@ Smile.. Vervelend slechte nachten.. @ Napoleon.. ik lees dat je slecht nieuws gehad hebt ? Sorry heb ik gemist.. maar sterkte in ieder geval. Zo te lezen is het erg vervelend.. @ Eylem. ha ha handig .. zelluf doen @ Nonnie.. Sanne had dat toevallig ook een paar dagen vorige week. Ruikt haar urine ook sterker en is hij donkerder van kleur ? Hier was dat niet namelijk, maar dan is hij echt geconcentreerder. OVerigens was het bij Sanne ineens weer gewoon normaal. Wel in de gaten houden, maar ik zou me er niet te veel zorgen over maken. En misschien vandaag wat extra vocht geven had ik van de week ook gedaan
@TM, ze krijgt nog 3 flessen wou vandaag pas overgaan naar 2 maar ik wacht nog even haar luiers af want andersa stap ik pas morgen over naar 2.. @kris, nee moet wel zeggen het ruikt wat sterker mar verder is alles hetzelfde.. was al van plan om vandaag wat meer water te geven.. @CM, geweldige foto!!!! @hier, alyss kon niet meer slapen van de pijn in haar tandjes denk ik dus om 7 uur heb ik haar bij me genomen en hebben we samen verder geslapen tot 9 uur heerlijk!! moet zeggen dat ze nu pas voor het eerst echt last heeft van haar tandjes veel kwijlen gisteravond wou ze niet eten behalve haar yohurt maar ja das koud natuurlijk.. nooit geweten dat hier tand 7 en 8 zoveel last zouden geven.. zo even naar de stad paar dingetejs halen en dan opruimen vanavond komt onze adviseur langs even eea doorspreken over de lopende verzekeringen en evt aanpassingen doen..
Napoleon sterkte meid! Wat een rotnieuws allemaal... Nonnie ik zou haar vandaag wat meer te drinken aanbieden en kijken of het dan veranderd. Zal me er niet teveel zorgen om proberen te maken. Kris fijn dat je wat opknapt na het gedoe op je werk. Hij/zij heeft je dan wel goed te pakken gehad zeg... Ga je dan niet met wat angst na je werk de volgende keer? Hé wat nemen jullie allemaal mee naar de meeting? Ik heb zo'n ikeakinderstoel die we altijd meenemen als we bij mensen gaan eten. Dat leek me wel handig. Ik weet niet of ze daar wel zoveel kinderstoelen hebben. Wat speelgoed. Het gewone eten/drinken voor Elisa. Fototoestel. Nemen jullie ook een kinderwagen of zoiets mee?
@smile, balen van je nachten! @surf, hoe is de nacht gegaan?? @eylem, fin weer een goede nacht, lukt het irem dan al goed zelf te eten van een lepel?? hier werd gezegd dat als ik het zou willen het wel mag gaan proberen maar moet zeggen dat ik wel geniet van het eten geven en wat de zooi die er niet is omdat ik haar eten geef ahahahah @chilleke, ook een goede nacht fijn!!! en werkse alvast! @TM, jeey das zeker een latertje!!
@ka, ja neem de kinderwagen mee, ze hebben ook een kinderboerderijtje dus misschien even een rondje met goed weer en als ze moe is dat ze dan een dutje kan doen in de wagen maar dat betwijfel ik hahahaha.. heb geen simpele kinderstoel dus die kan ik niet meenemen uiteraard gaat het fototoestel mee en eten voor alyss..
@ka ik denk dat k het eten en drinken voor laetitia mee nemen en de buggy, zodat ze daar eventueel ook in kan zitten. verder wat speelgoed denk ik..
@ ka, nee helemaal niet. Dit was wel een vervelende situatie, maar geen gerichte agressie ofzo. Dat vind ik altijd wel uitmaken. Het was " gewoon " tijdens het separeren onder dwang waarbij ik klem kwam te zitten tussen cliente en de muur terwijl ik haar in de armklem had en aangezien ik net 60 kilo weeg en zij zo`n 90 kilo en ze haar volle gewicht in de strijd gooide was ik gewoon de l*l.. maar ik merkte het pas toen we op k antoor aan het evalueren waren en iemand zei dat mijn hand zo rood en dik zag.. maar ja dat is de adrenaline. Maar ik heb me geen moment echt onveilig gevoelt ofzo. En daarnaast erg genoeg ben ik niet zo heel snel meer onder de indruk na bijna 11 jaar psychiatrie...
