APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier was ik al wel mijn plukken okselhaar kwijt geraakt :$

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Whahahahahhahahahahhaha, wat een BRIL-JAN-TE foto's. Jij bent echt goed verkleed. En je man...die nagels...whahahahahha. TE leuk!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Whahaha kom ik stiekum nog effe spieken. Lig in een deuk hier hahahaha brilliante foto's :D

Nu echt slapen ;)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik ben ook weg. Had er al in willen liggen. Slaap lekker en bis morgen! KUS

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Het was ook echt een hilarisch feest. Ik ben niet zo heel erg van de themafeesten, maar dit was echt te gek. En iedereen had ook zo z'n best gedaan. We hadden een roodkapje (boom van een vent), een paar hoeren natuurlijk, een aantal gringo's, een paar tirolerdames, een deftige tante, een elvis, en nog meer.
    Dus als je ooit eens zin hebt om een gek feest te geven is dit echt een heel geslaagd thema.

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

whahahaha die foto's caro!!! Echt te hilarisch gewoon!

Verder heb ik eindelijk alles bijgelezen, en nu ben ik kapot haha.. Dus ik klets morgenavond gewoon weer gezellig mee!
    Vriendlief had bedacht dat hij wakker wou blijven tot 12 uur, tot die stomme transferlijst van voetbal sluit.. Maar ik duik nu mn bed in, en hij heeft het ook opgegeven want hij gaat lekker met me mee :D

Morgen moet ik weer werken van 8 tot 18.00, maar dan hou ik lekker een bankhangavondje met zp!
    Spreek jullie morgenavond meiden!

Slaap lekker!

X

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Geweldige foto Caromama !
    En het is gelukt... we zijn vriendjes.. ha ha..

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga d'r ook vandoor. Noa d'r flesje geven en dan ook mijn bedje in. Morgen weer werken denk ik. Noa was vandaag echt niet lekker en had vanavond 38,5 dus als ze morgenochtend ziek is, blijf ik maar thuis denk ik. Vind het anders ook zo sneu om haar weg te brengen.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Sorry verder niet echt bijgelezen.. scrollen gaat ook niet zo er is een zenuw bekneld w.s. door de zwelling in mijn pols/ arm vanwege die toestand gisteren op het werk... STOM maar ja..

Las nog wel zo gauw screenend iets over een fles die eraf moet ? Waarom en wanneer dan ? Ik moet donderdag weer naar het CB ben benieuwd of hier ook een fles af moet. En ze moet weer prikjes.
    En ik zag een heeeel mooi huis voorbij komen.. tja daar wil ik ook wel wonen I.d. MET schoonmaakster

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @Kris: wat vervelend dat je je zo bezeerd hebt gister! Hopelijk gaat t snel beter!

Hier al lekker even geslapen, maar werd net wakker van kasper. Hij bleef huilen, doet ie normaal nooit, dus maar even gaan kijken, had je weer alles ondr gespuugd! Echt zielig! Zn. Haren maar een beetje uitgewassen met een washandje en z'n bedje weer schoongemaakt. Nieuwe rompee en slaapzak aan en hij ligt er net weer in. Vriendjelief is er nog niet, dus dat was nu wel balen, maar goed. Hij is net meteen in de auto gestapt, dus das lief. Maar al t werk is al gedaan Hihi.
    Nou het lijkt nu weer stil te zijn, dus ga ook maar weer slapen. Trusts!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nog even als laatste: Mirjam, leuk huis! Mermaid: ook!
    Caro; fijn ongie! Opluchting!

Truste!

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Surf hopelijk heb je een goede nacht gehad en is Kasper niet meer ziek geweest verder..

@ hier.. nou het gaat alweer een stuk beter, ben alleen ontzettend stijf. Maar de tintelingen zijn minder. Lijkt toch door de zwelling te komen. Gelukkig.
    Overigens ook alweer 2 goede nachten gehad.. !! ZOu de slecht-slaap-periode weer over zijn ?? Ik hoop het maar..

13. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

@Napoleon jeetje wat een rotnieuws allemaal, veel sterkte!

@Nonnie echt raar hoor van het CB vooral als ze het ook bij 2 andere hoorde. Bedankt voor je uitleg van de flessen. Ik zou inderdaad ook eerder de middagfles laten vervallen maar zie dat je dat al gaat doen ;)

@TM en Mirjam bedankt voor jullie antwoord waarschijnlijk kan ik dan toch voor maat 80 gaan.

