf!!!

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    napoleon...wat een kut nieuws. en het is idd een klote ziekte!
    sterkte!!!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Is dat ook niet gewoon je grootste nachtmerrie? Als 1 van je kinderen erg ziek wordt... blerg!

Had er van de week nog over gedroomd... dat ik bij femkes bedje kwam maar dat ze niet meer leefde... werd gewoon wakker met kletsnat kussen en wangen... Brrr

Oh zo lijkt het of ik alleen nog maar depri berichtjes kan plaatsen... zal ns mn best doen op iets vrolijkers ;)

14. lautjuhhh

@napoleon knuf meid!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Napoleon oh vreselijk nieuws allemaal :(. Heel veel sterkte!

16. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chilleke, fijn dat je weer beter bent! Balen dat manlief ook ziek was!

@TM, lekker vakantie geboekt!! Waar gaan jullie heen??

@slecht eten, hier totaal niet ze eet hetzelfde als altijd..

@lau, was het gezellig met je ouders???

@surf, ook al naar het CB geweest, fijn dat alles goed was!!

@TM, wat een verschil eigenlijk he! Thobias doet veel meer lichamelijk en loopt zelfs stukjes los terwijl er hier juist hele zinnen vertled worden met een duidelijke mama en papa toch leuk dat verschil in die kleintjes!

@ikheid, wat was er aan de hand met je hond waardoor ze bloedde dan?? Oh lees het al klein wondje!

@CM, das ook wat ik zou toch maar even testen in deze onzekerheid heb je ook niets aan!

@ka, ja ze hoorde iets maar kon me niet vertellen wat en ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken maar als ik dat wel deed moest ik maar even langs de huisarts, nou daar heb je dus lekker veel aan… 8) ze wist niet of ze het goed hoorde maar ik twijfel zowiezo een beetje aan haar, er zaten nog twee bekende die moesten wachten op de prikken en die waren dus al bij haar geweest en die hadden ook allebei “iets” met het hartje dus ik heb mijn vraagtekens!! ;)

@pams, kan je niet helpen hier nog nooit koorts gehad ( gelukkig ) wel vervelend dat ze weer ziekjes is!

@lau, misschien wordt ze iets teveel overprikkeld als je ouders er zijn waardoor ze meer moeite heeft om in slaap te komen?? Hier heeft alyss dat ook bij mijn schoonouders..:D

@smile, ze kreeg 3 flesjes eentje van 200 cc in de ochtend eentje van 150 of 90 in de middag en eentje in de avond van 200… die laatste mag er dus af en bij haar tussendoortje mag ik dan een klein flesje van 90 aanbieden en een wat grotere hoeveelheid yoghurt als toetje wat dan de fles soort van vervangd voor de avond… ja das wel lang 4 mnd niet..

@ikheid, he bah kan me voorstellen dat je jayden mist!! :(

@lau, ja was erg druk liep op me tenen want ik zag wel dat er steeds meer pagina’s bij kwamen maar ik kon niet reageren grrrrrr….. had me een hoop werk gescheeld jeetje wat hebben jullie veel gekletst vandaag!

@chilleke, goed bezig geweest vandaag en goed van gijs dat ie zo stevig staat!!

@mermaid, ja ze is idd lekker stevig maar ja dat was ik als baby zijnde ook en daar is echt niets meer van terug te zien hahahaha fijn dat E. er morgenochtend niet is!! Hoeveel melk krijgt ayla dan nog?? Hier werd gezegd 5 druppels tussen de 300 en 500 en onder de 300cc 10 druppels..

@TM, waar ligt chaam? Nog nooit van gehoord!

@Napo, jeetje wat een rotnieuws, kan me voorstellen dat je er van slag door bent is ook niet niets om dat allemaal op je dak te krijgen!! Sterkte en knuf!!

@hier, zo halloooooo ik ben weer bij wat hebben jullie veel gekletst zeg!! :$
    Kapster/vriendin was hier maar ze kon me niet knippen want had alleen de tondeuse meegenomen voor ben! Maar goed was wel heel gezellig, 1 minpuntje alyss zat in haar kinderstoel te knabbelen op een soepstengel toen papa zijn haar er weer af ging alles op het 1 na kleinste standje dus heb nu een bajesklant als man!! Doet ie wel vaker dus ben er aan gewend, alyss vond het geweldig en zat de hele tijd te schateren van het lachen om de tondeuse.. tot papa klaar was en haar nog een stukje soepstengel wou geven ze zet het me op een krijsen ik denk die doet haar eigen pijn ofzo dus hup uit de stoel om te troosten maar elke keer als ben naar haar keek of iets zei dan draaide ze verlegen weg bij mij op schoot en zette een pruillip op om vervolgens erg bang te gaan huilen :( heeft zeker wel van 4 tot half 7 geduurd voor ze papa weer “herkende” was zo apart om te zien, maar aan de ene kant wel lief dat ze zo in me dook echte knuffels kreeg ik maar wel omdat ze niet naar papa wou hahahahaa

Lekker bloemkool gegeten net als chilleke, maar dan met een filetlapje.. nu lekker op de bank al een half uur aan het bijlezen en reageren op jullie met een stuk chocola erbij ahhahaha mjammie!!

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @napoleon: heel veel sterkte! Het zit jullie ook echt niet mee....ik heb de ziekte leukemie ook van kortbij mee gemaakt...mijn neefje is er aan gestorven. Hij heeft er 2 jaar hard tegen gevochten met altijd een lach op zijn gezicht. Het is ondertussen alweer 18 jaar geleden en ondertussen kunnen ze een hoop meer wat betreft deze ziekte!!!

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    nonnie: Haha...heel herkenbaar....toen ik mijn vader laatste weer aan het millimeteren was met de tondeuse was Justin ook helemaal in paniek!!! Volgens mij dacht ie dat ik iets ergs met zijn opa aan het doen was...hihi

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @quiske, ja das zeker waar! Matthijs' zijn neefje is er ook aan overleden... maar ja... wat doe je eraan... voorkomen kan je het voorlopig niet...

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik moet morgen weer naar cb...ben benieuwd wat ik voor een 'eet- advies'krijg!!!!!

Deel Deze Pagina