@kris, ik zeg wel kinderboerderijtje maar las net nog een keer op de site en hij is gewoon 1 hectare groot!!!!
met de lepel eten nee joh met die mooie 10 ienieminie vingertjes van mevrouw . Gisteren heeft ze ik weet niet hoeveel sperziebonen van mijn bord weg zitten werken en haar bordje bloemkool kon de prullenbak in
@eylem, ja had gekunt toch?? alyss eet ook haar broodje met een vorkje ik prik ze erop geef de vork aan haar en ze eet het zelf.. maar ze wil dus liever jouw eten hahahaha...
Kris ik vind het wel knap dat je daar niet van onder de indruk bent! Lijkt me wel heftig! Een kinderboerderij(tje) is inderdaad wel leuk om even te kijken als het een beetje redelijk weer is. Zal eens even op de website kijken.
kinderboerderijtje is inderdaad misschien wel leuk om te gaan kijken met redelijk weer. @ eylem hahaa wel schattig dat ze zelf eet met een vork.. hier lekker met de handjes haha
Goedemorgen. Tig pagina's bij moeten lezen en ik ben al zooooo moe... hahahaha Ka: op de muren zit een licht grijs tint en op 2 muren zit wit barokachtig behang Nonnie: jij dus ook laatste fles eraf. Ik doe het heeeeeeeeeeel rustig. hahahahaha TM:lekker op vakantie!! Waar gaan jullie heen? Oh ik lees Chaam! Caro: ojee, ik weet alleen na zoveel jaren ervaring dat je jezelf heeeeeeeeeeeeel goed voor de gek kan houden... En testen is toch de enige manier om... Ik zie ongi! woehoe!!. Smile: dank je wel! Ik heb al dingen maat 80 gekocht. Hoop dat ie ook even stopt met groeien... Napoleon: oh nee.... en wat duurt dat ook lang voor je moeder. Succes en sterkte Mirjam: oh, wat een leuk huis! Spannend hoor! Mermaid: he bah wat een lelijk huis.
meiden even kort, thijmen wil filmpjes kijken op de laptop... kasper is niet eer wakker geweest vannacht gelukkig, hij werd om 7 uur wakker, dus prima. wel van 7 tot 9, zes vette diarree luiers verschoond, wat een stank, ging echt bijna over mn nek zeg pff.. daarna met thijmen naar peuterdans geweest, dus dat was weer leuk, nu net kaspertje weer in bed gedaan. kom straks weer kletsen!
@Eylem haha die Irem wil gewoon zelluf doen. En het komt mij heel bekent voor dat eten van moeders bord. @Nonnie wat goed dat Alys zelf dat vorkje gebruikt. Ga ik ook eens proberen. Heb jij zo'n speciaal kindervorkje of een gewone? @Kris wat een verhaal zeg van je werk gelukkig ben je eraan gewend maar alsnog wel heftig hoor. @Surf fijn dat Kasper wel goed heeft geslapen hopelijk hoeft hij vandaag niet meer te spugen en is de diaree ook over. @LZ dus ook maat 80 gekocht ga vrijdag toch ook maar wat kopen
@hier wij gaan zo even wandelen met zn allen, ff de buitenlucht in ook al ziet het er niet veel belovend uit.. maar Laetitia moet toch echt even frisse lucht hebben op een dag.. @ Surf fijn dat je een goede nacht hebt gehad alsnog!
@smile, speciaal kindervorkje van plastic van de kruidvat zat samen in een verpakking met een lepeltje iets van 2 euro ofzo?? @lau, veel plezier met wandelen het is koud brrrrrr... @hier, net terug van de stad heb lekker paaseitjes meegenomen melk met hazelnootvulling mjammmm... het is wel koud maar toch ook wel lekker, alyss is halverwege in slaap gevallen hahahaha
@Nonnie oh dan ga ik morgen even langs de kv want dat is niet duur en wel handig @Lautjuh lekker toch even naar buiten ook al is het maar even