@Mirjam leuk huisje. Als het inderdaad van een schilder is geweest moet het toch wel netjes zijn van binnen. En inderdaad dan kunnen ze flink met de prijs zakken. Misschien gewoon eens langs gaan weet je gelijk hoe het er van binnen uit ziet.

@Chilleke heel goed je bent weer aan het zakken en het hoeft niet heel snel te gaan (liever wel natuurlijk) als je maar zakt. Knap hoor!

@lautjuh heb je ook een vriendjesverzoek gestuurd ;)

@Mermai haha ja dat huis is zeker mooi jammer dat ie net buiten budget valt

@Cm fijn dat je ongi is doorgebroken. hahaha die foto's zijn echt te grappig.

@Kris fijn dat het beter gaat en hopelijk nu alleen weer goed nachten

Hier al 2 slechte nachten achter elkaar. Gisteren was NOƫlle bijna elk uur wakker en gezellig aan het kletsen en vannacht om 1.30 wakker maar na een knuffel van papa weer gaan slapen maar om 2.30 weer wakker en toen heb ik een uur met haar op gezeten voordat ze weer in slaap viel.
    Ze is ook wel een beetje verkouden maar of het nou daar van kwam volgens mij wou ze gewoon bij mij zijn want zodra ik haar vast had sliep ze en als ik haar weg legde ging ze huilen.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen!

aaaah hoe is het met Kasper Surf?

Kris fijn dat ze goed heeft geslapen vannacht!

Hier ook een goeie nacht, maar das niet zo bijzonder:)

Gijs heeft al lekker pap op en ik ga zo lekker ontbijten met een gebakken ei! :) vanmiddag heb ik avond dienst en dan lekker 2 dagen vrij :D

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Surf he getsie wat zielig voor Kasper! Hopelijk heeft ie de rest van de nacht er geen last van gehad!

Kris wat fijn dat het slapen beter gaat!

Caro hahahahaha wat een mooie foto's zeg! Jullie zien er echt wel heel goed uit, ik kan me voorstellen dat je zoontje jou niet herkende.

Hier ook weer een goede nacht, Irem ging om 19.00 slapen en kwam pas weer om 1.45, en was toen helaas wel om 7.15 al klaarwakker, maar goed. Het gaat al wat beter met de verkoudheid gelukkig, ze zit iets minder vol.

Oh ja verder heeft mevrouw bedacht dat ze niet meer gevoerd wil worden, 's avonds neemt ze twee happen van haar hapje en dan is het of zelf eten of niet meer eten. Erg handig....

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    smile, aaaah balen van je nacht! :( hopelijk vannacht weer beter

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    fijn Eylem, Irem heeft het goed te pakken dan :D
    en das idd niet handig zelf eten. wil Gijs ook graag maar ben daar toch niet zo voorstander van:p

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@eylem hahaha dat ken ik da heeft laetitia ook eet niet meer van de lepel.. maar danoontje dan weer wel..

@chilleke werkse vanavond!!

@ smile hopen dat het vannacht wat beter gaat.

@caro ongi gelukkig maar!

@surf hoe is het nu met kasper?

19. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey meiden kom zo even reageren eerst even een vraagje:

alyss had gister bij elke luier pak em beet zo'n 5 stuks elke keer maar 1 plasje en nu komt ze net uit bed dus dacht die zal wel goed vol zitten maar niets is minder waar was maar half verzadigd dus wel goed geplast vannacht maar hij zat niet stampies vol zoals elke ochtend... ze heeft gisteren wel minder water gedronken dan normaal maar wel gewoon 3 flessen dus ong 500cc moet ik me zorgen gaan maken om die kleine plasjes ben dit niet echt gewend van haar????? het heeft toch niets te maken met tandjes dat plassen want dat is toch meestal de ontlasting??? ze krijgt namelijk wel tanden 7 en 8 door??? kwijlen als een gek maar dat heeft er toch niets mee te maken??

kom zo even reageren eerst even flesje geven!!!

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden
    hier een kort nachtje voor mij
    ik besloot gister seizoen 2 van grey's te gaan kijken maar kan dan niet meer stoppen met kijken dus ging pas om 2 uur naar bed waar ik nu dus spijt van heb

nonnie
    ik denk dat het ligt aan dat ze een fles minder krijgt
    thobias heeft dat namelijk ook
    zijn ochtend luier was ook niet helemaal verzadigd vanochtend

Deel Deze Pagina