Lieve meiden, ik heb jullie echt zooo verwaarloosd deze week! Mijn zusje heeft de hele week hier gelogeerd omdat mn vader en stiefmoeder op wintersport waren, dus het was een lekker drukke week haha.. Maar ik heb dus heeeel veel bij te lezen hoop dat ik er doorheen kom, maar ga even mn best doen! X
@surf, ja is ook zo maak me er ook niet druk om want ze doet het verder goed en dat zei ze zelf ook maar klinkt zo stom eerst zegt ze goh ik hoor wat aan haar hartje maar weet het niet zeker was dat vorige keer ook zo?? nee dus, oh nou denk dat het niets is ze doet het goed en eet en drinkt goed als je je zorgen maakt kan je altijd even langs de huisarts maar volgens mij is het niets hoor! lekker vaag antwoord dus 8) @mermaid, hier vragen ze standaard naar wat ze eet en drinkt maw je hele schema word uitgelicht met evt opmerking of advies bij deze dus de laatste fles weg laten.. @chloe, succes met bijlezen hahahahaha
goh wat heeft iedereen het toch over vriendjes??? volgens mij ben ik allang vriendjes met iedereen toch?? zie iig allemaal + jes achter jullie staan
@ Nonnie: Als je de laatste fles zou weg laten zit je dan nog op 2 flessen? Ayla word echt nog wakker voor die 3e fles, dus ik laat het maar lekker zo.
kasper krijgt ook 3 flessen. gelukkig wordt het niet helemaal uitgeplozen hier, moeten ze ook niet proberen haha... hij vroeg even kort, wat krijgt ie, 3 flessen? en ik zeg ja, toen was het klaar.
zo volgens mij heb ik jullie nu allemaal Laetitia zit ook nog op 3 flessen verdeeld over de dag s'ochtneds 1 met de lunch 1 en s'avonds na het eten 1 en mocht ze meer willen krijgt ze een beetje water.
meiden ik ga afslutien, nog even in bedje tv kijken en dan lekker slapen! fijne avond allemaal en tot morgen!
@surf, truste!! @mermaid, nee ze zat op 3 flessen ochtend, middag en avond nu vervalt de avond en mag ze een klein flesje bij dr soepstengel inplaats van water dus ja nu ik het lees 2 flessen 1 grote in de ochtend en 2 kleintjes in de voormiddag en namiddag.. vind het ook raar ik had persoonlijk liever de middagfles weggelaten want daar had ze nog maar 90 inzitten waar ze hooguit 50 van drinkt dus dan houd ze een grote in de ochtend en een grote in de avond tussen de middag vervalt dan, dat zou voor mij persoonlijk fijner klinken aangezien ze hem zelf al redelijk laat staan maar ja als CB zegt beter de avond fles eraf dan zal het wel toch?????
Wij hadden dat van het cb de papfles voor dat ze naar bed ging er af moest. dat hebbenwe gedaan. dat gaat op zich prima. alleen overdag is ze gewoon dorstig en vaak laat ze s'avonds de halve fles staan dus morgen ga ik eens kijken wat ze met een halve fles doet.. maar dan nog komt ze op 2,5 fles.
Haha ik heb het vriendjes principe nog niet helemaal door geloof ik De link: Huis te koop: Zanddijk 44 3181 HV Rozenburg Zh [funda] Maar er staan niet eens foto's van binnen op ! Ja de badkamer en keuken maar niet eens de woonkamer of slaapkamers... En volgens Funda was de oorspronkelijke prijs 230 en staat al een jaar te koop.. M'n vriend is er helemaal verliefd op, ik heb wat praktische bezwaren omdat het op een dijk staat, verzakkingen enzo..
Welnee! Waarom zou je het veranderen als het goed gaat? Ayla krijgt 'm bij het ontbijt, lunch en voor het slapen gaan. Volksstammen mensen drinken nog lekker wat warme melk voordat ze gaan slapen, dus waarom een baby niet. Als jij het fijner vindt om gewoon de fles in de avond voor het slapen te laten doe je dat toch gewoon? En dan geef je haar 's middags wat thee, diksap of water ofzo.
@ Mirjam: Leuk huisje! Jammer dat er helemaal geen foto's van de woonkamer en bovenverdieping enzo op staan.
Ik zou dan ook eerder de middagfles doen.. Maakt toch niet uit welke je laat vervallen ?? Demi heeft vlgs mij ook nog vrij lang de ochtend en avond fles gehad..